Keinoja miten vauvakuumeen saa häviämään?

  • Viestiketjun aloittaja 38.0
  • Ensimmäinen viesti
Nohme veivattiin tota asiaa 3vuotta, sitten päätettiin yrittää. Lopputulos oli kohdunulkoinen raskaus joka meinasi viedä mun hengen, erittäin vakava sisäinen verenvuoto, n.5 tunnin leikkaus joka sisälsi mm elvytyksen.. Voin kertoo, ei ole enää vauvakuumetta ei..

Noh, eihän toi ollu mikää vastaus sun kysymykseen, mutta mulla hävis kuume noin..lopullisesti.
Harmittaa vaa, että oisvat poistaneet sen toisenki tuuban, ni ei tarvis enää ehkäsyä tai pelätä tulevansa raskaaksi:x
 
"vieras"
Hanki jotakin mielekästä tekemistä. Vaikkapa jokin uusi harrastus. Mutta älä yritä taistella tunteita vastaan, ei niitä saa sillä lailla hävitettyä. Anna niiden olla vain ja totea että ahaa, tuollainenkin tunne minulla on. Ei sille tarvitse tehdä mitään eikä sitä tarvitse seurata.
 
tällä lähtee
Laita seuraavan vuoden ajan herätyskello soimaan öisin parin tunnin välein ja valvo puoli tuntia sen jälkeen joka kerta. Voit myös simuloida raskautta hankkimalla itsellesi vatsatauti.
 
hemul
Alkuperäinen kirjoittaja tällä lähtee;28759135:
Laita seuraavan vuoden ajan herätyskello soimaan öisin parin tunnin välein ja valvo puoli tuntia sen jälkeen joka kerta. Voit myös simuloida raskautta hankkimalla itsellesi vatsatauti.
Juuri noin ja valvo sitten muutama yö kokonaan kävelemällä olohuonetta ympädri kantaen 3 kilon kahvakuulaa
 
"vieras"
Olen sairastunut 2x synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Vei minun vauvahaaveet tulevaisuudesta. Ei enää ikinä sitä hormonien ryöppyämistä, ahdistuneisuutta, unettomuutta, itkemistä jne. Nyt vuosi viimeisestä synnytyksestä ja olen taas saanut itseni takaisin elävien kirjoihin. Ei minulle enää ikinä vauvoja.
 
"vieras"
Vauva-arki ei ole välttämättä helppoa. Sinun elämäsi muuttuu täysin vaikkei muutukaan. Sinä olet vastuussa uudesta ihmisestä ja täten omat menot auttamatta vähenee. Moni ajattelee, että sitten me vain mennään vauvan kanssa. No, ei sitä niin vain välttämättä mennä. Vauva-arjen aloitus on haastavaa. Se ottaa aikansa ja vauva-arki ei ole niin vaaleanpunaista kuin kuvitellaan.

Minulle ystäväni sanoi, kun kysyin esikoisen syntymän jälkeen, että miksei kukaan koskaan puhu miten rankkaa vauva-arki synnytyksen jälkeen on, että jos ihmiset oikeasti tietäisi millaista se on, ei kukaan hankkisi lapsia.
 

Yhteistyössä