Kellä muulla raskausaikana tullut himo mandariiniin ja appelsiiniin

Cati
Mulla oli himo kaikkeen kirpään alkuraskaudesta jolloin pahaolo oli päällä. Harmikseni suuni ei kestäny yltäkyltäistä kirpeyttä/ happoa vaan joiduin luopumaan kaikista happamista (appelsiini/ mandariini jne)...
Tyttö tänne kanssa tuli :eek:)
 
nll
täällä yksi aplariaddikti! Nyt piti kattoo tuosta pussista, joka eilen ostettiin että paljonko oli painoa. Yli 2 kiloa! Siinä on yksi jäljellä, ja senkin syön kohta :eek: Meneeköhän vähän yli jo... Pelkään et hampaista menee kiille tätä menoa, suu on aikas turta koko ajan ja käsistä lähtee tikkuina iho kuorimisen takia. Kiva että tekee mieli aplareita eikä esim. suklaata tai makkaraa, mutta pelottavaa tämäkin!!
 
kinuski
Mä himoitsin esikoista odottaessa appelsiinimehua, join sitä ihan hirveitä määriä vaikka neuvolassa sanottiin että enintään yksi lasillinen päivässä. Jälkeenpäin kun poika oli jo syntynyt, luin jostain että äidin liiallinen c-vitamiinin saanti voi aiheuttaa ylivilkkautta lapsessa. No tuolla pojalla on adhd (tosin taitaa olla ihan sukuvika). Kuopusta odottaessa himoitsin ananasta, söin päivittäin vähintään 5 purkkia säilyke ananasta :D
 
N N N
Alkuperäinen kirjoittaja mms:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Teille, joilla tuli himo mandariineihin tai muihin sitrushedelmiin: kumpi tuli?
Tytto tuli! Poikia odottaessa ei maistunut ollenkaan.
Joo sama mulla, tyttöjä odottaessa just toi mandariini/appelsiini/viinirypäle-himo, tai oikeestaan kaikki tollaset mehukkaat hedelmät maistui. Poikaa odottaessa ei taas tehnyt niitä ollenkaan mieli. Himoitsin lähinnä junkfoodia, suklaata ja liharuokia....

 
vieras
Jep alkuraskaudessa joka päivä pussillinen satsumia, oikein kirpeitä. Syksyllä oli vielä niitä. Sitten siirryttiinkin roskaruokaan kun raskaus eteni keskiväliin. Tyttö tuli.
 
Onnellinen Villasukka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mistä saa appelsiinijäätelöä? :eek:
se oli Valion vaniljakermajäätelöä missä on mukana appelsiinkastiketta.
Jo oli hyvää!
Oi! :flower: :heart: Mä ostan sitä heti huomenna!
Tulin vielä kertomaan, että se on TIIKERIjäätelö litran paketti!!
Ostitko?? :p
 

Yhteistyössä