kaupassa nähtyä: siististi pukeutunut keski-ikäinen rouva napsi irtokarkkeja suuhunsa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Pysähtyi hyväksi toviksi irtokarkkihyllyn luo ja availi kaikessa rauhassa kansia ja napsi karkkeja suuhunsa, jonka jälkeen suuntasi pokkana kassalle ostoskärryjensä kanssa. Olin vähän että mitä ihmettä... Karkkilaarien luona oli kuitenkin monta kouluikäistä lasta valkkaamassa karkkeja pussiin ja katselivat toisiaan vähän hämmentyneinä. Hieno esimerkki!!!

(p.s tiedän ettei ko. rouva ole kaupassa töissä eikä omista sitä)
 
v
Just näin kaupassa kun tosi vanha mummo ja pappa napsi herneitä ihan pokkana. ja mummot maistelee esim. rypäleitä tosi usein mitä oon nähnyt. auta armias jos oiskin joku nuori mikä haloo siitä nousis.. mummot saa ohitella ja sikailla eikä kukaan saa sanoo mitään ;)
 
vieras
no ei kyllä minusta ole mitenkään verrattavissa siihen jos banaani syödään/ pillimehu juodaan kaupassa MUTTA MAKSETAAN NE LÄHTIESSÄ, eihän kyseinen tyyppi maksanut eikä punninnut niitä irtokarkkeja??!
tuossa kauppias jää tappiolle mutta jos tuotteet maksetaan lähtiessä niin sitten tuota tappiota ei tule...
 
:D

Mä näin ekerran kun yhdessä kaupassa oli joku "sipsi-esittely, pöydällä oli kulhoissa useaa eri laatua. Pitipä vilaksiata ihan toisenkin kerran kun siihen tuli joku nainen pussin kanssa ja alkoi lappamaan siihen niitä sipsejä. No, kai hän vei vaikka lapsille tuliaisia. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pysähtyi hyväksi toviksi irtokarkkihyllyn luo ja availi kaikessa rauhassa kansia ja napsi karkkeja suuhunsa, jonka jälkeen suuntasi pokkana kassalle ostoskärryjensä kanssa. Olin vähän että mitä ihmettä... Karkkilaarien luona oli kuitenkin monta kouluikäistä lasta valkkaamassa karkkeja pussiin ja katselivat toisiaan vähän hämmentyneinä. Hieno esimerkki!!!

(p.s tiedän ettei ko. rouva ole kaupassa töissä eikä omista sitä )
Mitäs rouva sanoi kun huomautit hänelle asiasta? Kai sentään puutuit asiaan jos se sua noin paljon vaivasi, kun kerran jaksat siitä myös tänne asiaksesi kirjoittaa..?
 
eräässä isommassa kaupassa tuli nähtyä kaukana kassoista juomaosastolla kun kaverukset veti urakalla kaljaa naamaan, kenenkään häiritsemättä.
kun kassalle pääsin niin kerroin että siellä on vissiin itsepalvelu kaljaosastolla.. :D
 
Eikös tuo nyt ole jo ihan varkaus jos ei kerran niitä maksanut :eek: Itse en muuten ole ostanut irttareita sen jälkeen kun näin aikuisen miehen lappaavan niitä kourallaan pussiin, lasten katsellessa hämmysteneenä vieressä karkkilapiot kädessä :x
 
mä näin kerran kanssa, kun eräs paikallinen "puistoasukki" söi karkkeja tyylillä koura laatikkoon ja sitten toiseen... en ole sen jälkeen juurikaan nameja sieltä ostanut, ja kun sanoin myyjälle tästä ne poisti ne laatikot joista tää oli syönyt, pöpöjä saa toki mistä vaan mutta ei niihin laatikoihin kuulu sormiaan työntää...
 

Yhteistyössä