Kauhean kiva, kun naapurin juoppopariskunta antaa dobermanninsa kaikenlaisten känniläisten ulkoilutettavaksi.

  • Viestiketjun aloittaja "Vattu"
  • Ensimmäinen viesti
"Vattu"
Taas näky menevän semmosen kännikalan talutettavana, ettei meinaa flexi käsissä pysyä, saati että äijä ei meinaa pystyssä pysyä, kun koira vetää ja välillä nykäsee.

Minkä helevetin takia noiden juoppojen pitää ylipäätää lemmikkejä ottaa, kun eivät ne osaa itsestäkään huolehtia.
 
"Vattu"
No jos se koira saa ruokaa ja ulkoilua, niin tuskin eläinsuojeluviranomaiset mitään tekee. Eihän mulla ole mitään muuta näyttöä, kuin se sana.
olin just menossa oman koiran kanssa ulos, mutta pitää ottaa varoaika, ja odotella että tuo hirmupari pääsee takaisin sisälle.
 
"Vattu"
Ei haittais jos flexin päässä olis kultanennoutaja?
Haittais, jos olis yhtä kouluttamaton kuin tuo koira. Täällä on kaksi noutajaa yhdellä pariskunnalla, joita varotaan. Näyttää siltä, että niillä omistajilla on todellisia vaikeuksia pitää niitä koiria ottessaan, kun muita koiria on näköpiirissä. Joka kerta kun tulee vastaan, niin mennään kyllä vauhdilla ohi. Ne taas ei saa liikutettua niitä koiriaan ohitustilanteessa mitenkään, kaikki voima menee kiinnipitämiseen.
 
"vieras"
No mutta kärsiikö koira sitten siitä jos ulkoiluttajana on kännikala? Mikäli siis se juoppo saa hoiperreltua lenkin läpi, ei kohtele eläintä mitenkään väkivaltaisesti ja koira tulee kuitenkin ulkoilutettua.
Enpä tiedä voisiko eläinsuojeluyhdistys puuttua tilanteeseen mitenkään, jos se taluttaja ei kohtelisi koiraa mitenkään huonosti?
 
"Sirkkeli"
Ei se koira varmaan siitä kärsi muuten, kuin että helevetin holtitonta menoa, ja jos koira haluaa mennä jonkun elukan perässä, niin mahdollisuus jäädä auton/pyörän/mopon alle on tosi suuri.

Jos se dobermannni pääsee vapaaksi, niin toisille koirille käy huonosti. Esim. mun koirasta se ei tykkää yhtään.
 
[QUOTE="Sirkkeli";29140690]Ei se koira varmaan siitä kärsi muuten, kuin että helevetin holtitonta menoa, ja jos koira haluaa mennä jonkun elukan perässä, niin mahdollisuus jäädä auton/pyörän/mopon alle on tosi suuri.

Jos se dobermannni pääsee vapaaksi, niin toisille koirille käy huonosti. Esim. mun koirasta se ei tykkää yhtään.[/QUOTE]

Ai sää tiiät tän juoppopariskunnan koiran?
 
"vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";29140690]Ei se koira varmaan siitä kärsi muuten, kuin että helevetin holtitonta menoa, ja jos koira haluaa mennä jonkun elukan perässä, niin mahdollisuus jäädä auton/pyörän/mopon alle on tosi suuri.

Jos se dobermannni pääsee vapaaksi, niin toisille koirille käy huonosti. Esim. mun koirasta se ei tykkää yhtään.[/QUOTE]

Tossa voisi varmasti kutsua poliisit tarkastamaan tilanteen. Jos on iso koira remmin päässä ja ulkoiluttaja ihan tuhannen tuubassa, niin sehän on jo turvallisuusriski. Niin sille humalaiselle, koiralle kuin ulkopuolisillekin.
 
Vattu/Sirkkeli
Sori, tulin toisella nimmarilla vastaamaan, mutta eis illä muuta väliä, kuin että ei saa esiintyä kahdella nimimerkillä samassa ketjussa. Älkää diskatko mua :)

Se kännikala päästi sen koiran flexin koko pituuden verran(5 m) tuossa tosi vilkkaalla kävelytiellä, jossa on muutama metri autotielle. Jossa ajetaan lujaa. Tosi iso vaara, että se piski on tuollaisen taluttajan myötä auton alla.

Täällä eläinsuojelu on yhtä tyhjän kanssa. Yhden kerran ilmoitin vakavasti loukkaantuneesta koirasta(jäi auton alle), jota ei viety eläinlääkäriin, vaan pidettiiin huoneen nurkassa kitumassa. Eipä kuulema voi mitään tehdä, sanoi eläinsuojelusta.
 
Sori, tulin toisella nimmarilla vastaamaan, mutta eis illä muuta väliä, kuin että ei saa esiintyä kahdella nimimerkillä samassa ketjussa. Älkää diskatko mua :)

Se kännikala päästi sen koiran flexin koko pituuden verran(5 m) tuossa tosi vilkkaalla kävelytiellä, jossa on muutama metri autotielle. Jossa ajetaan lujaa. Tosi iso vaara, että se piski on tuollaisen taluttajan myötä auton alla.

Täällä eläinsuojelu on yhtä tyhjän kanssa. Yhden kerran ilmoitin vakavasti loukkaantuneesta koirasta(jäi auton alle), jota ei viety eläinlääkäriin, vaan pidettiiin huoneen nurkassa kitumassa. Eipä kuulema voi mitään tehdä, sanoi eläinsuojelusta.
Tartte kuitenkaa alkaa mustamaalaamaan dobermanneja, nih!=)
"Isohko koira" dobberin sijaan olis passannu varmaan ihan yhtä hyvin.
 
a...p
[QUOTE="ville";29140726]AP:lle kysymys: onko tämä koira aggressiivinen vai oletatko sen vain rodun perusteella olevan sitä?[/QUOTE]

Kuten sanoin, on naapurista ja tullut todettua, että ei tykkää koirastani. Mitä se sulle kertoo?
 

Yhteistyössä