Kenelle palstalaiselle menisit kylään..siis hänen juttujen perusteella

  • Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
[QUOTE="vieras";26158237]bidetään bileet! Onneks ette tiedä missä asun paitsi jos tiedätte niin en oo kotona;).[/QUOTE]

Miepä pakkaan kamat remsun kyythin ja lähen ajeleen sinne. Sanokaa HEP jos haluatta hypätä väliltä kyythin. :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="teajohanna";26158203]Venakolle tietty ja Mummeliisalle... ihan uteliaisuuttani.

Anatolialle ei varmaan paranis mennä, koska olen niin kaikesta näköjään samaa mieltä koko ajan hänen kanssa... että olis luultavasti kaamee pettymys tavata... (sorry Anatolia)

Ja Kerpeleen luona tarttis laittamas hänen miehes kuriin, ettei se laske liukua lasten liukumäessä.

terv. teajohanna alias 123[/QUOTE]

:LOL:

No meillä ei oo vielä liukumäkeä täällä... :whistle:
 
Miä
Ihan juttujen perusteella menisin kahville Anatolialle.. Se ei kuiteskaan keittäis miulle kahveja niin mentäis sitten kahvilaan. Pahasti pelkään että sinnekkin saadaan porttikielto kupillisen jälkeen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Haluaisin tavata Ultramariinin. Sinne kutsuisin mukaan Liili Lisänimettömän ja harmoillen-henkilön. Yhdessä joisimme punaviiniä, jota olisimme kaataneet viiteen lasiin. Päivällä puhuisimme paljon, illlalla kuuntelisimme kauniin laulun ja vaikenisimme pitkään sen lasin äärellä, josta kukaan ei ole juonut. Sitä minä haluaisin.

Näiden runollisten tuumien lisäksi haluaisin kipaista kahville Datan kanssa, vierailla Porissa eräässä paikassa, mennä Keittiksen luo iltateelle ja pesueineni Mummeliisan pitkän ruokapöydän ääreen. Äkäisen Herra Majurin kanssa voisin syödä paketin Ukko-Pekkaa uuden grillimme äärellä, jos hän tulisi meille kylään. Minä kun en Keravalle mene.
 
Haluaisin tavata Ultramariinin. Sinne kutsuisin mukaan Liili Lisänimettömän ja harmoillen-henkilön. Yhdessä joisimme punaviiniä, jota olisimme kaataneet viiteen lasiin. Päivällä puhuisimme paljon, illlalla kuuntelisimme kauniin laulun ja vaikenisimme pitkään sen lasin äärellä, josta kukaan ei ole juonut. Sitä minä haluaisin.

Näiden runollisten tuumien lisäksi haluaisin kipaista kahville Datan kanssa, vierailla Porissa eräässä paikassa, mennä Keittiksen luo iltateelle ja pesueineni Mummeliisan pitkän ruokapöydän ääreen. Äkäisen Herra Majurin kanssa voisin syödä paketin Ukko-Pekkaa uuden grillimme äärellä, jos hän tulisi meille kylään. Minä kun en Keravalle mene.
Ja mä en tuu turkuun, koska se on liian lähellä ruotsii
 
Haluaisin tavata Ultramariinin. Sinne kutsuisin mukaan Liili Lisänimettömän ja harmoillen-henkilön. Yhdessä joisimme punaviiniä, jota olisimme kaataneet viiteen lasiin. Päivällä puhuisimme paljon, illlalla kuuntelisimme kauniin laulun ja vaikenisimme pitkään sen lasin äärellä, josta kukaan ei ole juonut. Sitä minä haluaisin.
:) näinpä.
 
Mä voisin ihan hyvin kyläillä ties kellä.. :) En kyllä kenenkään kodin takia vaan siksi kun persoonat kiinnosta.. Mm. As if, Freeze cat, röppö... Hmm.. Kyllä näitä riittää.

Osalla palstalaisista olenkin jo kyläillyt, heille menisin mielelläni uudestaankin kylään :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: as if ja FreezeCat
Haluaisin tavata Ultramariinin. Sinne kutsuisin mukaan Liili Lisänimettömän ja harmoillen-henkilön. Yhdessä joisimme punaviiniä, jota olisimme kaataneet viiteen lasiin. Päivällä puhuisimme paljon, illlalla kuuntelisimme kauniin laulun ja vaikenisimme pitkään sen lasin äärellä, josta kukaan ei ole juonut. Sitä minä haluaisin.

Näiden runollisten tuumien lisäksi haluaisin kipaista kahville Datan kanssa, vierailla Porissa eräässä paikassa, mennä Keittiksen luo iltateelle ja pesueineni Mummeliisan pitkän ruokapöydän ääreen. Äkäisen Herra Majurin kanssa voisin syödä paketin Ukko-Pekkaa uuden grillimme äärellä, jos hän tulisi meille kylään. Minä kun en Keravalle mene.
Voisi käydä kahvilla joskus, jos vain satumme samoihin maisemiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26158563:
Ihan juttujen perusteella menisin kahville Anatolialle.. Se ei kuiteskaan keittäis miulle kahveja niin mentäis sitten kahvilaan. Pahasti pelkään että sinnekkin saadaan porttikielto kupillisen jälkeen :D
Kyl mää voisin keittää :D

Mutta itse en juo.
 

Yhteistyössä