Kaupoissa kierteleville vauvan vaatetus kysymys..

Meidän kuopus ei tarvitse uusia vaatteita, jouluksi olisi kuitenkin kiva kääräistä hänelle yksi pehmeä paketti..

Kävin Lindexillä ja KappaAhlissa, mutta kummastakaan ei löytynyt yhtään minulle mieleistä vaatetta, siis perus-perus-vauvanvaatetta kauniissa värissä..

Onko ihan turha haaveilla vaaleista väreistä; keltaisesta, limestä, vaaleasta vihreästä, turkoosista?
Koossa noin 74cm, kyse pitkähihaisista bodyista, potkareista, puolipotkareista.

Olisiko jossain nettikaupassa?

 
Fleur de la Cour
Henkalla ja maukalla kun kävin tiistaina niin minusta vauvanvaatepuoli oli aika tavalla valkoista ja vaaleanpunaista ja joitakin muita värejä.. limenvihreää ja keltaista ei oo vähään aikaan näkynyt. Hain kummitytölle sukkahousuja jos ihmettelette mitä tein vauvanvatepuolella..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Meidän kuopus ei tarvitse uusia vaatteita, jouluksi olisi kuitenkin kiva kääräistä hänelle yksi pehmeä paketti..

Kävin Lindexillä ja KappaAhlissa, mutta kummastakaan ei löytynyt yhtään minulle mieleistä vaatetta, siis perus-perus-vauvanvaatetta kauniissa värissä..

Onko ihan turha haaveilla vaaleista väreistä; keltaisesta, limestä, vaaleasta vihreästä, turkoosista?
Koossa noin 74cm, kyse pitkähihaisista bodyista, potkareista, puolipotkareista.

Olisiko jossain nettikaupassa?
noita värejähän on just äitiyspakkauksen vaatteissa..ikävä kyllä mulle ei putoa. Aikoinaan esikoisella kaikki ole keltasta tai turkoosia enkä halua niitä enää nähdä. Tosin käytän kun on "pakko" mutta..tuolla seisoo isot pinot viime ja tän vuoden ÄP:n vaatteita käyttämättöminä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Meidän kuopus ei tarvitse uusia vaatteita, jouluksi olisi kuitenkin kiva kääräistä hänelle yksi pehmeä paketti..

Kävin Lindexillä ja KappaAhlissa, mutta kummastakaan ei löytynyt yhtään minulle mieleistä vaatetta, siis perus-perus-vauvanvaatetta kauniissa värissä..

Onko ihan turha haaveilla vaaleista väreistä; keltaisesta, limestä, vaaleasta vihreästä, turkoosista?
Koossa noin 74cm, kyse pitkähihaisista bodyista, potkareista, puolipotkareista.

Olisiko jossain nettikaupassa?
noita värejähän on just äitiyspakkauksen vaatteissa..ikävä kyllä mulle ei putoa. Aikoinaan esikoisella kaikki ole keltasta tai turkoosia enkä halua niitä enää nähdä. Tosin käytän kun on "pakko" mutta..tuolla seisoo isot pinot viime ja tän vuoden ÄP:n vaatteita käyttämättöminä.
Meillä on sekä tämän uusimman että edellisen äp:n vaatteet ja minusta ne ovat kivoja.
Pesen vauvan pyykin erillään muiden pyykistä, enkä haluaisi sinne mitään tummia vaatteita jotka pitäisi sitten pestä vielä erikseen..

Kuopus on meidän 4. poika joten sininen tulee jo äidin korvistakin ulos
:D
 

Yhteistyössä