Kellään tietoa Oy Hedengren Directistä ja palkasta?

Tuo firma muka vakuuttelee mukavia ansioita, ja tarjosivat työhaastattelua.
Tuntipalkkaa heillä ei tunneta, vaan kuulemma tienaa erittäin hyvin noilla myynneillä. Pienen lapsen äitinä taidan haistattaa kukkaset tuolle kun ei ole mitään turvaa josta tulon saa jos ei menestykkään alalla :wave:
Kokemuksia?
 
vieras
Eikös tuo ole juuri se firma, joka myy ovelta ovelle niitä ylihinnoiteltuja ja jättikokoisia imureita??? Mun mielestäni meillä kävi juuri tuosta firmasta pölynimurikauppias, eikä käynyt mielessäkään, että ostaisin semmoista mötikkää mitä kauppasi järkyttävään hintaan. Katselin kun kerteli taloja tässä naapurustossa, eikä varmana saanut yhtään kauppaa aikaseksi kun kaikki käännyttivät jo ovelta pois.
 
Dee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös tuo ole juuri se firma, joka myy ovelta ovelle niitä ylihinnoiteltuja ja jättikokoisia imureita??? Mun mielestäni meillä kävi juuri tuosta firmasta pölynimurikauppias, eikä käynyt mielessäkään, että ostaisin semmoista mötikkää mitä kauppasi järkyttävään hintaan. Katselin kun kerteli taloja tässä naapurustossa, eikä varmana saanut yhtään kauppaa aikaseksi kun kaikki käännyttivät jo ovelta pois.
Sama pulju
 
"Maria"
Älkää ihmeessä tuollaiseen paikkaan menkö töihin... Liian paljon pettyneitä ihmisiä imureihin ja ovat vielä liian kalliita, eivätkä toimi kuten pitäisi.. Etsikää vain oikea työpaikka.. Vaikika lupaisivat kuuta taivaalta kuten tuollaisten firmojen tapana on niin yleensä se ei pidä paikkaansa... Voihan olla poikkeuksiakin erilaisissa firmoissa, mutta kyseisessä firmassa ei varmaan ihan kovin leveä leipä tule olemaan... Mutta kaikille vain menestystä.. Itse en ole koskaan ollut kyseisessä firmassa, olen ollut asiakas joka osti liki 1700 imurin joka ei edes toimi kunnolla ja osat hajonneet ja vasta kaksi vuotta vanha.. juuri kun takuukin mennyt umpeen.. Ikinä en osta tuosta firmasta mitään..
 
Uhrina
Mä olin päivän siellä töissä keväällä ja se riitti.. Ekanakin Pomo lupas mulle haastattelussa asioita mitkä sitten lopulta eivät edes pitäneet paikkaansa ja haastattelussa ei edes maininnut että mitä tuo työnkuva on !

Ei saisi olla ilkeä mutta pomon naamasta ja mahasta näki sen asian että on tainnut syödä hyvin firman voitoilla ja siitä naamasta paistoi alusta loppuun epä rehellisyys

Valitettavasti tuo Direct Hedengren on täyttä kusetusta koko pulju
 
vierailija z
Tuo firma muka vakuuttelee mukavia ansioita, ja tarjosivat työhaastattelua.
Tuntipalkkaa heillä ei tunneta, vaan kuulemma tienaa erittäin hyvin noilla myynneillä. Pienen lapsen äitinä taidan haistattaa kukkaset tuolle kun ei ole mitään turvaa josta tulon saa jos ei menestykkään alalla :wave:
Kokemuksia?
Vain jollain käsittämättömällä mammojen logiikalla pitäisi olla oikeus turvattuun suojatyöhön ja palkkaan vaikka työ olisi myyntityötä eikä työntekijä saisi tulosta aikaiseksi.

"Koska mulla on lapsia niin mulle pitää maksaa palkkaa vaikka en tienaa edes sen verran työnantajalleni."

Suosittelen jotain valtion virkaa.
 
vierailija
Monet äidit meillä töissä ja lapset ovat tyytyväisiä kun ei joudu tinkimään siitä onko varaa käydä elokuvissa tai kesäloma reissulla kun äiti tienaa niin hyvin MYYMÄLLÄ IMUREITA.
Jos ajattelee ettei mitään palkkaturvaa ole niin... Olet vaan laiska. Yrität päästä hyville palkoille mahdollisimman helposti. Tästä hommasta tulee varmasti rahaa ja varmasti hyvinkin jos oikeasti yrittää eikä vaan pyörittele peukaloitaan kassan takana tai konttorissa tietokoneen ääressä.
 

Yhteistyössä