Katoitteko Sairaalan tänään?

Muori
Tuli aivan mieleen oma synnytykseni, meinasi taju lähteä ponnistaessa. Kätilöt läpsyttelivät poskille ja käskivät pitämään silmät auki. Ja kivunlievitystä en ehtinyt saada, kun vauva syntyi syöksyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kattelin juu ja ajattelin että voi kun pääsisin vielä tuon kaiken kokemaan, kivuista viis.
mä olen 5,5kk sitten synnyttänyt pelkällä ilokaasulla ja sain kyllä TODELLA kipeetä, että en halua enää sitä kokea :'( kun muisteleekin niin auts :'(
:hug:
No mun luomusynnytyksestäni on aikaa jo reilu 5v joten taitaa aika kullata muistot. :xmas:
Mutta kun se vauva olis niin ihana!!
 
Borkku
Oliko se siis viiden vai kuudes synnytys ja käyttikö hän kivunlivitykseen ilokaasua vai oliko kokonaan ilman kivunlievitystä ja pyörtyi siitä syystä.

Ihan vaan näyden jo kirjotettujen perusteella jäi epäselväks noi jutut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
no en muistanut!!
mikä sillä äidillä oli?
Ei sillä mitään kummempaa. Viidennen lapsen synnytys. Ilokaasu pelkkänä kivunlievityksenä ja veti sitä välillä niin, että taju lähti :| .

Se valitus vaan oli semmosta, että muistu ihan selvänä mieleen, miten paljon synnytys TODELLA sattuu... |O |O |O :snotty:
 
en nähnyt :/
mä olen kolmesti synnyttänyt ilokaasun voimin (joista yksi oli käynnistys) ja kerran epiduraalin kanssa. Kaksi "ilokaasusynnytystä oli hyviä kokemuksia, käynnistystä ja epiduraalia en viiti aatellakaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kattelin juu ja ajattelin että voi kun pääsisin vielä tuon kaiken kokemaan, kivuista viis.
mä olen 5,5kk sitten synnyttänyt pelkällä ilokaasulla ja sain kyllä TODELLA kipeetä, että en halua enää sitä kokea :'( kun muisteleekin niin auts :'(
:hug:
No mun luomusynnytyksestäni on aikaa jo reilu 5v joten taitaa aika kullata muistot. :xmas:
Mutta kun se vauva olis niin ihana!!
kiitos, juu kyllä sitä vaan muistaa ne kivut jos todella on saanut kipeetä,mun 2 ensimmäistä synnytystä oli ihanan helpot ja kipua en tuntenut läheskään NOIN PALJON :/
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
juu kamalaa ku mietin et mä otin viimeks ihan kamalasti sitä ilokaasua, et jos olis itelle käyny noin.
mä kyllä imin sitä hulluna kanssa ja olin tosi sekasin..ei ne kätilöt ohjeistanu määrää että jos liikaa ottaa..ihme kun en sit jaksanu ponnistaa..
 
pop
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Oliko se siis viiden vai kuudes synnytys ja käyttikö hän kivunlivitykseen ilokaasua vai oliko kokonaan ilman kivunlievitystä ja pyörtyi siitä syystä.

Ihan vaan näyden jo kirjotettujen perusteella jäi epäselväks noi jutut =)
Viides synnytys oli ja käytti vain ilokaasua.
 

Yhteistyössä