Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

Nispe
Alkuperäinen kirjoittaja kuki:
Alkuperäinen kirjoittaja Nispe:
Jos mun mies tois löytämänsä rotan meille kotiin, ni sais kyllä lähtee sen kans ihan samaa matkaa pihallekki... Orava= rotta pyhäpuvussa
jauhosäkki on palstamamma hyvänä päivänä
Minkä ihmeen takia oot lainannu mun kirjotuksen tohon? Ei tajuu...
 
Meillä oli viime kesänä kaksi tuollaista. Löytyivät pihalta, emo oli ilmeisesti jäänyt auton alle. Ranualle eivät ottaneet, yritettiin ruokkia itse, mutta kuolivat valitettavasti kumpikin.
Suloinen :heart:
 
BR
Minun olisi vaikea luopua tuommoisesta :) Ollaan ruokittu pihalla oravia, ja jossain vaiheessa niitä oli tosi paljon, osa tuli välillä sisällekin kerjäämään...

Minä olenkin hyvin eläinrakas.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja BR:
Minun olisi vaikea luopua tuommoisesta :) Ollaan ruokittu pihalla oravia, ja jossain vaiheessa niitä oli tosi paljon, osa tuli välillä sisällekin kerjäämään...

Minä olenkin hyvin eläinrakas.
Eläinrakkaus ei ole sitä, että aikuinen ihminen (ilman koulutusta/pätevyyttä jne) ottaa luonnoneläimiä kotiinsa, saatika ruokkii peto ym. eläimiä (vastoin ohjeita).

Et sinä voi ottaa kettuja, oravia ym. taloosi koska sinä et voi luopua.
Eläinrääkkäystä ja ongelmien aiheuttamista verhottuna eläinrakkauteen ts omaan haluun paapoa ties mitä välittämättä faktoista.
 
vieras
Oravat on aikamoisia tuholaisia, syövät esim lintujen ruokintapaikoilla kaikki ruuat, rikkoovat automaatit, tuhoavat kesäisin linnunpesiä hirveet määrät jne. Onhan tuo sulonen nyt mutta olisin kyllä jättänyt jollakin isommalle pedolle ateriaksi.
 
Me ei ehditty tänään viedä sitä sinne Korkeasaareen, huomenna heti aamusta kyllä viedään! Nyt ollaan pikkuista syötetty ja juotettu, aika paljon se nukkuu tuolla hatun sisällä, mutta syömisen jälkeen aina virkoaa :heart:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja BR:
Minun olisi vaikea luopua tuommoisesta :) Ollaan ruokittu pihalla oravia, ja jossain vaiheessa niitä oli tosi paljon, osa tuli välillä sisällekin kerjäämään...

Minä olenkin hyvin eläinrakas.
Eläinrakkaus ei ole sitä, että aikuinen ihminen (ilman koulutusta/pätevyyttä jne) ottaa luonnoneläimiä kotiinsa, saatika ruokkii peto ym. eläimiä (vastoin ohjeita).

Et sinä voi ottaa kettuja, oravia ym. taloosi koska sinä et voi luopua.
Eläinrääkkäystä ja ongelmien aiheuttamista verhottuna eläinrakkauteen ts omaan haluun paapoa ties mitä välittämättä faktoista.
missäköhän vaiheessa BR sanoi ottaneensa niitä kotiinsa? ja oravia saa ruokkia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Me ei ehditty tänään viedä sitä sinne Korkeasaareen, huomenna heti aamusta kyllä viedään! Nyt ollaan pikkuista syötetty ja juotettu, aika paljon se nukkuu tuolla hatun sisällä, mutta syömisen jälkeen aina virkoaa :heart:

:heart:

 

Yhteistyössä