Kauan odottaisitte vastausta kirpputorilla?

Ärsyttää kun laittaa ostoilmoitukseen YV:llä tarjouksen tai esittelee myytävän tuotteen, yleensä ei vaivauduta edes vastaamaan "ei kiitos".

Kuinka kauan odottaisitte vastausta, ennenkuin myisitte samaa tuotetta jollekin muulle?

En kuitenkaan halua kaupitella esim. haalaria viidelle eri ihmiselle samanaikaisesti, sehän olis moraalitonta!

:'(
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Mä oon kai sit törkee, mutta kauppaan kyllä aktiivisesti koko ajan, ja myyn nopeimmalle. Nopeet syö hitaat, mutta niinhän se on normikirppareillakin tuurista kiinni, ja alessa.
No noinhan se menee, mutta silti tuntui tosi inhottavalta kun minulla tuote meni sivu suun.

Laitoin vastauksen myyjälle ihan heti kun myynti-ilmoitus oli julkaistu, uskoisin olleeni eka vastaaja, kun ei mennyt kuin minuutti kun vastasin, ja varsinkin kun myyjä laittoi ilmoituksen aamuyöstä.

Kerroin että olisin mahdollisesti halukas ostamaan tuotteen, ja pyysin kuvaa, kun myyjä oli ilmoituksessa kertonut että sen saa pyytämällä.Kyselin jotain muitakin tietoja tuotteesta.

Myyjä vastasi, kertoi tiedot ja sanoi laittavansa kuvan tulemaan. Pian hän kuitenkin kirjoitti, että oli ehtinyt laittamaan kuvan jollekin toiselle ennen minua, ja tämä oli jo varannut tuotteen. Minulle ei annettu edes mahdollisuutta. Minusta tuo oli törkeää, itse en tee kauppaa kuin yhden kanssa kerrallaan.
 

Yhteistyössä