kaveri onkin lesbo

  • Viestiketjun aloittaja fii
  • Ensimmäinen viesti
fii
...Mitä sinä tekisit tai mitä ajattelisit, jos kyseessä olisi pitkäaikainen ystäväsi joka tulee kaapista? Oletetaan, että hän ei ole sinusta sillä tavalla kiinnostunut vaan kertoo esimerkiksi tapailevansa naista?

Sana on vapaa.

Itselläni on kokemusta heterokaverin osasta: hämmennyin vartiksi ja siitä eteenpäin asia olikin osa arkipäivää. :) Tästä on nyt jo 17 vuotta, ja ystäviä ollaan edelleen.
 
cella
no en ajattelisi mitään sen kummempaa. toki alkuun asiassa olisi totuttelua esim. nähdä se kaveri naisen kanssa mutta muutoin ei mitään. tunnen paljon bi-seksuaaleja, muutaman homon ja lesbonkin. kun heidän kanssaan olen, en ajattele heidän suuntautumistaan.

sen myönnän että kun ekaa kertaa näin homokaverin kunnolla suutelevan toista miestä, mä menin ihan hämilleni! :D en ollut ennen nähnyt.
 
Ei se mua haittais. Olisin vaan iloinen ystävän puolesta että uskalsi kertoa jne. Ja kyllä varmasti ystävyys jatkuisi ihan samanlailla kuin ennenkin.. Vaikea sanoa kun ei kokemusta ole. Mutta eipä tuossa mitään ihmeellistä sinänsä olisi..
 
No eipä tuo nyt kauhea shokki olis :D Itse olen biseksuaali ja ihan avoimesti sellaisena elänyt jo 14-vuotiaasta asti. Mulle on 4-5 ihmisitä tullu salassa avautumaan omasta suuntautumisestaan ennen ku ovat sitten laajemmin tulleet kaapista (tosin yksi ei koskaan tullukaan, kääntyikin jeesushihhuliksi)
 
PaksuMamma
Minun sisko tuli kaapista ulos vasta aikuisiällä ja usean miessuhteen jälkeen. En olisi voinut olla onnellisempi hänen puolestaan! Niin kauan kuin katselin hänen olevan aivan hukassa elämänsä kanssa. Sen jälkeen hän on saanut elämänsä järjestykseen, on paljon luontevampi ja ennen kaikkea ONNELLINEN.

Minä olin se joka vei hänet puoliväkisin ensimmäisen kerran vähemmistö baariin kaapista ulos tulon jälkeen! :-D Itse oli vielä niin hämmentynyt ja ehkä "häpesikin" vähän itseään, mutta siitä se sitten lähti rullaamaan.
 
:)
Outoa, että tällaisia pitää edes kysellä. Kauankohan menee siihen että homot ja lesbot saavat olla ihan normaalisti osa yhteiskuntaa. Nyt jokaisella pitää vielä olla joku kanta: tuomita tai olla suvaitsevainen. Suvaitsevaisuuskaan ei ole niin yksinkertaista, miksi jotain täysin normaalia pitäisi olla niin ilolla suvaitsemassa? Suhtautumisemme on vielä kaukana luonnollisesta, mutta ehkä jonakin päivänä näistä asioista ei tarvi tehdä minkäänlaista numeroa suuntaan tai toiseen. Itse en piittaa pätkääkään, seurusteleeko ystäväni naisen vai miehen kanssa, kunhan se seurustelukumppani on ihmisenä ystävälleni sopiva.
 
Miä
Mulle on kerrottu saunan lauteilla että kaveri on bi, en ollut moksiskaan, tai paremminkin onnellinen että hän pitää minua niin hyvänä ja luotettavana ystävänä että asian minulle kertoi.
samanlaisia ihmisiä me kaikki ollaan...
 
Aikku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:
Mun kaverini (paras ystävä) sanoi mulle noin, olin et aijaa ja onnittelin :) en mitään kummempia. Käytiin vielä saunassakin illalla sit :) Nou proplem!
Että ihan saunaankin lesbon kanssa :eek: :LOL: :LOL:
Mulla on heteroystävä joka ei suostunut saunaan kun tiesi että saunaporukassa on yksi lesbo. Pelkäsi, että lesbo vahtaa häntä "sillä silmällä".

Jotkut ajattelee vieläkin, että lesbot käyvät kuumina kuin hellankoukku KAIKKIIN naisiin, vaikka jokainen tietää, ettei kaikki heteronaiset eivät himoitse kaikkia miehiä x)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Outoa, että tällaisia pitää edes kysellä. Kauankohan menee siihen että homot ja lesbot saavat olla ihan normaalisti osa yhteiskuntaa. Nyt jokaisella pitää vielä olla joku kanta: tuomita tai olla suvaitsevainen. Suvaitsevaisuuskaan ei ole niin yksinkertaista, miksi jotain täysin normaalia pitäisi olla niin ilolla suvaitsemassa? Suhtautumisemme on vielä kaukana luonnollisesta, mutta ehkä jonakin päivänä näistä asioista ei tarvi tehdä minkäänlaista numeroa suuntaan tai toiseen. Itse en piittaa pätkääkään, seurusteleeko ystäväni naisen vai miehen kanssa, kunhan se seurustelukumppani on ihmisenä ystävälleni sopiva.
Jos katsoo toista etusivulla pyörivää ketjua homoseksuaalisuudesta niin huomaa, että asia on vielä monelle jonkunlainen "numero" ja ihan syystäkin. Kun osa väestöstä katsoo tehtäväkseen tuomita ja yrittää vaikeuttaa meidän elämäämme jopa ihan lainsäädäntötasolla.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No, mikäs siinä, mulle se olis samanmoinen kommentti kun että " ulkona sataa vettä"
Mulle se oli kyllä hieman hätkähdyttävämpi asia jotenkin,yllätyin niin kovasti,mutta ensi häkellyksen jälkeen ollaan oltu ihan samalla lailla läheisiä ystäviä kuin ennenkin.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Outoa, että tällaisia pitää edes kysellä. Kauankohan menee siihen että homot ja lesbot saavat olla ihan normaalisti osa yhteiskuntaa. Nyt jokaisella pitää vielä olla joku kanta: tuomita tai olla suvaitsevainen. Suvaitsevaisuuskaan ei ole niin yksinkertaista, miksi jotain täysin normaalia pitäisi olla niin ilolla suvaitsemassa? Suhtautumisemme on vielä kaukana luonnollisesta, mutta ehkä jonakin päivänä näistä asioista ei tarvi tehdä minkäänlaista numeroa suuntaan tai toiseen. Itse en piittaa pätkääkään, seurusteleeko ystäväni naisen vai miehen kanssa, kunhan se seurustelukumppani on ihmisenä ystävälleni sopiva.
Jos katsoo toista etusivulla pyörivää ketjua homoseksuaalisuudesta niin huomaa, että asia on vielä monelle jonkunlainen "numero" ja ihan syystäkin. Kun osa väestöstä katsoo tehtäväkseen tuomita ja yrittää vaikeuttaa meidän elämäämme jopa ihan lainsäädäntötasolla.
Niin, pohdinpa vain, milloin päästään tähän tilanteeseen ettei se olisi niin tunteita herättävä asia :D Mutta on tilanne jo silleen hyvä että suvaitsevaisia on jo tosi paljon. Mieluummin suvaitseva kuin tuomitseva, mieluiten neutraali.
 
Enpä ajattelisi mitään. Lähinnä olisin iloinen, että kauan kaapissa kyykisteltyään uskaltaisi tulla sieltä ulos pölyttymästä. Toisten seksuaaliset suuntautumiset ei vaikuta mun mielipiteisiin heistä.
 

Yhteistyössä