kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
3 päivää sitten synnyttäneenä hehkutan että 9 min. :D ...mutta synnytyksen kokonaiskesto oliki kertomuksen mukaan 22h20min :eek: ....tuohon tulee 6 tuntia lisää,mitä ei sairaala laskenu...
Mulla melkeen sama. Koko "synnytys" oikee aika olis ollut n. 26h.
Ponnistusvaihe kesti 10min. Auts... ;-p Puudutuksen puute ( ei keretty laittaa enää mitään ) nopeutti ponnistusvaihetta.
 
Esikoisesta pari tuntia. Synnytys kesti äitiyskortin mukaan 15 tuntia ja olin tuossa vaiheessa aivan poikki (kolmas valvottu yö meni synnytyksessä ) . Supistuksia ei oikeen enää tullut ja rukoilin kätilöitä, että "ottakaa se pois" , ja hakivat imukupin ja tekivät epparin. Tikkejä laitettiin moneen kerrokseen, mut aivan sama. En olis saanu lasta ulos ilman tuota toimenpidettä.

Ja ens viikolla käynnistykseen tekemään kakkosta. On todella hyvät fiilikset kun tämäkään ei tunnu syntyvän omin avuin.... oon oikea kananmunahautomo. Helposti raskaaksi ja sisällä pysyvät, mut ulos ei tulla sitte millään.... nyt lasketun ajan jälkeen taitaa olla vähän myöhäistä päästä pelkopolille... eli otettava vastaan mitä tulossa!
 

Yhteistyössä