Katsoin eilen tuksun häät...Ja sehän oli ihan järkevä nainen siinä!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
tai ei ainakaan niin "kamala" minkä kuvan media siitä antanut! Tuksun kannattaisi harkita esim. seiskan viemistä oikeuteen, ihan kiusaamistahan se on millasta kuvaa Johannasta antavat.
 
Neutraali
Mä ajattelin ihan samaa. Mutta kun mä oon puolueettomasti niitä videoita siitä naisesta katsonut, siis haastatteluja, niin huumorimielessähän Johanna montakin asiaa sanoo, jotka sitten nostetaan julkisuudessa esille "totuutena". Niinkuin se hääpukujuttukin silloin, eihän Johanna missään kohtaa sanonut että hän pukee OMISSA kakkos-ja kolmoshäissään jne, vaan puhui yleisesti. Ja silti siitä kohistiin vain niin, että Tukiainen itse aikoo tehdä niin. Onhan näitä esimerkkejä paljon.
Mä en myöskään usko, että Johanna oikeasti olisi mitenkään rakastunut Artoon, vaan näkee ja tajuaa kyllä millainen alkoholistiluuseri se mies on. Häät taisivat olla vain Johannan oman unelman toteuttamista ja julkisuuden hakemista. Oikea rakkaus antaa vielä odottaa itseään.
 
Äh! Seiska ja vitostv:hän ne tukiaisen häät kustansi. Yksinoikeus juttuihin ja kas, Tukiainen saa pitää ilmaiseksi prinsessa häänsä.

Ei säälitä, miten media riepottelee, kun hän sitä valitettavasti hakee ihan itse.

Emmin kyllä kahden vaiheilla, että onko oikeasti älykäs ja liikevainuinen nainen ja provosoi vaan ihmisiä, jotta saa sillä itsensä esille ja sitä kautta elantoa. Liikemiesvainu. Vai onko ihan oikeasti noin muovinen blondi. Siihen kysymykseen tuskin saankaan koskaan vastauksen.
 

Yhteistyössä