Kenelläkään huomattavasti nuorempaa miestä...?

  • Viestiketjun aloittaja Nyyti
  • Ensimmäinen viesti
Nyyti
No niin, olenko täysin lapsiin sekaantuja jos itse olen 29, ja "mies" 23... Perhana, en olisi uskonut herran ikää millään ja nyt vähän nieleskelemistä tässä.

Kahdeksan vuoden suhde minulla takana, enkä mitään kovin vakavaa nyt edes halua, tämä nuori mies nyt vain piirittänyt useamman kuukauden ja itseäni myös kiinnostaisi.. Mutta, mutta....
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
 
Miten tuo muka on "huomattavasti nuorempi"? :D

Mulla ja miehellä on ikäeroa 4 v 4 kk, eikä sillä ole ollut minkäänlaista merkitystä näiden kuluneiden 7½ vuoden aikana. Eikä kukaan ole sanonut siitä mitään, harva taitaa edes tietää että mies on nuorempi.
 
Nyyti
Asia olisi varmaan eri jos mies olisi jo lähempänä kolmeakymmentä, ei varmaan aiheuttaisi ikäero niin paljon huomiota. Onpas kinkkinen tilanne, mieli niin tekisi, mutta järki tuolla vielä huutelee vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyti:
Asia olisi varmaan eri jos mies olisi jo lähempänä kolmeakymmentä, ei varmaan aiheuttaisi ikäero niin paljon huomiota. Onpas kinkkinen tilanne, mieli niin tekisi, mutta järki tuolla vielä huutelee vastaan.
No, mun mies oli 20 ja mä 25 kun me tavattiin....naimisiin mentiin kun mies oli 21 ja minä melkein 26. Eikä ikäero oo näkynyt millään lailla meidän arjessa, tai herättänyt huomiota mitenkään.
 
Nyyti
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä on viisi vuotta ikäeroa, eli mies nuorempi. :heart: Oli 17v. kun tavattiin.

Minä olen kohta 33v. ja mies kohta 28.v (vanhin lapsistamme kohta 9v.) ! =)
Miten asia otettiin aikoinaan lähipiirissänne vastaan? Tuliko ns. pahoja katseita? :)
 
hyi helvata, häpeä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä on viisi vuotta ikäeroa, eli mies nuorempi. :heart: Oli 17v. kun tavattiin.

Minä olen kohta 33v. ja mies kohta 28.v (vanhin lapsistamme kohta 9v.) ! =)
siis yök!!!!!!!!!! olit22v! ja toinen vie pikkupoika! nyt lentää pian yrjö:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
Jos mun mies oli 22v ja mä 29v kun tavattiin niin meinaatko että ne 22v naiset olis olleet jotenkin kauniimpia koska ovat nuorempia kuin minä? :D Ja mun mies nimenomaan halusi vanhemman naisen joka tietää jo mitä elämältä haluaa ja jolla on jo hiukan elämänkokemusta. Mun mies kun on muutenkin ikäistään kypsemmän oloinen niin hänen ikäiset naiset eivät olisi häntä sytyttäneet eivätkä edelleenkään sytytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
Nuori voi näyttää petolinnunperseeltä ja vanha todella kauniilta. Eikä 29v. mikään vanha edes ole, elämää edessä vielä vaikka kuinka paljon. B)
 
Nyyti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
Nuori voi näyttää petolinnunperseeltä ja vanha todella kauniilta. Eikä 29v. mikään vanha edes ole, elämää edessä vielä vaikka kuinka paljon. B)
Kiito, tuo lämmitti :D En minäkään itseäni nyt kovin repsahtaneeksi vielä halua mieltää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
Nuori voi näyttää petolinnunperseeltä ja vanha todella kauniilta. Eikä 29v. mikään vanha edes ole, elämää edessä vielä vaikka kuinka paljon. B)
Kiito, tuo lämmitti :D En minäkään itseäni nyt kovin repsahtaneeksi vielä halua mieltää...
Mä täytän kesäkuussa 30v. että oli tässä ihan omakin lehmä ojassa. :xmas: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä on viisi vuotta ikäeroa, eli mies nuorempi. :heart: Oli 17v. kun tavattiin.

Minä olen kohta 33v. ja mies kohta 28.v (vanhin lapsistamme kohta 9v.) ! =)
Miten asia otettiin aikoinaan lähipiirissänne vastaan? Tuliko ns. pahoja katseita? :)


Kai sitä vähän ihmeteltiin ja varsinkin sitä, että alettiin perhettä perustaa, kun toinen oli aloittamassa armeijan (minulla oli kyllä työpaikka)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mun mies nimenomaan halusi vanhemman naisen joka tietää jo mitä elämältä haluaa ja jolla on jo hiukan elämänkokemusta. Mun mies kun on muutenkin ikäistään kypsemmän oloinen niin hänen ikäiset naiset eivät olisi häntä sytyttäneet eivätkä edelleenkään sytytä.
Meillä taas kumpikaan ei halunnut tietynikäistä puolisoa, tai tiettyä kansalaisuutta olevaa. Kaksi ihmistä vaan kohtasi ja rakastui (ällöttävän imelää, mutta totta :D :heart: ).
 
pikasesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eihän siinä mitn jos nuorta miestä kiinnostaa.. mutta omani(24) ei kyllä vanhemmista akoista piittaa, mutta kaikki on erillaisia, joten anna mennä
Niinhän sä luulet .
ei en luule,:) kyllä tuo ennen mua on hätistel pois:)miks haluias kun saa oman ikäistä ja kaunista;)
äly hoi älä jätä.
Itelläni 5v 5kk nuorempi mies.Päätyi 5 vuotta sitten kauniiseen neitoseen eli minuun.Minä olin 30 ja mies 25.Kaksi lasta ja kolmas tulossa.Onnellisesti naimisissa.

 

Yhteistyössä