kenellä vaikeuksia laskujen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Maksaja
  • Ensimmäinen viesti
On ollu joskus mullakin niin paljon laskuja ettei oo pystyny maksamaan ja on ollu vaan jätettävä seuraavaan kuuhun. Täytyy sitä ruoka rahaa kuiteski jättää. Nyt oon onneks saanu tulot ja menot tasapainoon aikas hyvin. Kyllähän sitä aina yllätyksiä tulee tässäkin, vaikka menee kuivausrumpu rikki, niinku mulla nyt. =) :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
ei ole maksan laskut ihan ensin ja sit katson paljon muuhun jää
joskus on pakko vähän sumplia laskujen kans, kun ruokaankin on jäätävä rahaa. Vanhalle kaverilleni jopa sossusta sanottiin et ennemmin jättää laskuja maksamatta tai vaikka vuokran kun että ei jää elämiseen yhtään rahaa (työtön, kahden lapsen äiti)
 
rahikainen
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mulla on maksamisen vaikeus. Mun mielestä lasku on ihan just vasta tullut ja kun saan aikaiseksi maksaa, huomaan eräpäivän menneen jo :eek: :ashamed:


Sama juttu rahikaisella :ashamed:

Pitäis muistaa laittaa ne maksupalveluun mut kun ei sitäkään aina muista...
:whistle:
 
ketuttaa
Tällä hetkellä on, mutta ei omasta syystä vaan siitä, että asikas s....na ei oe maksanut mulle laskujaan kolmeen kuukauteen... :kieh: Toinen on vitkuttanut kuukauden ja toisella on viikon verran yli eräpäivän.

Ei paljon lohduta tieto, että rahaa on tulossa, kun verotoimistot sun muut laittaa luukusta lappua, et on edellisenkin kuun verot maksamatta. No joo on, ja on niin kauan, kunnes noi prkleet maksaa mulle ne rahat, joista ne verot maksan...

Joskus ei ole yhtään kivaa olla pienyrittäjä. :(
 
Pers tuntumalla
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
ei ole maksan laskut ihan ensin ja sit katson paljon muuhun jää
joskus on pakko vähän sumplia laskujen kans, kun ruokaankin on jäätävä rahaa. Vanhalle kaverilleni jopa sossusta sanottiin et ennemmin jättää laskuja maksamatta tai vaikka vuokran kun että ei jää elämiseen yhtään rahaa (työtön, kahden lapsen äiti)

Kyllähän se sossu noin voi sanoa, mutta eipä ne taida auttaa jos ja kun ne vuokrat sitte oikeesti on maksamatta.
 

Yhteistyössä