Kaurakerma nordic

Käyttääkö joku noita kaurakermoja, mihin käytätte,maistuuko ruuassa erikoiselta vai ei miltään?
Tuli ostettua tuolainen Nordic maustamaton kaurakerma.
Pastan joukkoon kyllä lirautin,mutta muita ruokia mihin käyttää ?
 
Pastakastikkeisiin ja pataruokiin oikein hyviä. Soijan kanssa tietää ekasta kerrasta, onko allerginen sille.
Mie oon kyllä käyttänyt aiemmin esim soijajugurttia, ei vissiin ole allegiaa vai voiko siis olla allerginen vain soijamaidolle?

Pystyn kyllä käyttämään myös tavallisia maitotuotteita,kunhan käytän vähän päivässä.

mie en kyllä maistanut makeutta tossa kaurakermassa,voi olla tietysti että sen verran vähän laitoin,ettei makeus tullut esille.

Kiitos linkistä, mielenkiintoisia tuotteita.
 
Viimeksi muokattu:
"paula"
No jos rypsiöljy ja kaura ei ole luomua, jää ostamatta...

Sori, en ymmärtä, miksi tuollaisia edes tehdään. Niillä pilataan ne kalliimmat ruoka-ainekset kokonaan:-(

"Vesi,
rypsiöljy,
kaurahiutaleet (10%),
emulgointiaine (E472e),
happamuudensäätöaineet (E331, E330),
sakeuttamisaine (E415)

Ainoastaan creamy cocos ja luomukermat, missä ei ole karrageenia E407, käy. Ihan järkkyjä kaikki muut.
 
No Paula jättää sitten ostamatta mokomat tuotteet. :)
Mie en kyllä kysynyt mitä vikaa kyseisessä tuotteessa on.
 
Mää oon käyttäny kaurakermaa mm. wokeissa ja uuniruoissa. Gratiiniin ainakin toimii hyvin, samaten makaronilaatikkoon munamaidon tilalla. Viimeks taisin tehdä uunissa peruna-porkkana-halloum-sekoitusta kaurakermassa. Toimii. Muistaakseni oon myös lirauttanu jonkun keiton joukkoon.
 
Kahvikirahvi, kiitti lisävinkeistä. :)

Hopeatoffee, Alpron soijajugurtit on hyviä.
Rainbowin jugurtit ok, soija maistuu kyllä aika vahvasti.
 
[QUOTE="paula";30630802]No jos rypsiöljy ja kaura ei ole luomua, jää ostamatta...

Sori, en ymmärtä, miksi tuollaisia edes tehdään. Niillä pilataan ne kalliimmat ruoka-ainekset kokonaan:-(

"Vesi,
rypsiöljy,
kaurahiutaleet (10%),
emulgointiaine (E472e),
happamuudensäätöaineet (E331, E330),
sakeuttamisaine (E415)

Ainoastaan creamy cocos ja luomukermat, missä ei ole karrageenia E407, käy. Ihan järkkyjä kaikki muut.[/QUOTE]

Ai miksi? Siksi,että niillä voi se maitoallerginen korvata kerman ruuanlaitossa. Missäs taviskermassa ei ole karrageenia?
 

Yhteistyössä