Katson sivusilmässä BB:tä nyt ekaa kertaa moneen vuoteen, ja en kyllä ymmärrä...

..siis tuohan on ihan pelkkää kännissä sekoilua. Ei tuo minusta ekoina kausina olut noin sekopäistä touhua. Tuo tuotantotiimihän pitää noita ihmisiä pilkkanaan tekemällä noista eläimiä, juottamalla noille viinaa päivä toisensa jälkeen.

Onko tuo oikeasti tollaista aivotonta sekoilua aina, vai onko nyt sattunut vaan normaalia sekoäisempi jakso? Ihan kammottavaa, tulee tosi ahdistava olo kun katsoo tota kännäämistä ja kiroilua.Ja tuonko sitten pitäisi olla viihdettä. Surullista. :(
 
"donna"
2 ekaa tuontatokautta oli parhaat sit alko alamäki ja tää on jo ihan katsojien aliarvioimista.Mä en ole tätä kautta seurannut muuten kuin nää lauantai jaksot jos oon kotona.ei paljon harmita vaikka en tiedä mitä siellä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan.
 
Mä tykkäsin bb:stä ennen tosi paljon, mutta nyt ei enää jaksa. Itsekin joskus mietin sinne hakemista mutta nyt kun kaudet on edenny niin olen todennut etten todellakaan jaksais olla tuolla eläintarhassa.

Koen tän jo vähän katsojienkin halveeraamisena kun oletetaan, että ihmiset nauttii tällasen dokaamisen katselusta. Tuotanto olisi pitänyt vaihtaa jo vuosia sitten.
 
säpäle harmaana
No onhan tälläkin palstalla kaikenlaiset yhteenotot sitä mielenkiintoista antia. En minäkään tuosta ryyppäämisestä, nuoleskelusta, panemisesta ja oksentelusta piittaa, mutta nuo konfliktit ovat kyllä mielenkiintoisia. Joo, surullinen varmaan olen..
 
"vieras"
Tiedätkö ap, ajattelin juuri ihan samaa, kun äsken yritin katsoa. Taas oli jääkaappi täynnä alkoholijuomaa, jee! Annetaankohan muissa maissa bb-asukkaille yhtä usein ja yhtä paljon alkoholia? Järjestetääkö tota oikeesti vain siksi, että nuoret pääsee bilettämään?

Tää kausi on ollut auttamattoman tylsä. Eivätkö ne tee siellä mitään vai onko joku harjottelija leikkaamassa? Mä en ole edes seurannut kuin kaksi edellistä? kautta. Edellistä jaksoi katsoa sen Esan vuoksi, tota viimestä sen homomiehen vuoksi, anteeksi en muista nimeä, persoona vaan oli sen verran eläväinen että jäi mieleen. Tällä kaudella ei ole ketään, kuka nousisi ylitse muiden. Eikä edes tule uusia asukkaita.
 
En tiedä mikä siinä on, mutta Suomen BB:tä ei koskaan jaksa katsoa loppuun asti. Kaudet alkaa olla toistensa kopioita. Britannian BB:tä katselin kyllä silloin kun sitä näytettiin Suomessa, siinä sentään tapahtuikin jotain.
 
Suorat sanat
[QUOTE="vieras";27238398]Se oli ihan hyvä leffa se nälkäpeli. Siinä oikeen kiteyty tosi-tv:n sairas kierous ja manipulointi.[/QUOTE]
Se leffahan oli surkea! Lue kirja.
 

Yhteistyössä