kauan meni että toinen lapsi tärppäsi?

elikäs olen 24.v.minulla on yksi lapsi 3.v tyttö.likka tärppäs heti ekalla kerralla.vaikka olin ehkäsyä pillereitä syönnyt n.3v.samoin nyt olen syönnyt.tahtoisimme mieheni kanssa yhteisen lapsen.hänellä kaksi tyttöä,ja nekin olivat tärpänneet heti ekalla kerralla.

nyt olemme yrittäneet(tosin vasta 3kk).eikä ole tärpänny,jotenkin sitä oli ajatellut että kakkonenkin tärppää heti.pettymys joka kk nyt tullut.sitten olen kuullut ja lukennut että toiset ovat esim:3vuottakin toista yrittäneet ja eka on melkeenpä heti tärpännyt.

kun lopetin pillerit,ihan sekasin mennyt kaikki.ekalla kerralla meni ok,sitten seuraavat menkat tuli 4päivää etuajassa.ja samoin nytkin alkoi melkeen viikon etuajassa.

ajattelin ostaa niitä ovulaatiotikkuja.onko komemusta niistä muilla??

niin kovasti lisää lapsia haluisimme..ikuinen vauvakuume.

syksyn jatkoa teille :hug:
 
Meillä myös 3-vuotias tyttö, joka tärppäs kolmannesta kierrosta. Nyt toivotaan toista ja alkaa 6 yrityskierto. Yhä uskon et kyllä se plussa sieltä vielä joskus tulee..vaikkakaan ei tullut niin heti kun olin toivonut!

Ovistikuista on useille apua, itsekin tikutin yhdessä kuukaudessa. Ainut vain on et helposti meinaa mennä semmoseksi miehen hätyyttelyksi ja seksistä tulee hiukan väkinäistä..varsinkin jos tikutus/yritys jatkuu kuukaudesta toiseen. Itselläni tällä hetkellä Donna-testeri ja kyllä se osviittaa antaa ja olen sitä oppinut käyttämään.
 
Meillä toka tärppäs noin 11kk yrityksen jälkeen, ekaa yritettiin liki kaksi vuotta. Kolmatta ollaan nyt puuhattu n. 10 kk ja alkaa pikkuhiljaa ahistaa...

Muoks. piti vielä laittaa, että kyllä se sieltä varmasti tulee, mutta tää odottaminen vaan alkaa olla vaälillä raskasta. Kovasti tsemppiä teille!
 
Ekaa tehtiin 8kk ja toka sitten tuli ekalta yritykseltä :) Nyt kolmatta ollaan puuhattu 3kk ja ei ole vielä ainakaan ilmoittanut tulostaan, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä, en jaksa miettiä koko asiaa, tulee jos on tullakseen :)
 
myymä
Ekaa tehtiin 4kk, toinen raskaus alkoi yhdestä kerrasta joka meni sittemmin kesken rv 14+ mutta tämä tuorein raskaus alkoi sitten taas heti ensimmäisestä yrityskierrosta...
 
Ensimmäinen tärppäs puolen vuoden yrittelyn jälkeen, toinen toisesta kierrosta ja kolmatta ei yritetty lainkaan, kun tärppäsi... Ovistikut mulla oli käytössä ekan ja tokan kohdalla. Ovistikut toisaalta auttoivat (tiesin kyllä omista oireista milloin ovis on, mutta kun kuume oli kova niin kaikki keinot oli otettava käyttöön), toisaalta taas aiheuttivat stressiä, kun tiesi, milloin on just se oikea aika :/

Jaksamista sulle; kyllä se toinen varmasti sieltä aikanaan tulee. Pidän peukut pystyssä, että pian :)

 
Ekaa ehdittiin yritellä yhdeksisen kuukautta ja lääkkeiden avulla tärppäsi. Toinen ilmoitti tulostaan positiivisena yllätyksenä nopeammin kuin osasimme odottaakaan. Yhdet menkat ehti synnytyksen jälkeen olla, kun jo tuli plussa raskaustestiin.
 

Yhteistyössä