Kenellä on eniten rekisteröityjä nikkejä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No sit on nähnyt jo vaivaa päästäkseen vittuilemaan ja on ansainnut palkinnon.

En mä tiä, ainakin se yksi tipahtaa aina vaihdon jälkeen toviksi. Ehkei ole normaalilla määrällä älyä varustettu.
Noh siis emmä ainakaan jaksa aikaani käyttää vittuilemiseen..
Mut toi alempi voi myös olal niin et jos menee tunteissa ja on montaa eri tunnetta on vaikea huomaa kuka on kuka ja se johtuu muust kuin älystä tunteet on välillä sekasin ainakin ittellä. toki nyt on taas tasapinoinen olo. ainoo mitää kuulee paikka ja se on helaktin lämmin juttu . Helkatti paikka kuuluu sydämmessä :D
 
Noh siis emmä ainakaan jaksa aikaani käyttää vittuilemiseen..
Mut toi alempi voi myös olal niin et jos menee tunteissa ja on montaa eri tunnetta on vaikea huomaa kuka on kuka ja se johtuu muust kuin älystä tunteet on välillä sekasin ainakin ittellä. toki nyt on taas tasapinoinen olo. ainoo mitää kuulee paikka ja se on helaktin lämmin juttu . Helkatti paikka kuuluu sydämmessä :D
Joo. sen kyseisen harmaan vittuilijan tunneskaalaan ei taida sopia kuin viha, kiukku ja kateus.

Tavallaanhan mä voisin pitää itseäni hyväntekijänä kun päästän sen purkamaan ikäviä tunteitaan muhun. *pyhimyshymiötä vailla*
 
vierailija
Joo. sen kyseisen harmaan vittuilijan tunneskaalaan ei taida sopia kuin viha, kiukku ja kateus.

Tavallaanhan mä voisin pitää itseäni hyväntekijänä kun päästän sen purkamaan ikäviä tunteitaan muhun. *pyhimyshymiötä vailla*
mut sittenhän siinä käy niin kun otat orjantappura kruunun päähäs niin alkaa helaktinmoinen pyhiinvaellus kotiovellas mitä ukkos sanoisi siihen?

luulisi jo et sillä purkautumis määräällä olisi kaikki kiukku lähtenyt syövereistä
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0

Yhteistyössä