Kenen mies EI OLE mustis?

No nii, siinäpä se kysymys taas sitten olikin. Meillä mies ei yhtään mustasukkainen minusta, vaikka pitäisin yhteyttä exiin ja ravaisin baareissa jne. Joskus olisi niin ihanaa tuntea, että joku minustakin mustis, kysyisi minne menen ja milloin tulen, missä olen ja kenen kanssa ja suuttuisi jos kävisin vaikka kahvilla vieraiden kanssa mutta ei... ei mitään. Olen minä ihteeni laittanut nätiksi ja uusia vaatteita laitellut jne, mutta ei...
Netistä yritin etsiä miten saisin mieheni mustasukkaiseksi, mutta mistään EI LÖYDY MITÄÄN! :( huoh. Outoa valitusta oudosta aiheesta.. sielunsiskoja?? :|
 
Monestikin yhtäkkinen mustasukkaisuus ihmisessä joka ei ole ollut sitä aiemmin, kertoo pettämisestä tai siitä haaveilusta. Pettäjät on mustasukkaisimpia. Monesti näin siis, poikkeuksia on tietenkin kuten monessa muussakin asiassa.
 
Minun mies ei ole kovin mustasukkainen tai ainakaan ei näytä sitä. Itestä tuntuu, että olen joskus liianki mustis ja olen yrittänyt parantaa tapani, ettei aina tuntuis pistävä vihlaus jos hän nyt sattuu jutteleen jonku naisen kanssa tms.
Tosin en ravaa yksin baareissa, mutta pidän sillon tällöin yhteyksiä exääni mesen välityksellä ja mies vaan kyselee, että mitäs hänelle kuulu :D
 
Minun mieheni on mustasukkainen vain ja ainoastaan kahdesta tietystä miehestä...Hauskinta on se, että kumpikin hänen kavereitaan ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa!! :kieh: Toki häneltä voi välillä tulla kommenttia, etten kaikenlaisessa vaatetuksessa saa kotoa lähteä, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Itse kyllä olen mustis...
 
Ex äijänretale oli sairaanloisen mustis, kuvaan tuli väkivalta.
Nykyinen, nooo sopivassa määrin mustis. Tai en tiedä onko se sitä, mutta luulen että on, kyselee kuitenkin esim.kenen kanssa tekstaan jne.
Tietyssä määrin saa ja pitääkin olla hieman mustis, tietää että toista ainakin liikuttaa sun olemassa olo ja tekemises.
Itse olen kyllä myös mustis.. ennen sairaanloisenkin mutta kai tässä iän myöte alkanu helpottaa.
 
Mun mies väittää ettei ole ikinä mustis. Siitä tulee todella surkea olo koska jos ei yhtään ole mustis koskaan niin se tarkoittaa väliinpitämättömyyttä eikä sellaiselle pohjalle voi paljoa rakentaa.. Eli ymmärrän teitä jotka haluaisivat saada omissa miehissään edes pienen reaktion aikaiseksi joskus..
 
Täältä löytyy. Miesystäväni ei ole koskaan mustasukkainen minusta :(
Exäni oli ihan ääripäätä. Tutki aina kännykän muistin, kassin, kukkarosta kuitit ym joten osaan kyllä jossain muodossa arvostaa sitä ettei toinen koskaan tenttaa että missä oon ollut ja kenen kanssa. Mut viimeksi eilen tuli ihan älyttömän iso riita siitä, et koska mies ei oo musta yhtään mustasukkainen hän ei voi tajuta että minä olisin mustis hänestä. Hänellä on vielä tosi paljon niin nais- kuin miespuolisia ystäviä ja tuntuu että välillä hän viettää enemmän aikaa keskustelemassa noiden kanssa netissä kuin minun kanssa tässä todellisuudessa.
No tuli sitten avauduttua tosta asiasta eilen oikein kunnolla ja hän lähti omaan kotiinsa yöksi. Ei oo mitään miehestä kuulunut ja perään en soittele :(
 

Yhteistyössä