Kehukaa imureitanne

"vieras"
Electrolux UltraSilencer, en muista onko pölypussitonta mallia mutta muuten ihan huippu, oli kyllä jossain Kuningaskuluttajan testissäkin ja pärjäsi hyvin :) En muista enää tarkalleen. Mutta meillä toi on huippuhyvä, just hiljaisen äänensä ja pitkän kantamansa vuoksi
 
"Anu"
[QUOTE="vieras";27276652]Electrolux UltraSilencer, en muista onko pölypussitonta mallia mutta muuten ihan huippu, oli kyllä jossain Kuningaskuluttajan testissäkin ja pärjäsi hyvin :) En muista enää tarkalleen. Mutta meillä toi on huippuhyvä, just hiljaisen äänensä ja pitkän kantamansa vuoksi[/QUOTE]

Onks toi vähän kömpelö? Ainaki mun vanhemmilla pienissä tiloissa tuntuu isolta ja raskaalta.
 
vierass
Miksi meni hermot Dysoniin? Mulla oli edellinen imuri Hooverin joku Sensory, imuteho oli tosi hyvä, ääni oli hiljainen, tosin siinä oli pölypussi, mistä johtuen minäkin sitten ostin pölypussitoman mallin: kauhea meteli ja sitä sai putsata yhden imuroinnin aikana jopa 3 kertaa! Ei kiitos ikinä enää!
 
"vieras"
[QUOTE="Anu";27276662]Onks toi vähän kömpelö? Ainaki mun vanhemmilla pienissä tiloissa tuntuu isolta ja raskaalta.[/QUOTE]

Ei minusta tunnu siltä :) Plussaa myös noista "puskureista", ei kolise huonekaluihin ;)
 
Miksi meni hermot Dysoniin? Mulla oli edellinen imuri Hooverin joku Sensory, imuteho oli tosi hyvä, ääni oli hiljainen, tosin siinä oli pölypussi, mistä johtuen minäkin sitten ostin pölypussitoman mallin: kauhea meteli ja sitä sai putsata yhden imuroinnin aikana jopa 3 kertaa! Ei kiitos ikinä enää!
Järkyttävä meteli, liian lyhyt johto ja esim. se putken "lepuutuspidike" (tai mikä ihme se nyt onkaan) murtui heti. Litteä suulake heti aina tukossa, jos jonkun hiekanmurua isomman imuroi. Pölypussittomuudesta tykkään, siitä ja sinänsä hyvästä imutehosta ainoat plussat.
 
"vieras"
Järkyttävä meteli, liian lyhyt johto ja esim. se putken "lepuutuspidike" (tai mikä ihme se nyt onkaan) murtui heti. Litteä suulake heti aina tukossa, jos jonkun hiekanmurua isomman imuroi. Pölypussittomuudesta tykkään, siitä ja sinänsä hyvästä imutehosta ainoat plussat.
Vähän aikaa sitten kävin imuriostoksilla. Myyjä sanoi, että pussittomissa ei ole vielä hyvää imuria olemassa, lapsenkengissä ovat vielä. Dysonin haukkui myös.

Suositteli ja ostinkin sitten Electrolux UltraOnen. Tyytyväinen olen.
 
Electrolux vaikuttaisi olevan aika laadukas merkki, en muista lähipiirissäkään kenenkään haukkuneen. Täytyy varmaan unohtaa tuo pölypussittomuushaave vielä toistaiseksi, alan tosiaan uskoa että hyvää ja hiljaista sellaista ei ole vielä keksitty.
 
"vieras"
[QUOTE="Tyytyväinen";27276653]Kuuromykkä vaimoni (Sinikka) imee hyvin ja nielee kaiken. Kerran kuussa pitää vaihtaa öljyt mutta silloinkin imee.[/QUOTE]

Sinikka kuulostaa täydelliseltä vaimolta. :D
 

Yhteistyössä