kenellä laihis menossa? montako kg tippunu?

  • Viestiketjun aloittaja aamukahvilla
  • Ensimmäinen viesti
vieras1
Okei, mitä te syötte? Itse tein muutoksen tammikuun alussa, jätin pois kaikki karkit, herkut sekä alkoholin. Olen pyrkinyt syömään terveellisemmin, eli enemmän hedelmiä ja vihanneksia. Sokeria vältän, sekä valkoisia jauhoja. Paino ei ole muuttunut miksikään! Alkaa hieman tuntua, ettei tästä ole mitään hyötyä.
 
vieras
2 viikkoa ja -4kg :) Luulen, et nyt alkaa hitaammin putoamaan... Karkit ja herkut pois ja lisää liikuntaa. Pienemmät ruoka-annokset ja salaattia/wokkivihanneksia joka ruualla. 10kg jäljellä pudotettavaa...
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Okei, mitä te syötte? Itse tein muutoksen tammikuun alussa, jätin pois kaikki karkit, herkut sekä alkoholin. Olen pyrkinyt syömään terveellisemmin, eli enemmän hedelmiä ja vihanneksia. Sokeria vältän, sekä valkoisia jauhoja. Paino ei ole muuttunut miksikään! Alkaa hieman tuntua, ettei tästä ole mitään hyötyä.
Liikutko miten paljon? Tietystikkin pitäis kuluttaa enempi kun mitä syö...
 
vieras1
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Liikutko miten paljon? Tietystikkin pitäis kuluttaa enempi kun mitä syö...
Käyn kolme kertaa viikossa pumpissa, salilla tms. Eli olen myös lisännyt liikuntaa. Hullua, kun muutokset on ihan tuntuvat, mutta mitään ei tapahdu.
 
Pari-kolme kuukautta takana ja kohta -10kg...en tiedä tarkkaan kun en omista vaakaa, mutta punnitsen milloin missäkin. Pelkällä ruokavaliolla, en ole vielä päässyt liikkumaan mutta kuntoakin olis tarkoitus kohottaa keväämmällä.
 
viikon verran laihisteltu... -1.7kg :D
Vuoden päästä tarkoitus olis painaa -20kg
ja saada lihakset esiin tuona aikana myös :whistle:

sentteinä on nyt yhteensä hävinny - 20,5cm mut aikaväli on pidempi kuin tuo viikko. Niih ja siis kaikkineen yhteensä rinta/vyötärö/lantio/reisi/pohje :D
 
Neppi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Liikutko miten paljon? Tietystikkin pitäis kuluttaa enempi kun mitä syö...
Käyn kolme kertaa viikossa pumpissa, salilla tms. Eli olen myös lisännyt liikuntaa. Hullua, kun muutokset on ihan tuntuvat, mutta mitään ei tapahdu.
Oletko treenannut aikaisemmin?
Itse olen puolisen vuotta treenannut 5kertaa/viikko salilla, kovilla painoilla, ja painoa on tullut 2kg lisää. Kropan malli on muuttunut täysin, vaatteet istuvat mainiosti ja vatsa on litteä. Eli lihasta tullut lisää, ja se painaa enemmän kuin läski.
 
vieras1
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Pari-kolme kuukautta takana ja kohta -10kg...en tiedä tarkkaan kun en omista vaakaa, mutta punnitsen milloin missäkin. Pelkällä ruokavaliolla, en ole vielä päässyt liikkumaan mutta kuntoakin olis tarkoitus kohottaa keväämmällä.
No voitko sä kertoa mitä/miten syöt, kun muut ei kerro? :)
 
-34,7kg aikaa kulunut pari vuotta.. ja tuosta kahesta vuodesta olin raskaana ja vauvan sain reilu 3 viikkoa sitten ja raskauskiloja ei ole yhtään enää jäljellä. Raskauden alkupainosta on siis pudonnyt vielä 4 kg.
 
vieras1
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Oletko treenannut aikaisemmin?
Itse olen puolisen vuotta treenannut 5kertaa/viikko salilla, kovilla painoilla, ja painoa on tullut 2kg lisää. Kropan malli on muuttunut täysin, vaatteet istuvat mainiosti ja vatsa on litteä. Eli lihasta tullut lisää, ja se painaa enemmän kuin läski.
Kyllä olen, eikä mun kropan malli kyllä ole miksikään muuttunut, vyötärön ympärys on ihan sama kuin ennenkin samoin muut mitat. Kunto on kyllä kasvanut, sen huomaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Pari-kolme kuukautta takana ja kohta -10kg...en tiedä tarkkaan kun en omista vaakaa, mutta punnitsen milloin missäkin. Pelkällä ruokavaliolla, en ole vielä päässyt liikkumaan mutta kuntoakin olis tarkoitus kohottaa keväämmällä.
No voitko sä kertoa mitä/miten syöt, kun muut ei kerro? :)
Kasviksia, marjoja, hedelmiä, tummaa leipää ja ruispuuroa, sosekeittoja, rasvatonta maitoa ja piimää...en pahemmin ole syönyt makeata, valkoisia jauhoja, perunoita yms. Nyt alkaa olla jo semmonen olo, että vatsa tulee täyteen pienemmästäkin annoksesta. Ne Knorrin 0,5l:n sosekeitot ovat tooosi näppäriä, niistä saa kaksi ateriaa ja ne on erittäin vähäkalorisia ja maistuvia (tomaatti-basilika, porkkana-korianteri...)
 
2 viikkoa tulee nyt vkl.na laihiksen alotuksesta, ja oon laihtunut 3,5-3kg...vaaka missä käyn on porukoilla ja käyn aina samalla vaa alla punnaamassa itteni, ja se puolen kilon tarkkuudella näyttää....

oon jättänyt karkit, vaalean leivän ja kaiken missä o paljon hiilareita myös pois,eli perunat,riisit,makaronit...ja limpsaa on pakko saada näin vkl mut en sitäkään kauheesti juo, ja sekin lightia...pitäisi ensi kesäksi se 5-10kg pois...jos toi itsekuri pitää!!
:ashamed:

mulla heikkoutena on pizzat ja kebabit, sekä karkit ja sipsit
 
IhanaValo
Pitkään jo ollu, en vaan osaa..No, vuoden alusta aloitin taas, on kai se paino siitä jonkun pari kiloa vähentynyt :ashamed: Jojoilen oikeen kunnolla, kun paino tuntuu nousevan vaikka vaan ajattelisin mitään vähänkin herkkua :(
 

Yhteistyössä