Kaveri laittoi geeliä eskari-ikäiselle

  • Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti
mitä mieltä
juhliin ja olin aivan järkyttynyt. Mitä sinä olisit asiasta ajatellut? Onko nykyajan vanhemmat niin ulkonäkökeskeisiä, että pitää tunkea pää täyteen muotoilutuotteita ihan pikkuisillekin?
Meidän arvot on jotenkin niin erilaiset, etten tiedä haluanko edes nähdä tuota kaveria enää. Saattaa kuulostaa ylireagoinnilta, mutta mietin millaiset arvot on ihmisellä joka panostaa lasten ulkonäköön hirveillä myrkyillä. Eikö geelissä voi olla jopa alkoholia?

Olenko jotenkin outo, vai onko ystäväni arvot pahasti pielessä?
 
ehkä, ehkä ei
Siis puhutko hiusgeelistä. Ei kai se haittaa jos juhlan kunniaksi hipasee. On meillä pantu kolmevuotiaalle hiuslakkaa hääkampaukseen. Ja siis normaalisti ei lapselle tietenkään laiteta mitään. Itsekin selviän pelkällä kammalla oman kuontaloni kanssa.
 
horror
Nyt menet tukevasti istumaan, koska seuraava asia saattaa järkyttää sinua hyvin vakavasti.

Minä laitan meidän 2,5 vuotiaalle pari kertaa viikossa sekunnin suihkauksen hiuslakkaa, koska hän itse haluaa sitä aina kun äitikin. SHOCKING!! Myös hiusvahaa tuo joskus saa karvojensa päähän, kun näkee isän puunaavan itseään ja haluaa sitä myös omaan tukkaan.
 
aaii
Reps! :D anteeksi mutta ootko kuin tosissas? Ehkä lapsi halus jopa sitä. Oon itekkin kinunnu huulipunaa ym pienenä kun äiti kerta käytti! Huono esimerkki siis?? Ja mihin se alkoholi siitä tukasta menee? Relaa.

Eli mitä mieltä olen: ei vakavaa. Elämä jatkuu edelleen.
 
....
Vaarallisempaa lienee ulkoiluttaa sitä lasta päivittäin. Miettikää mitkä ilmansaasteet tuolla imeytyy keuhkoihin jatkuvasti ja sitä kautta verenkiertoon ja elimistöön.
 
OMG!
Meillä on 3v saanu hiuksiinsa geeliä, koska halusi kun isikin laitto. Ja saipa myös parturissa käydessään väriä päähänsä (siis sellasta lasten spray-väriä ihan pikkusen vaan). Ei minusta kovin vakavaa.
 
Jos tytöllä on kauhean sähköiset hiukset, niin suihkasen vähän lakkaa tai laitan vahaa, joskus laitoin sellasita suolavesisuihkettakin. Talvella siis useanakin päivänä viikossa. Tyttö itse haluaa, koska häntä häiritsee sähköiset hiukset.

Kynsiäkin on lakattu pienestä asti ja ne välillä poistettu kynsilakan poistoaineella mikä vasta onkin myrkkyä. Ja pari kertaa laittanut shokkivärillä tytölle pari raitaa samalla, kun olen itse värjännyt.
 
Olet sä ehkä hiukan ylireagoiva... Mietipä sitä, että monet eskari-ikäiset tytöt harrastavat jo esim. joukkuevoimistelua. Siinä kun tukankin pitäis pysyä ojennuksessa, niin kyllä niille aika tujaus hiuslakkaa laitetaan. Ei noi lapset oikeasti siihen kuole, eikä edes mitenkään vaurioidu, jos niille joskus laittaa vähän geeliä, hiuslakkaa tai kynsilakkaa.
 

Yhteistyössä