Keittiönoita sanoo tuolla yhdessä ketjussa jättävänsä lapsensa yksin kotiin, kun lähtee kaljalle!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Keittis varmaan (vastuullisena vanhempana ja tätä kamalaa oluterehdystä paikatakseen) tulee kotiin ja ottaa tietysti lapsen perhepetiin nukkumaan...mutta mitähän kyseisen poikalapsen mahdollinen tyttöystävä mahtaa olla anopin kasvatusmenetelmistä mieltä, "kaikki yhes koos" :saint:
se on kyllä viimeinen virhe, että perhepetiin humalassa mennään. ei aikuinen juovuspäissään osaa itseään ahllita, voi hyvin kierähtää lapsen päälle!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Älä anna cocista, vie hampaat, maitokin on parempi. Mutta kaikista parempi olisi, jos seuraavalla ryyppäyskerralla ahnkkisit lapsellesi hoitajan kotiin tai veisit lapsesi hoitoon jonnekin!
Kahvia se nyt halus. Mulla ei ole sellasta hamsterin vesipulloa nyt, mutta olisi oliiviöljylle tarkoitettu pullo, jossa metallinen nokka. Laittaisinko kahvin siihen?

 
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
pitää vaan toivoo et ne naapurit on niin vastuuntosia et menee auttamaan lasta heti kun kuulee et lapsi herää!! ehkä he ovatkin jo tottuneet siihen että naapurin yh saattaa häipyä ryyppäämään kun lapsi on nukkumassa...
Voi kyllä olla, että naapurit ovat jo tottuneet tuohon Keittiönoidan menoon. Mutta miksi eivät puutu? Sitä ihmettelen...

no ne on varmaan kanssa yh-äitejä... ehkä e jättää aina selvimmän hoitamaan tarvittaessa naapuruston lapsia ja toiset menee jatkamaan baariin...

en kyllä yhtään tiiä mut ihan kauheeta....
 
provo on
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Ihan Suomessa asutaan. Kuopuksella loppui kesäduuniblues ja viettää nyt kesälomaa. Iltapalaa se kyselee silloin, kun mä nousen ylös. Joten ihan outo elämäntyyli.
mistä keksit äkkiä kesätyönkin? :Dja loman? .D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Keittis varmaan (vastuullisena vanhempana ja tätä kamalaa oluterehdystä paikatakseen) tulee kotiin ja ottaa tietysti lapsen perhepetiin nukkumaan...mutta mitähän kyseisen poikalapsen mahdollinen tyttöystävä mahtaa olla anopin kasvatusmenetelmistä mieltä, "kaikki yhes koos" :saint:
se on kyllä viimeinen virhe, että perhepetiin humalassa mennään. ei aikuinen juovuspäissään osaa itseään ahllita, voi hyvin kierähtää lapsen päälle!
Niinpä! :/ Onhan näitä tapahtunut....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teillä taitaa kyllä olla muutenkin ihan outo elämäntyyli. Aamiaista kello kymmenen illalla. Vai asutteko jossain muualla kuin suomessa?
Ne asuu Vladivostokis.
Jaa, jotain somaleita. Se selittää paljon.
En kyllä usko, että mustia on, ei kai nimimerkki silloin keittiönoita voisi olla ja heillähän on paljon lapsiakin, mustilla yleensä siis. minusta tällä Keittiönoidalla ei ole montaa. Mutta on voinut hyvin huijatakin, kun yhtäkkiä sanoikin, että lapsi onkin töissä muka jo :D. Kuka tuommoista uskoo? :D
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä en kyllä edes uako, että on mistään täysiikäisestä kysymys, luulen että keksi vain että lapsi on aikuinen kun alettiin kaivelemaan vähän asioita, pelästyi varmaan ja äkkiä sanoikin, että lapsi olisi noin vanha.
Joo on sitten jo vuosia huijannut meitä pojan iällä.

 
piiku
Se on Keittis sellaanen juttu, että isket sille jätkälle Bonat pöytään ja sit kun sil on siitä massu täynnä, alkaa UNIKOULU!! Eikä mikään lässynlässyn-tssuttelu,vaan sälli sänkyyn ja sanot hyvät yöt, nyt NUKUTAAN! Ja poistut (vaikka sinne paikalliseen, jos se tuo turvallisuutta sulle) Ja annat sen "natiaisen" huutaa.
Se on sillä tavalla, että kohta 18 vuotiaan TULEE jo ymmärtää millon on yö ja millon päivä, millon nukutaan ja millon ollaan hereillä!!

*herrajjumala, se tulee kohta sun viereen viel armeijan lomillakin, jos et kohta ala toimiin..*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Keittis varmaan (vastuullisena vanhempana ja tätä kamalaa oluterehdystä paikatakseen) tulee kotiin ja ottaa tietysti lapsen perhepetiin nukkumaan...mutta mitähän kyseisen poikalapsen mahdollinen tyttöystävä mahtaa olla anopin kasvatusmenetelmistä mieltä, "kaikki yhes koos" :saint:
se on kyllä viimeinen virhe, että perhepetiin humalassa mennään. ei aikuinen juovuspäissään osaa itseään ahllita, voi hyvin kierähtää lapsen päälle!
Niinpä! :/ Onhan näitä tapahtunut....
juuri lehdessäkin oli tapaus :(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Vanhoja kunnon venäjän somaleita :D :D :D Niillä on niin eri kulttuuri, kuin meillä.
Kulttuurieroista ei muuten kannata alkaa tappelemaan. Jos on ok, että poikalapset jää yksin kotiin vanhempiensa baarireissun ajaksi, niin se kuuluu kulttuuriin. * painaa mieleen termin "venäjänsomali Vladivostokista"*

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja piiku:
Se on Keittis sellaanen juttu, että isket sille jätkälle Bonat pöytään ja sit kun sil on siitä massu täynnä, alkaa UNIKOULU!! Eikä mikään lässynlässyn-tssuttelu,vaan sälli sänkyyn ja sanot hyvät yöt, nyt NUKUTAAN! Ja poistut (vaikka sinne paikalliseen, jos se tuo turvallisuutta sulle) Ja annat sen "natiaisen" huutaa.
Se on sillä tavalla, että kohta 18 vuotiaan TULEE jo ymmärtää millon on yö ja millon päivä, millon nukutaan ja millon ollaan hereillä!!

*herrajjumala, se tulee kohta sun viereen viel armeijan lomillakin, jos et kohta ala toimiin..*
*nauraa ääneen* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Keittis varmaan (vastuullisena vanhempana ja tätä kamalaa oluterehdystä paikatakseen) tulee kotiin ja ottaa tietysti lapsen perhepetiin nukkumaan...mutta mitähän kyseisen poikalapsen mahdollinen tyttöystävä mahtaa olla anopin kasvatusmenetelmistä mieltä, "kaikki yhes koos" :saint:
se on kyllä viimeinen virhe, että perhepetiin humalassa mennään. ei aikuinen juovuspäissään osaa itseään ahllita, voi hyvin kierähtää lapsen päälle!
Niinpä! :/ Onhan näitä tapahtunut....
juuri lehdessäkin oli tapaus :(
Ja kohta on taas yksi lisää.... :eek:

:saint:
 
Ilkee sossu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta se olisi hyvin voinut herätä, kun olet poissa! Oliko sulla edes itkuhäläriä mukana?
Ei ole ikinä ollut itkuhäläriä :ashamed: Mutta toi on niin sikeäuninen, että ei se mihkään herää. Sitäpaitsi se on nukkunut vasta 6 tuntia. Kevyesti nukkuu vielä ainakin kaksi.
Tähän nämä ryyppääjä-äidit aina vetoaa, ettei voi herätä ja meidän lapsi on niin hyväunenlahjainen! :eek: Mitä vaan voi sattua!
Talo voi syttyä palamaan, ei se auta, vaikka teillä on parvekkeen ovi auki, lapsi voi mennä paniikkiin.

Joo... ja aina väkivaltatilanteissakin lapsi on vain "nukkunut". Ja sitten kun sossu haastattelee lasta, se osaa kertoa yksityiskohtia tilanteesta. Nimim. lastensuojelun sossuna ollut.

Ja pientä lasta EI jätetä yksin ryyppyreissun ajaksi. EI, vaikka on kuinka hyvä unenlahjat!

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei kannata ei.... Voit vaihtaa nikkis tuoksi venäjänsomali Vladivostokista.
Mietin juuri nikin vaihtoa...eihän tässä kehtaa enää kohta Keittiksenä palstalla enää ollakaan, kun pojan yksin kotiin jätin :'( :ashamed:

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko mulla mennyt jotakin ohi vai onko Keittiksen lapsi lyhytkasvuinen? ;)
Mun esikoinen on lyhytkasvuinen. Mutta siitä mä en tiedä, missä se nyt huitelee. Tää kuopus ihan normaali geeniensä mukainen tapaus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun esikoinen on lyhytkasvuinen. Mutta siitä mä en tiedä, missä se nyt huitelee. Tää kuopus ihan normaali geeniensä mukainen tapaus.
Ou Mai Gaad.

Ei riitä, että se jättää yhden yksin kotiin pubiin lähtiessään.

Se antaa toisen lapsensa huidella pitkin poikin kyliä, ties missä! :eek: :'(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkee sossu:
Ja pientä lasta EI jätetä yksin ryyppyreissun ajaksi. EI, vaikka on kuinka hyvä unenlahjat!
Onneks enää 4 kk ja toi kuopus pääsee itsekin sinne baariin. Tippuu meikäläiseltäkin kivi sydämeltä, kun voin ottaa pojan mukaan :heart: :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko mulla mennyt jotakin ohi vai onko Keittiksen lapsi lyhytkasvuinen? ;)
Mun esikoinen on lyhytkasvuinen. Mutta siitä mä en tiedä, missä se nyt huitelee. Tää kuopus ihan normaali geeniensä mukainen tapaus.
Et tiedä missä toinen lapsesi on? :'( :|

Mutta siis sori tuo lyhytkasvuisuus-juttu. :ashamed:
 

Yhteistyössä