Kaveri sitten laittoi Facebookiin kuvan missä miehensä vaihtaa vaippaa lapselle

  • Viestiketjun aloittaja ei huh huh!
  • Ensimmäinen viesti
Mutta MIKSI tällainen kuva pitäisi laittaa faceen??!! Eikö nykyään ole vain perhekeskeisiä kuvia koneella/albumeissa? Onko ihan pakko laittaa kaikki nettiin? Mikä täs kuvan julkaisemises on ollu pointtina?! Se kuuluisa maalaisjärki ihmiset...
Mä laittaisin ihan kuvaan kommentin että tytön alapää näkyy tässä, eikö tämä kuva voisi pysyä ihan vain perheen välisenä kuvana? Kiva jos joku löytää tämän kuvan kun tyttö on yläasteikäinen! Ja ne pedofiilit yms. Sairaat... Miksi antaa mitää mahiksii sellaisten ottaa omasta lapsestaan haluja? Mä en ainakaan halu vaarantaa lastani...
On se kumma ku kaikki pitää tunkee nettiin, hohhoijaa!
 
mormooni
Mutta MIKSI tällainen kuva pitäisi laittaa faceen??!! Eikö nykyään ole vain perhekeskeisiä kuvia koneella/albumeissa? Onko ihan pakko laittaa kaikki nettiin? Mikä täs kuvan julkaisemises on ollu pointtina?! Se kuuluisa maalaisjärki ihmiset...
Mä laittaisin ihan kuvaan kommentin että tytön alapää näkyy tässä, eikö tämä kuva voisi pysyä ihan vain perheen välisenä kuvana? Kiva jos joku löytää tämän kuvan kun tyttö on yläasteikäinen! Ja ne pedofiilit yms. Sairaat... Miksi antaa mitää mahiksii sellaisten ottaa omasta lapsestaan haluja? Mä en ainakaan halu vaarantaa lastani...
On se kumma ku kaikki pitää tunkee nettiin, hohhoijaa!
niin mitä sitten jos löytää yläasteikäisenä?
oikeesti?
meinaatko että kaikki alkaa sitten tumputtamaan?
jos ja kun joku tykkää laittaa kuvia faceen ei ole sulta mistään pois!
 
niin mitä sitten jos löytää yläasteikäisenä?
oikeesti?
meinaatko että kaikki alkaa sitten tumputtamaan?
jos ja kun joku tykkää laittaa kuvia faceen ei ole sulta mistään pois!
tumputtamaan?! Wow, millane ajatusmaailma sulla on! Mul tuli vaa mielee et teinit osaa olla ilkeitä, varsinkin tytöt! Ja tästä voi aiheutua kiusaamista! Laita lisää sitä pumpulia korviis jos et hyväksy että elämäs tapahtuu kauheitakin asioit! Ja mitä Se multa on pois? No ei multa mutta vois aatella sitä lasta eikä vaa omaa napaa! "mutta kun minä minä minä tahdon jakaa kaiken kaikkien kanssa!" antakaa lapsille ees jotai yksityisyyttä, c'moon!
 
  • Tykkää
Reactions: nisäkäs
comoonu2
tumputtamaan?! Wow, millane ajatusmaailma sulla on! Mul tuli vaa mielee et teinit osaa olla ilkeitä, varsinkin tytöt! Ja tästä voi aiheutua kiusaamista! Laita lisää sitä pumpulia korviis jos et hyväksy että elämäs tapahtuu kauheitakin asioit! Ja mitä Se multa on pois? No ei multa mutta vois aatella sitä lasta eikä vaa omaa napaa! "mutta kun minä minä minä tahdon jakaa kaiken kaikkien kanssa!" antakaa lapsille ees jotai yksityisyyttä, c'moon!
niinkuin sanoit,elämäs tapahtuu kauheita asioita,mutta tämä vaipan vaihto ei kuulu niihin,kuuntelisit ittees!
 
V i e r à s
Nimenomaan tuo on sitäö sairasta ajattelua eli jos joudut rajaamaan kuvasta pois ( saati peittelemään) osan lapsesta, viestit hänelle ja koko muulle maailmalle, että osa lapsesta on mielestäsi seksuaalista/hävettävää/piilotettavaa tms.
Normaali-ihmisellä ei moista tarvetta ole vaan hän näkee lapsen lapsena, eikä niin kuin sinä lapsen näet.
Jos tuossa ei ole mitään hävettävää tai piiloteltavaa niin miksei se kaveri voi lapsensa sijaan laittaa kuvaa itsessään vaikka vessareissun yhteydessä? Jos hänellä on niin kova halu tai tarve laittaa selkaisia kuvia missä alapää näkyy? Sen voisi mielestäni tehdä ihan hyvin, mutta lapselleen voisi antaa mahdollisuuden päättää itse mitä kuvia haluaa itsestään julkaistavan. Mun mielestäni sitä saisi miettiä kaikki lastensa kuvia nettiin laittavat ja aivan erityisesti he keiden lasten kuvat ovat jotenkin paljastavia.
 
"123"
Alkuperäinen kirjoittaja V i e r à s;30234745:
Jos tuossa ei ole mitään hävettävää tai piiloteltavaa niin miksei se kaveri voi lapsensa sijaan laittaa kuvaa itsessään vaikka vessareissun yhteydessä?
Tämä on se mitä itse en oikein osaa käsittää. Kun itselle se lapsen alakerta on yksinkertaisesti se mistä pissi ja kakka tulee. Vähän niinkuin eläimelläkin. Se että aikuisen alakertaa näytellää jossain, niin se on mielestäni ihan eri asia.
Se että lapsen vaipanvaihtokuvasta heti ekana kiinnittää huomion sinne alakerran sukupuolielimiin (PIMPPI, PIMPPI! PIPPELI, PIPPELI!! Jotain muuta *kröhöm* voi alkaa panettaa!!), niin se on jotenkin... Äääh, en osaa selittää. Jotenkin kieroa kuitenkin :D
Ja joo, pedofiilejä on olemassa ja ne tosiaan näkevät sen pimpin tai pippelinkin "sillai", mutta jotenkin tuntuu että tämä sairas ajattelutapa on laajentunut myös niihin ei-pedofiileihin.

Onhan netissä vaikka kuinka paljon kuvia nudistirannoista, eikä minulla niissäkään kiinnity huomio niitten mummojen ja pappojen alakertaan enkä heti ala miettimään että kuinka monet tämänkin kuvan on ladannut itselleen ja vetää juuri tällä hetkellä käteen jne :O

Mutta, on minustakin lapsikuvat (vaatteitta tai vaatteitten kera) suht turhia facessa, mutta en millään kehtaisi alkaa rääkymään siitä miten sun lapsen pimppi näkyy tuolla ja se häiritsee minua tosi paljon!!1 Se kuitenkin ehkä kertoo enemmänkin vinksahtaneesta kommentoijasta eikä kuvan laittajasta...
 
V i e r à s
Voitte vapaasti pitää mua perverssinä kun en ymmärrä miksi ne kuvat missä lasten intiimialueet näkyy on pakko laittaa nettiin levitykseen.

Mä korostan vielä etten näe noissa kuvissa itsessään mitään sairasta. Meillä on kotona niin meistä vanhemmista kuin lapsistakin ilman vaatteita otettuja kuvia. Mut hei, ne kuvat on meillä kotona eikä netissä levityksessä. Kun musta otettiin 80-luvulla kuvia missä juoksin alasti mummolan rannalla, ne kuvat jäi kivoiksi muistoiksi. Ei niitä silloin lähetelty tuhallenne tutulle ja tutun tutulle tai pistetty paikallislehteen näytille. Vaikka ne kuvat oli vain kotialbumissa mä muistan kuinka joskus 7-8v ikäisenä pyysin äitiä laittamaan ne pois koska mua ärsytti kun ihmiset, ne oikeasti tutut joita kutsuttiin kylään, näki ne. Voi olla että olin häiriintynyt mutta mulla oli kausi kun häpeilin tuota ja suutuin hirveästi kun mun synttäreillä isoveli juoksi näyttämään niitä kuvia mun luokkakavereille.

Ei ne fb:ssa olevat lasten alastonkuvat herätä mussa mitään seksuaalisia ajatuksia, mutta tieto että joissain ihmisissä ne herättää tuntuu pelottavalta. Lisäksi mun käy sääliksi lasta josta noin jaetaan hyvin intiimejä kuvia ympäri maailman. Ei ne kuvat ole multa pois, ei ollenkaan. Siltä lapseltanne ne silti voi olla pois. Ei teidän tarvi jättää niitä kuvia julkaisematta mun takia, mutta lapsenne takia voisitte vielä kerran miettiä. Mun mielestä olisi fiksumpaa säästää ne kuvat sille lapselle ja hän voisi sitten aikuisena julkaista niitä niin kuin itse haluaa.
 
"sipsi"
Alkuperäinen kirjoittaja V i e r à s;30234869:
Voitte vapaasti pitää mua perverssinä kun en ymmärrä miksi ne kuvat missä lasten intiimialueet näkyy on pakko laittaa nettiin levitykseen.

Mä korostan vielä etten näe noissa kuvissa itsessään mitään sairasta. Meillä on kotona niin meistä vanhemmista kuin lapsistakin ilman vaatteita otettuja kuvia. Mut hei, ne kuvat on meillä kotona eikä netissä levityksessä. Kun musta otettiin 80-luvulla kuvia missä juoksin alasti mummolan rannalla, ne kuvat jäi kivoiksi muistoiksi. Ei niitä silloin lähetelty tuhallenne tutulle ja tutun tutulle tai pistetty paikallislehteen näytille. Vaikka ne kuvat oli vain kotialbumissa mä muistan kuinka joskus 7-8v ikäisenä pyysin äitiä laittamaan ne pois koska mua ärsytti kun ihmiset, ne oikeasti tutut joita kutsuttiin kylään, näki ne. Voi olla että olin häiriintynyt mutta mulla oli kausi kun häpeilin tuota ja suutuin hirveästi kun mun synttäreillä isoveli juoksi näyttämään niitä kuvia mun luokkakavereille.

Ei ne fb:ssa olevat lasten alastonkuvat herätä mussa mitään seksuaalisia ajatuksia, mutta tieto että joissain ihmisissä ne herättää tuntuu pelottavalta. Lisäksi mun käy sääliksi lasta josta noin jaetaan hyvin intiimejä kuvia ympäri maailman. Ei ne kuvat ole multa pois, ei ollenkaan. Siltä lapseltanne ne silti voi olla pois. Ei teidän tarvi jättää niitä kuvia julkaisematta mun takia, mutta lapsenne takia voisitte vielä kerran miettiä. Mun mielestä olisi fiksumpaa säästää ne kuvat sille lapselle ja hän voisi sitten aikuisena julkaista niitä niin kuin itse haluaa.
Ihan täsmälleen niin samaa mieltä kuin olla voi!
 

Yhteistyössä