Kaveri vinkuu kylään eikä odota että kutsun

puhuin asiasta kaverilleni odotusaikana että pyydän kyllä sitten kylään kun jaksan ottaa vieraita vastaan vauvan kanssa, sukulaiset on asia erikseen (tässä tapauksessa minun ja mieheni lapsuuden perheet), koska ne osaa keitää kahvit ja olla vaikka minä vaan möllötän sohvalla.

Tänään taas vinkumista et joko vois tulla huomenna tai ylihuomenna kattomaan vauvaa (5vrk) johon sanoin etten jaksa.
taisi ottaa nokkiinsa kun tosiaan nuo lapsuuden perheet käyneet ja siskoni useamman kerran
(hoiti keskimmäisen kerhoon ja kotiin takaisin, sain unta sillä aikaa), joten luulee että jaksan sitten jo muita vastaanottaa vaikka en ole mitään ilmoitellut.

Taisi tosiaan suuttua sitten kun hävis hyvin äkkiä facen keskustelusta. Ei miun vauva ole mikään esine jota esitellään :snotty: ja miun jaksaminen on tällä hetkellä aika vajaata
 
kyllä minä perheeni (lapsuuden) otin vastaan samana iltapäivänä kun poika syntyi ennen puoltapäivää, mutta en jaksa varsinkaan tätä kaveria kun pitää koko ajan olla puheessa, pitää kestitä ym...

Poika tuli 4560g ja 54cm
 
täh?
kyllä minä perheeni (lapsuuden) otin vastaan samana iltapäivänä kun poika syntyi ennen puoltapäivää, mutta en jaksa varsinkaan tätä kaveria kun pitää koko ajan olla puheessa, pitää kestitä ym...

Poika tuli 4560g ja 54cm
miten niin pitää? vääntääkö se korvasta sua ellet kestitse? jos sanot että tulkoon pitsalaatikon kans, ja kun saat tarpeeksi, ohjaat ulos.

äiti-ihminen tarttee selkärankaa, täs on hyvä tilaisuus kehittää sitä.

miten oletat että kaverisi voi olla parempi kaveri, jos et ohjaa sitä oikeaan suuntaan?
 
Sano sille että tule vaan MUTTA jos haluat kahvia, keität itse, jos haluat pullaa, käyt kaupan kautta. Hyvin selväsanaisesti niin ettei jää epäselväksi. Ja ilmoitat samalla että vauva ja synnytyskin vielä verottaa voimia aika paljon ettet vaan jaksa passata ketään ylimäärästä. Tai voithan sä ehdottaa suoraan että tulee vaikka ens viikon perjantaina tms. Sillon sille tulee hyvä mieli kun pääsee katsomaan sua ja vauvaa ja sun ei tarvi stressata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;22936474:
miten niin pitää? vääntääkö se korvasta sua ellet kestitse? jos sanot että tulkoon pitsalaatikon kans, ja kun saat tarpeeksi, ohjaat ulos.

äiti-ihminen tarttee selkärankaa, täs on hyvä tilaisuus kehittää sitä.

miten oletat että kaverisi voi olla parempi kaveri, jos et ohjaa sitä oikeaan suuntaan?
pakkoko mun on ottaa ketään vastaan jos en jaksa/halua?? jo on kummaa kun vauvaa pitäis näytteille asettaa kaikille halukkaille, vauvasta ja äidistä viis, huoh :stick:
 
pariterapiaan?
pakkoko mun on ottaa ketään vastaan jos en jaksa/halua?? jo on kummaa kun vauvaa pitäis näytteille asettaa kaikille halukkaille, vauvasta ja äidistä viis, huoh :stick:
no ei tietenkään ole pakko. pakko on suunnilleen vaan ne kuolema ja verot. ittehän sä päätät miten haluat elämäsi elää, älä ajelehdi. äläkä sitten ihmettele seurauksia.

mutta mikä ihme parivaljakko te ootte, että toinen ei osaa pitää rajoistaan kiinni heittäytymättä marttyyriksi eikä osaa antaa toiselle selkeitä nuotteja joiden mukaan sun kanssa ollaan tekemisissä jos olla halutaan, ja toinen taas ei osaa olla ystävälle hyödyksi mitenkään.

kasvakaa nyt jo vähän isommiksi molemmat ja lakkaa tökkimästä mua sillä tikulla silmään! tää tökkii ilmankin
 

Yhteistyössä