Kaverin käytös ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja vie ras
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Miks ei kukaan ota kantaa siihen, että ehkä itse ylioppilas on lähtenyt jo klo 18 kaveriensa kanssa kaupungille jatkamaan juhlia, eikä ole enää kotona. Ehkä ylioppilas on nyt ottamassa pohjia jossain kaverien kanssa ennen baaria.
 
vieras*
[QUOTE="hmm";30851389]Miks ei kukaan ota kantaa siihen, että ehkä itse ylioppilas on lähtenyt jo klo 18 kaveriensa kanssa kaupungille jatkamaan juhlia, eikä ole enää kotona. Ehkä ylioppilas on nyt ottamassa pohjia jossain kaverien kanssa ennen baaria.[/QUOTE]

Miten tämä estää ylioppilaan äidin ystävien piipahtamisen?
 
....
Miten tämä estää ylioppilaan äidin ystävien piipahtamisen?
Juhlien tarkoitus oli piipahtaa katsomaan ja onnittelemaan ylioppilasta, ei yliopppilaan äitiä.

Ehkä ylioppilaan äiti halusi olla loppu illan rennosti ihan vain omiensa kanssa ja omilla tarkoitan ihan lähisukua tyyliin omia vanhempia ja sisaruksia. Huu nous. Siihen hänennä on ihan oikeus halutessaan varsinkin jos itse ylioppilas ei enää ole siihen aikaan kotona. Ap ehkä tietää mikä oli totuus tässä.
 
säpäle harmaana
Ja eihän sitäkään voi tietää, jos ne pihassa olevat autot olivat ylioppilaan kavereiden tai vaikka pitopalveluhenkilökukunnan autoja. Ja voi olla myös niin, että vaikka joku vieras vielä olisikin, kaikki tarjottavat on jo laitettu pois, joten senkään takia ei enää uusia vieraita toivota kovin myöhään. Minä en ainakaan toivoisi enää lisää vieraita siinä vaiheessa, kun yritetään tiskata ja pakata niitä kakun ja salaattien jämiä.

Mutta mehän emme näistä voi tietää ja ap:lla on ilman muuta syytä olla harmistunut.
 
"a p"
Jatkan vielä. Ei ollut kaverin sukua luin käymässä. Eli ja kuten laitoin jo että meidän miehet on sukua keskenään. Saati et olis mitään pitopalvelua ollut.
Mut samapa tuo enää on. Kuljetukset edelleen auki kun nuoriso nukkuu vielä. En oo ehtiny lapsen kans puhua onko kaverin kans sopinut jotain.
 
"a p"
Ja ei. Ei olis työvuoron vaihto onnistunut. Ensinnäkin oon pätkätöissä joten yritän mahdollisimman vähän esittää minkäänlaisia toivomuksia tms. Pakolliset asiat erikseen. Ja toiseksi aika moni toivonut vapaata kun oli omia juhlia.
 
mutlun
Juhlien tarkoitus oli piipahtaa katsomaan ja onnittelemaan ylioppilasta, ei yliopppilaan äitiä.

Ehkä ylioppilaan äiti halusi olla loppu illan rennosti ihan vain omiensa kanssa ja omilla tarkoitan ihan lähisukua tyyliin omia vanhempia ja sisaruksia. Huu nous. Siihen hänennä on ihan oikeus halutessaan varsinkin jos itse ylioppilas ei enää ole siihen aikaan kotona. Ap ehkä tietää mikä oli totuus tässä.
Minusta äidin onnittelu on tärkeintä.
 

Yhteistyössä