keksikääs mulle uusi nikki

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Flaming Ice, Fire Woman, Tulen kantaja, Foxy Lady
tuossa ekassa on jotain mutta tulee flamingo liikaa mieleen :D tulen kantaja on myös hieno mutta siitä nousee rinnastus heti tuuleen huutaja-nikkiin =)
Itseasiassa se on Tulenkantaja, kirjoitin väärin, Tulenkantajat olivat ryhmä taiteilijoita, muusikoita ja kirjailijoita joskus 1920-luvulla , jonkin sortin kultturelleja edellä kävijöitä
Aivan.Mielenkiintoinen olisi =)
mun mielestä se sopisi sulle, jo hiuksienkin puolesta, hiuksethan ovat naisen kruunu jota nainen kantaa> hiukset kuin tulta, siispä tulen kantaja ja jostain syystä mulla on mielikuva että kirjallisuus ellei muutkin taidemuodot on lähellä sydäntäsi= Tulenkantaja
Tämä jää kyllä makusteltavaksi. =)
Runoja kyllä on kertynyt omasta takaa paljon ja ehkä joskus vielä niistä kirjan teen.
Rakas harrastus on myös taidemaalaaminen mutta öljyvärit ovat kuivuneet lasten ollessa pieniä.Kyllä mä ne vielä herätän henkiin :heart:
Musiikkia olen myös harrastanut pienen ikäni ja laulaminen on lähellä sydäntä eli et sä kauas kuvitelmissasi mennyt =)
sielunsisar siis, minäkin olen runoja ja satuja kirjoitellut, sekä harrastanut taidemaalaamista, öljyväreillä nimenomaan, nykyään ei vaan ole aikaa... ja laulan paljon, ennemminkin railakkaasti kuin hyvin, mutta kuitenkin :)
no sitäpä juuri näemmä :D
Me olemme äitini kanssa suunnitelleet myös satukirjan tekoa.Hän on pitkänlinjan maalari myös =) Tarkoitus olikin tuolla toisaalla kysellä hiukan enemmän sinulta tuosta satukirjojen kirjoittelusta :D unohtuihan se sitten...
no en ole mikään kirjailija, yhden satukirjan kirjoitin ex-mieheni kanssa, minä kirjoitin ja mies teki kuvituksen, mutta oikeastaan olen ihan vaan pöytälaatikko-tason kirjoittaja :)
 

Yhteistyössä