kaveri lähetti linkin aitoon? kummitusvideoon

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä olisin halunnut nähdä sen videon, mutta en saanut mitään videoo sieltä näkymään... |O Johtuu varmaan siitä, etten oo taaskaan omalla koneella... :'( Mua kiinnostaa kaikki yliluonnollinen, kummitukset jne eikä pelota yhtään. :whistle:
 
monsteri
kamala se demon baby! en uskaltanut katsoa kun alun :( mikä sillä oikein oli?? miten voi olla ihmislapsi tuon näköinen? joskus lapsena olen nähnyt jonkun alibi-lehden kannessa samanmoisen kuvan ja siinä oli otsikkona insestilapsi, jäi kauheat traumat ja näin hirveitä painajaisia :(
 
jana79
kuullosti siltä kuin joku mies hengittäisi todella raskaasti. voi olla tehtykin. yök silti! mun lapsuuden kodissa on tapahtunut kaikenlaista mulle, siksi uskon että, ainakin osa on tottakin noista videoista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja doing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
luin jostain ton demon babyn kommenteista että olisi jokin harlekiinivauva!?
Mitäs se tarkottaa????
synnynnäinen, harvinainen sairaus/ vamma. Mitä tuohon sylissä pitoon syötön aikana tulee, ko sairaudessa iho saattaa olla täysi njoustamaton jolloin kaikki liikkuminen ja liikuttaminen on vahingollista ja tekee ihoon suuria, helposti tulehtuvia haavoja :(
 
triplamama
aika tylsiä...minä näen iteki mielenkiintoisempia. ja vain tietämättömät pelkää. kun tietää näistä asioita ja on ikänsä niitä nähny, ni miksi pitäs pelätä. mutta siis, aika laimeita olivat nuo.
 

Yhteistyössä