Kellä teini-ikäinen poika/poikia?

Ois ihan ok mulle mut mieluummin jos olisi jo ton täysi ikäisyyden saavuttanut edes :)

muoks. ja siis mullahan ei tietenkään ole teini ikäisiä poikia täällä mut mietin lähinnä tota mun ja miehen tilannetta aikoinaan, vaikkei ikäeroa ihan noin montaa vuotta ole, mut hänenkin äitinsä otti mut tosi hyvin :)
 
Vaikea kuvitella
moinen tilanne, mutta siinä ei kunnian kellot soisi pojalle eikä miniäehdokkaalle. Varmaan tältä äidiltä irtoaisi suusta muutama sellainen lause, joita ei poikakaan ole ennen kuullut.
 
dhdhdh
No, mun poikapuoli 12v. ja jos nyt kuvittelen kuvailemasi tilanteen muutaman vuoden päähän, ni kyl mä olisin hieman tyrmistynyt...

ENkä kyl kovin hyvänä pitääis asiaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mun esikoinen nyt 15v ja jos esim vuoden päästä toisi näytille 24-vuotiaan naisen, niin en hyvällä katsoisi. :snotty:
Ootas vaan kuule... Mä passaisin tohon haarukkaan varmaan loistavasti? Saisit täältä sit kolme "lapsen lasta" samaan syssyyn! :heart: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikea kuvitella :
moinen tilanne, mutta siinä ei kunnian kellot soisi pojalle eikä miniäehdokkaalle. Varmaan tältä äidiltä irtoaisi suusta muutama sellainen lause, joita ei poikakaan ole ennen kuullut.
No vois irrota juu multakin. Ja etenkin sitä vanhempaa osapuolta kohtaan... Olkoonkin, että saisin sitten sen "maailman paskin tuleva anoppi" -leiman ottaani iäksi.
 
huhei
Joo ei olisi ok hommaa, herranjestas :eek: mun poika täyttää kohta 16v ja ei todellakaan. Kotiarestia tulis niin että napsahtaisi :lauhg:
Ja on niin lapsi vielä että kyllä pitäisin ihan kehdonryöstäjänä 8v vanhempaa henkilöä joka on kiinnostunut teineistä pariutumis mielessä (oli kyse tytöstä tai pojasta)!
 
Äitee
No jos 18-vuotias tuo jonkun näytille, niin laitan kohteliaasti kaffet esille ja jutellaan niitä näitä.

Jos tuo 15-v poju vuoden päästä tois jonkun 24-vuotiaan näytille, niin nauraa röhnöttäisin hetken ja sitten kysyisin, miten poika noin hyvin on onnistunut? Hän kun ei pahemmin tyttöjen kanssa puhu.

Jos taas tyttäreni (nyt 21) olisi tuonut 16-vuotiaana 24-v miehen kylään, olisin kiittänyt luojaa, että niinkin nuori. Tyttärelläni on tällä hetkellä 36-vuotias miesystävä. Ihan mukava, mutta jotenkin outoa kun voisin itse kuvitella seurustelevani sen ikäisen kanssa jollei tuota miestä olisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
MITÄ tuumaisit, jos 16-18v poikasi toisi kotiin näytille 8v vanhemman naisen ja esittelisi tämän kumppaninaan? Naisella olisi toki myös lapsia jo :xmas: Ihanko tämä olisi monellekin sitten ok homma?
Tottakai poikani saa seurustella kenen naisen kanssa tahansa, mikäli on itsekin 18-vuotias tai vanhempi.

Minä rähjäisin niille molemmille, lukisin madonluvut ja kylmät faktat ja lopuksi sanoisin omalle pojalle: se on sitten meidän suhde ohi ja gudbai, pentu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja huhei:
Joo ei olisi ok hommaa, herranjestas :eek: mun poika täyttää kohta 16v ja ei todellakaan. Kotiarestia tulis niin että napsahtaisi :lauhg:
Ja on niin lapsi vielä että kyllä pitäisin ihan kehdonryöstäjänä 8v vanhempaa henkilöä joka on kiinnostunut teineistä pariutumis mielessä (oli kyse tytöstä tai pojasta)!
No juur näin. Ihmetyttää vaan, että usein on vallalla semmonen käsitys, että tytöt on niiiiiiiin paljon kypsempiä. No kenties vähän joo, MUTTA silti 16-vuotias on kyllä aivan kakara tunne-elämältään, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Ja meidän aikuisten tehtävä on huolehtia siitä, että he saavat kypsyä rauhassa - ja sitten on näitä aikuisia, jotka tuntevat vetoa näihin teineihin |O Mun mielestä äärimmäisen surullista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
No jos 18-vuotias tuo jonkun näytille, niin laitan kohteliaasti kaffet esille ja jutellaan niitä näitä.

Jos tuo 15-v poju vuoden päästä tois jonkun 24-vuotiaan näytille, niin nauraa röhnöttäisin hetken ja sitten kysyisin, miten poika noin hyvin on onnistunut? Hän kun ei pahemmin tyttöjen kanssa puhu.

Jos taas tyttäreni (nyt 21) olisi tuonut 16-vuotiaana 24-v miehen kylään, olisin kiittänyt luojaa, että niinkin nuori. Tyttärelläni on tällä hetkellä 36-vuotias miesystävä. Ihan mukava, mutta jotenkin outoa kun voisin itse kuvitella seurustelevani sen ikäisen kanssa jollei tuota miestä olisi.
Voi herranen aika :( Ihan totta. Ja joo, 21v on aikuinen, mutta mun mielestä toi on silti... juu :|
 
huhei
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
No jos 18-vuotias tuo jonkun näytille, niin laitan kohteliaasti kaffet esille ja jutellaan niitä näitä.

Jos tuo 15-v poju vuoden päästä tois jonkun 24-vuotiaan näytille, niin nauraa röhnöttäisin hetken ja sitten kysyisin, miten poika noin hyvin on onnistunut? Hän kun ei pahemmin tyttöjen kanssa puhu.

Jos taas tyttäreni (nyt 21) olisi tuonut 16-vuotiaana 24-v miehen kylään, olisin kiittänyt luojaa, että niinkin nuori. Tyttärelläni on tällä hetkellä 36-vuotias miesystävä. Ihan mukava, mutta jotenkin outoa kun voisin itse kuvitella seurustelevani sen ikäisen kanssa jollei tuota miestä olisi.
Voi herranen aika :( Ihan totta. Ja joo, 21v on aikuinen, mutta mun mielestä toi on silti... juu :|
Peesi siihen että :/ voi kamala.
 
Äitee
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
No jos 18-vuotias tuo jonkun näytille, niin laitan kohteliaasti kaffet esille ja jutellaan niitä näitä.

Jos tuo 15-v poju vuoden päästä tois jonkun 24-vuotiaan näytille, niin nauraa röhnöttäisin hetken ja sitten kysyisin, miten poika noin hyvin on onnistunut? Hän kun ei pahemmin tyttöjen kanssa puhu.

Jos taas tyttäreni (nyt 21) olisi tuonut 16-vuotiaana 24-v miehen kylään, olisin kiittänyt luojaa, että niinkin nuori. Tyttärelläni on tällä hetkellä 36-vuotias miesystävä. Ihan mukava, mutta jotenkin outoa kun voisin itse kuvitella seurustelevani sen ikäisen kanssa jollei tuota miestä olisi.
Voi herranen aika :( Ihan totta. Ja joo, 21v on aikuinen, mutta mun mielestä toi on silti... juu :|
Tyttäreni on aina ollut hyvin kypsä ja aikuinen, en sitä kiellä. On saanut kypsyytensä mukana aina sopivasti vastuuta ja vapauksia. Aina pystyimme keskustelemaan kaikesta, vieläkin tulemme erinomaisesti toimeen. Mutta toivoohan sitä omalle lapselle parasta, enkä ymmärrä, miksi hän ei voi löytää ikäisistään tarpeeksi kypsää ja aikuista seuraa. Ikäero on kuitenkin yksi stressitekijä suhteessa, sillä elämäntilanteet ovat erilaisia ja ulkopuolinen paine on olemassa vaikka siitä kuinka yrittää olla välittämättä.

Minulla ei ole paljoa sanomista tyttäreni tekemisiin. Hänen ollessaan alaikäinen, saatoin vielä jotain tehdä, mutta en näe miten olisin voinut kohdella häntä kuin pientä lasta hänen käyttäytymisensä paljastaessaan jotain ihan muuta.

Onneksi poika on vielä minun vauva =) Ihan oman ikäistensä tasolla siis. Pelailee tietokonepelejä paljon, käy vähän rullaluistelemassa kavereittensa kanssa ja koulussa menee hyvin. Tyttöystäviä en usko näkeväni ennen kun armeija on käyty.
 
En mä varmaan sitä ihmettelisi, että se 16-18-vuotias poika on kiinnostunut siitä 8 vuotta vanhemmasta naisesta. Mutta en kyllä voisi mitenkään ymmärtää, että miten se nainen olisi kiinnostunut sen ikäisestä pojasta :|
 
vieras
Mulla on 14v tyttö joka on hyvin aikuisen näköinen ja oloinen FYYSISESTI ja pään sisältä ihan kakara. En todellakaan ymmärrä aikuisia siis yli parikymppisiä jotka haluaa lasten seuraa sex mielessä - sairasta sellanen on eikä mitenkään hyväksyttävää oli kyseessä poika taikka tyttö.
 

Yhteistyössä