Kaunis mieli.

En tykkää ajatuksesta, että mainostaisin blogiani palstalla (koska palstan kautta saa yleensä vain paskaa niskaan) mutta nyt teen poikkeuksen. Olen mukana Kaunis mieli nimisessä voimauttavassa valokuvausprojektissa. Projekti on vasta ihan aluillaan, mutta koska tämä aihe on itselleni tärkeä niin todennäköisesti tulen hehkuttamaan tätä täällä useamminkin. Joten miksen aloittaisi samantien :D

Lisätietoja voit siis käydä kurkkimassa mun blogista: World of Chaos: Beautiful Mind and The First Challenge
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27922053:
Mä ostin tuon Maailman ihanin tyttö -kirjan valokuvausta harrastavalle esikoiselleni joululahjaksi silloin, kun kirja ilmestyi :)

Kiva blogi ja hyviä kuvia.
Kiitos :)

Mua pyydettiin mukaan noihin Maailman ihanin tyttö kuvauksiin kun asuin lastenkodissa mutta jätin tilaisuuden väliin koska kammosin silloin niin paljon kameraa...
 
Kauniita kuvia, olet todella kaunis. Mä en varmaan ikinä löytäisi ees 5 onnistunutta kuvaa itsestäni. Ihan jo siksikin et vihaan olla kuvattavana joten niitä omakuvia ei paljoa ole. Mulla on todella epävalokuvaukselliset kasvot vaikka peilikuvaani olenkin useimmiten tyytyväinen, mitä nyt parhaillaan on vähän kriisiä kun ikäkin alkaa jo näkyä naamasta :(. Jotenkin jännää miten tohon minäkuvaan vaikuttaa niin monet seikat. Esim. on vaikea kuvitella että sulla ois jotain ongelmia ulkonäkösi suhteen. Mut tosiaan noihin vaikuttaa niin paljon kaikki, ihan lapsuudesta lähtien. Kiva projekti :) Vois tehä jotain tollasta ihan vaan itelleen.
 
Kauniita kuvia, olet todella kaunis. Mä en varmaan ikinä löytäisi ees 5 onnistunutta kuvaa itsestäni. Ihan jo siksikin et vihaan olla kuvattavana joten niitä omakuvia ei paljoa ole. Mulla on todella epävalokuvaukselliset kasvot vaikka peilikuvaani olenkin useimmiten tyytyväinen, mitä nyt parhaillaan on vähän kriisiä kun ikäkin alkaa jo näkyä naamasta :(. Jotenkin jännää miten tohon minäkuvaan vaikuttaa niin monet seikat. Esim. on vaikea kuvitella että sulla ois jotain ongelmia ulkonäkösi suhteen. Mut tosiaan noihin vaikuttaa niin paljon kaikki, ihan lapsuudesta lähtien. Kiva projekti :) Vois tehä jotain tollasta ihan vaan itelleen.
Kiitos :snotty:
Mäkin vihaan valokuvattavana oloa, mutta omakuvien otto on tuttua puuhaa; nuorempana kun kävin kallonkutistajalla niin mun piti ottaa viikoittain uusi kuva ja löytää siitä ainakin yksi hyvä asia(minäkuvan parantamista varten). Siitä oli apua jonkin verran :)

No mä olen aina ollut ulkopuolinen ja aina jollain tavalla erottunut joukosta, mua on päiväkodista asti kiusattu mun ulkonäön takia... Ja kun kiusaaminen jatkui ihan yläasteelle asti niin siitä jäi syvät arvet...
 
[QUOTE="vieras";27922475]Tatuointeja, lävistyksiä ja duckface. Mitä ihmettä, nainen?[/QUOTE]

Öö? Mä oon aina luullu että duckface on tämmönen
?

Mitä sitten että mulla on lävityksiä ja tatuointeja? Itse tykkään.
 

Yhteistyössä