Katson Tarot korteilla

  • Viestiketjun aloittaja Tarot
  • Ensimmäinen viesti
niin
Ja tietäähän tuon jos tuollaasen ilmoituksen tännekkin laittaa ni varppina tulee satoja pyyntöjä - ois pitäny heti ilmoittaa hinta ja kertoa siitä näkijänkokemuksestakin.
Joku keksi hyvän keinon saada satasia tilille...
 
Minä kiitän ainaki
Minulle ainakin näki tosi hyvin. Osas just kertoa niistä asioista mitkä mielessä nyt vaivaa :) Ja ei minusta mikään kymppi paha hinta oo. Omalla ajalla tehtyä, eli omasta ajasta pois. Teetkö ite jotain hyväntekeväsiyyttä?
 
en laittas
Alkuperäinen kirjoittaja Minä kiitän ainaki:
Minulle ainakin näki tosi hyvin. Osas just kertoa niistä asioista mitkä mielessä nyt vaivaa :) Ja ei minusta mikään kymppi paha hinta oo. Omalla ajalla tehtyä, eli omasta ajasta pois. Teetkö ite jotain hyväntekeväsiyyttä?
ja satuitko sattumoisin kertomaan ne mieltä vaivaavat ongelmat ;) no anna palaa vaan.
 
Minä ainaki kiitän
Alkuperäinen kirjoittaja en laittas:
No liirumlaarum hömpistä ei kande maksaa, ne on huvia. Kyll mäkin voin sanoo että katos vaan mutta että maksaa ;)
Niin no vapaaehtoisiahan nämä on. Toiset uskoo toiset ei. Minun tilanteesta vaan ainaki tiesti. Sattumaako? En tiiä :) Toivossa on hyvä elää ;)
 
Minä ainaki kiitän
Alkuperäinen kirjoittaja en laittas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä kiitän ainaki:
Minulle ainakin näki tosi hyvin. Osas just kertoa niistä asioista mitkä mielessä nyt vaivaa :) Ja ei minusta mikään kymppi paha hinta oo. Omalla ajalla tehtyä, eli omasta ajasta pois. Teetkö ite jotain hyväntekeväsiyyttä?
ja satuitko sattumoisin kertomaan ne mieltä vaivaavat ongelmat ;) no anna palaa vaan.
En kertonu mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Saiko joku ennustusta sähköpostiinsa? Minä en ainakaan saanut.
mä sain jonkinlaisen mutta en ymmärtänyt siitä oikein mitään..pitää varmaa lukee uudestaan ja uudestaan jotta aukenis..nii ja pitäis jos ilmeisesti haluaa niin maksaa siitä jotain koska tekee sitä omalla ajalla... :wave:
 

Yhteistyössä