Kehu anoppia!

vieras
Se vaan on mulle rakas :heart:

Oma äitini on alkoholisti joten anoppi tekee samalla äitini virkaa. Aina sillä on aikaa kuunnella ja antaa tarvittaessa neuvoja. Kaikesta voimme puhua.
Välillä tulee pientä kinaa mutta ne sovitaan nopeasti.
 
en oikein tunne anoppia,on viileä ja vetäytyvä,ei paljoo puhu,nähdään harvoin ku asuu niin kaukana.
Ex-anoppi taas on ihana ,lämmin ja avulias,tiiviisti pidämme edelleen yhteyttä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se vaan on mulle rakas :heart:

Oma äitini on alkoholisti joten anoppi tekee samalla äitini virkaa. Aina sillä on aikaa kuunnella ja antaa tarvittaessa neuvoja. Kaikesta voimme puhua.
Välillä tulee pientä kinaa mutta ne sovitaan nopeasti.
Ihanaa, että olet löytänyt noin hyvän anopin :)
Niin onkin =)

Nähdäänkin monta kertaa viikossa.
 
jojo
Meillä anoppi on aina valmis auttamaan lapsenhoidossa :)

Se tosin johtuu osin varmasti siitäkin, että pidämme visusti vaarin siitä, että apua pyydetään vain tarvittaessa, eikä tuupata lasta anopille vain huvin vuoksi. Pidetään tarjonta kysyntää vähäisempänä, jolloin anopin mielenkiinto ja voimavarat säilyvät. Muutaman kerran hän on pelastanut kiperän tilanteen ottamalla lapsen katsottavakseen tosi lyhyelläkin varoitusajalla
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Omaa tai jonkun muun.

Minun anoppi on aivan superkultainen, sellainen aikuiseksi kasvanut Peppi Pitkätossu -tyyppi (silti samalla vastuullinen aikuinen). Ei tyrkytä, mutta kysyy voiko auttaa, ja auttaa jos on tarvetta. Mukavaa juttuseuraa :)
Mun anoppi on ihana koska se makaa mullan alla jo.
 
Helmi S
Mun anoppi on opetellut leipomaan kaikenlaista gluteenitonta sen jälkeen kun pojalla vuosi sitten todettiin keiliakia. Melkein aina käydessään tuo jotain leipomuksia.

Sille päälle sattuessaan se on myös aika hauska.
 

Yhteistyössä