Kenen muun mielestä naisella on oikeus jättää lapset isälleen ja häipyä?

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No kyllä naisella on oikeus päättää omasta kehostaan.
Jos mietit tarkemmin miehen ja naisen eroavaisuuksia fyysisesti. Vaikka siitä ehkäisystä olisi huolehdittu niin nainen saattaa silti tulla raskaaksi. Tarvitsisiko sitten naisilta kieltä kokonaan seksi? Kukaanhan tuskin on miehiltä sitä kieltämässä.
Jotenkin mua kuvottaa ajatusmalli, että naiselle kuuluu se ehkäisystä huolehtiminen, myös usein parisuhteessa.
Miehen rooli on vaan panna. Mies kuorii kermat ja laskee spermat.
On myös niitä tapauksia liian paljon et mies haluaisi pitää lapsen mut kun nainen päättää omasta kehostaan, niin.. Mä pidän taas etuoikeutena sitä et saan kantaa lasta sisällä. Se on kaikista raskausvaivoista huolimatta niin ainutlaatuista.
Mikäs siinä jos ne miehet jotka haluavat sen lapsen, sitten huolehtiskin siitä lapsesta.
Kuinkakohan moni mies häipyy niiden haluttujen lastensa elämästä muutaman vuoden sisään?
Aika rankkaa vaatia naiselta lapsi, jos nainen ei koe olevansa valmis äitiyteen. Ja sitten kuitenkin ennemmin tai myöhemmin parisuhde päättyy karikolle. Taatusti jos lähtökohdat on jo sellaiset että nainen ei lasta edes haluaisi.
Mä en tiedä pystyisinkö abortoimaan elinkelpoiseksi todetun sikiön. mutta ymmärrän heitä jotka siihen päätyvät. Tosinn yleensä abortit tehdään jo alkio vaiheessa.
Jos väkisin alkaa äidiksi, niin helposti siinä pilaa oman elämänsä lisäksi myös lapsen elämän.


Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.
ja on olemassa paljon myös niitä jotka ottavat hatkat "kun ei tää nyt ollutkaan sitä mitä halusin". mitäs sit kun se lapsi on synnytetty isälle joka sitä halus ja sit se lapsi ei enää kiinnostakaan? toki kaikkia äitejäkään ei lapsensa kiinnosta. eikä se ikinä taida lapselle kovin hyvä asia olla :|
 
mlun mielestä naisella ei ole yksin oikeus päättää abortista, täytyy ottaa myös vauna isän tahto huomioon. oli se sitten kumpi hyjvänsä. ja sillä äitillä on yhtä suuri oikeus jättää lapset isälleen ja lähteä nostelemaan jos haluaa. mutta monellakö äidillä on sydäntä sellaista tehdä. mieluummin kuitenkin niin kuin että tappaa vauva vatsaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.
ja on olemassa paljon myös niitä jotka ottavat hatkat "kun ei tää nyt ollutkaan sitä mitä halusin". mitäs sit kun se lapsi on synnytetty isälle joka sitä halus ja sit se lapsi ei enää kiinnostakaan? toki kaikkia äitejäkään ei lapsensa kiinnosta. eikä se ikinä taida lapselle kovin hyvä asia olla :|


Tottakai on molempia,mutta useimmiten syytetään miestä.
Syytä on molemmissa jos suhde menee karikolle.Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.
ja on olemassa paljon myös niitä jotka ottavat hatkat "kun ei tää nyt ollutkaan sitä mitä halusin". mitäs sit kun se lapsi on synnytetty isälle joka sitä halus ja sit se lapsi ei enää kiinnostakaan? toki kaikkia äitejäkään ei lapsensa kiinnosta. eikä se ikinä taida lapselle kovin hyvä asia olla :|


Tottakai on molempia,mutta useimmiten syytetään miestä.
Syytä on molemmissa jos suhde menee karikolle.Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
suhteen karikoitumisella ei ole mitään osuutta siihen jos häipyy lapsensa elämästä tai ei ainakaan pitäisi olla. kyllä pitää katsoa peiliin useamman kerran jos lapsensa hylkää..
 
vieras
no kyllä mä suon oikeuden aborttiin vaikka en itse sitä tekisikään. ei yhteiskunnallakaan ole varaa huolehtia kaikista ei toivotuista lapsista ja ei se elämä itsessään ole semmoinen arvo, pitää siinä jotain hyvääkin olla.
kyllähän meillä kaikilla on oikeus jättää lapsemme mutta sit voi miettiä että minkälainen ihminen semmosta tekee oli sitten mies tai nainen?
 
Tätä nykyä naisen oikeus ajaa lapsen oikeuden eteen asiassa kuin asiassa. nainen saa ryypätä ja rällätä vaikka kaikki rahansa, koska hänellä on lupa rentoutua. nainen saa jättää viikon vanhan vauvan yöksi hoitoon, että pääsee tuulettumaan. Nainen saa tupakoida raskausaikana ettei vaan tule stressiä.Kukaan ei ajattele sitä pientä lasta, joka tallautuu naisen oikeuksien alle. Vittuun tollaset oikeudet. Sekä miehen että naisen tulee sitoutua lapseen eikä haahuilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Tätä nykyä naisen oikeus ajaa lapsen oikeuden eteen asiassa kuin asiassa. nainen saa ryypätä ja rällätä vaikka kaikki rahansa, koska hänellä on lupa rentoutua. nainen saa jättää viikon vanhan vauvan yöksi hoitoon, että pääsee tuulettumaan. Nainen saa tupakoida raskausaikana ettei vaan tule stressiä.Kukaan ei ajattele sitä pientä lasta, joka tallautuu naisen oikeuksien alle. Vittuun tollaset oikeudet. Sekä miehen että naisen tulee sitoutua lapseen eikä haahuilla.
samahan se on miehillä, nillä se on jopa helpompaa luullakseni.. useimmiten ainakin tuntuu siltä. se että lapsia olisi pakko synnyttää tai niistä saa monen mukaan täälläkin vain sanoutua irti on monin tavoin väärin sitä lasta kohtaan. lapsi unohtuu joka tapauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Niitä miehiä on yllättävän paljon jotka sen lapsen haluaisivat ja myös huolehtivat.
Usein mies ajetaan pois siitä perheestä ja lasten elämästä.
Että ei tehdä niistä miehistä aina peikkoja kun eroja tulee.
ja on olemassa paljon myös niitä jotka ottavat hatkat "kun ei tää nyt ollutkaan sitä mitä halusin". mitäs sit kun se lapsi on synnytetty isälle joka sitä halus ja sit se lapsi ei enää kiinnostakaan? toki kaikkia äitejäkään ei lapsensa kiinnosta. eikä se ikinä taida lapselle kovin hyvä asia olla :|


Tottakai on molempia,mutta useimmiten syytetään miestä.
Syytä on molemmissa jos suhde menee karikolle.Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
suhteen karikoitumisella ei ole mitään osuutta siihen jos häipyy lapsensa elämästä tai ei ainakaan pitäisi olla. kyllä pitää katsoa peiliin useamman kerran jos lapsensa hylkää..


Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.


 
Kenenkään naisen ei kannata "synnyttää miehelle lasta". Jos sitä lasta ei alunperin itse koko sydämeltään halua niin sitä ei kannata edes alkaa yrittämään. Turha siis itkeä sitä että jää yksin lapsen kanssa jota ei oo edes halunnut: ei kannata hankkia jos ei halua!

Sitten taas, musta ei oo oikein kummankaan vanhemman jättää lapsiaan. Paitsi jos vahinkoraskaus jonka nainen haluaa pitää ja mies ei haluaisi niin silloin ei musta pitäisi miehellä olla lapseen mitään velvollisuutta. Tässä mielessä naisella on parempi tlanne, ei voi saada lapsia ellei niitä halua (jos ei sitten käy p'ska tuuri ja huomaa sitä raskautta tosi myöhään). Jos oisin mies niin en varmasti harrastaisi seksiä kenenkään kanssa joka ei tekisi aborttia raskauden sattuessa, mikäli en siis lapsia haluaisi. Varmistaisin siis asian etukäteen... Siinäkin tietty mielensä muuttamisen vaara. Kuitenkin puollan ehdottomasti naisen oikeutta päättää omasta kehostaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mua hirvittää ihan yhtälailla ne mukulat, jotka pyörii jaloissa kun vanhemmat vetää viinaa ja huumeita. Niidenkin vaan piti syntyä, sama se, millaista se lapsuus ja tuleva elämä on, kunhan synnytään... :xmas: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Niin, tavallaan lasten alulle laittaminenkin on oikeus. Meillä naisilla on siis oikeus päättää syntyykö lapsi vai ei synny. Joo, kyllä se oikeus kalskahtaa vähän munkin korvaani tässä yhteydessä vaikka en sinällään ( muiden ) aborttia vastustakaan....mä olen fatalisti..mutta tiedän kyllä, ettei elämä ole mustavalkoista ja ihmiset toimii tilanteiden ja omien voimavarojensa mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..

Niin ja noita asioita ja seurauksia kun on joutunut "hoitamaan" muiden ihmisten kanssa on tullut ilmi että valitettavan usein että tosiaan siitä miehestä on tehty peikko jota se ei ole.
Mun tyttäreni isä ei juurikaan ole välittänyt jälkikasvustaan vaan uusi huomattavasti tärkeämpi.Siltikään tuomitse jokaista erillään lapsesta olevaa isää hylkääjäksi.


 
kyllä minusta olisi kivempi olla mies!! jos ehkäisystä huolimatta tulisi raskaaksi(eikä halua lasta) niin nainenhan sen raskaimman joutuu kokemaan kun aborttiin päädytään, miten se mies siitä kärsii,ei mitenkään.

niin ja aina ei ole suhteen loppuessa syy molemmissa,joskus ihan oikeesti mies lapsen tullessa päättääkin haluta elää vapaata sinkkuelämää! ja lapsi ei kiinnosta paskan vertaa(on muuten omakohtaista kokemusta). ja minusta kenenkään ei pitäisi jättää lapsiaan,mutta ei minusta myöskään pitäisi tuomita viikonloppuäitejä yhtään sen rankemmin kuin isiäkään! että no periaatteeessa yhtälainen oikeus molemmille. vaikka eihän niin pitäisi tehdä.

mä kyllä oon nyt nöppösen kanssa samoilla linjoilla. meillä on lapsen isä luopumassa kaikista oikeuksistaan. että sellasia miehiä on kyllä useampi, ku oikeesti hyviä isiä.
 
mie
Nykyään paasataan kauheasti oikeuksista . MINÄ, minä ja mulla on oikeus...... kaikki pitäis saada mutta mitään ei muka tarvitsis tehdä. Velvollisuudet on ikäviä, ei niitä jaksa , ei mun tartte, tehköön joku muu. jos edellinen sukupolvi oli pullamössösukupolvi niin mikä olis paras nimitys tälle nykyiselle ??

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
kyllä minusta olisi kivempi olla mies!! jos ehkäisystä huolimatta tulisi raskaaksi(eikä halua lasta) niin nainenhan sen raskaimman joutuu kokemaan kun aborttiin päädytään, miten se mies siitä kärsii,ei mitenkään.
No fyysisesti tietty nainen kärsii enemmän, mutta henkisesti riippuu enemmän ihmisestä. Sellainen mies joka ajattelee abortin olevan murha kärsii varmasti todella paljon jos hänen lapsensa tapetaan ja hällä ei oo mahdollista tehdä asialle mitään. Sellinen nainen taas joka noin ajattelee tuskin koskaan tekee aborttia, jos on siis tosi vahvat näkemykset siihen suuntaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..

Niin ja noita asioita ja seurauksia kun on joutunut "hoitamaan" muiden ihmisten kanssa on tullut ilmi että valitettavan usein että tosiaan siitä miehestä on tehty peikko jota se ei ole.
Mun tyttäreni isä ei juurikaan ole välittänyt jälkikasvustaan vaan uusi huomattavasti tärkeämpi.Siltikään tuomitse jokaista erillään lapsesta olevaa isää hylkääjäksi.
eihän nyt herran jestas erillään asuva isä ole hylkääjä kuin silloin ettei tosiaan halua nähdä lastaan, kuulla lapsestaan jne. tiedätkö miten paljon ne miehet joita ei lasten tapaaminen kiinnosta voivat vedota siihen et äiti ei anna tavata.. näin saa syyn pois omasta niskastaan. valitettavan usein myös naisesta tehdään pirttihirmu mitä hän ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ihan samanlainen oikeus kuin miehelläkin. Musta naisten on ihan turha nostaa omaa äitiyttään millään tavalla korokkeellee, sitä isää tarvitaan ihan yhtä paljon tai vähän, miten asian haluakaan ajatella, lapsen alkuun saattamiseen ja kasvattamiseen kuin äitiä.

Mitä tulee ehkäisyyn, siihen on ihan samanlainen velvollisuus molemmilla. Naisella on oikeus aborttiin mutta samalla mielestäni miehellä on oikeus pestä kätensä lapsesta jos ehkäisystä on huolehdittu asianmukaisesti ja nainen varsin hyvin tietää että mies ei todellakaan lasta halua ja silti pitää lapsen.

Nimenomaan näin!
Tosin mä olen niin tiukkapipoinen, että mun ielestä seksiä harrastaessa pitäis aina muistaa, että siitä voi myös tulla raskaaksi, vaikka ehkäisy oliskin kunnossa. Enkä mä tarkota tällä sitä, etteikö seksi sais olla kivaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi. mutta mikäs se ehkäisymuoto onkaan joka olis 100% muukuin selibaatti
Selibaattipa hyvinkin. Jokainen kun tietää senkin ettei mikään ehkäisykeino ole satavarma.
Ajallaan otetut pillerit yhdistettynä kondomin käyttöön on varmasti 100 %.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Sitä ennen naisella on VELVOLLISUUS huolehtia ehkäisystä niin ettei tule tahtomattaan raskaaksi. mutta mikäs se ehkäisymuoto onkaan joka olis 100% muukuin selibaatti
Selibaattipa hyvinkin. Jokainen kun tietää senkin ettei mikään ehkäisykeino ole satavarma.
Ajallaan otetut pillerit yhdistettynä kondomin käyttöön on varmasti 100 %.
Oletko 100% varma tästä asiasta? Onko jossain lukenut noin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..

Niin ja noita asioita ja seurauksia kun on joutunut "hoitamaan" muiden ihmisten kanssa on tullut ilmi että valitettavan usein että tosiaan siitä miehestä on tehty peikko jota se ei ole.
Mun tyttäreni isä ei juurikaan ole välittänyt jälkikasvustaan vaan uusi huomattavasti tärkeämpi.Siltikään tuomitse jokaista erillään lapsesta olevaa isää hylkääjäksi.
eihän nyt herran jestas erillään asuva isä ole hylkääjä kuin silloin ettei tosiaan halua nähdä lastaan, kuulla lapsestaan jne. tiedätkö miten paljon ne miehet joita ei lasten tapaaminen kiinnosta voivat vedota siihen et äiti ei anna tavata.. näin saa syyn pois omasta niskastaan. valitettavan usein myös naisesta tehdään pirttihirmu mitä hän ei ole.


Kuten äiti voi väittää ettei isää lapsi kiinnosta.Kuitenkin asianlaita voi olla muuta.
Se kun ei mikään ole niin yksinkertaista.
 
huh
Mikä oikeus?? Mikä on lapsen oikeus? Mua niin ärsyttää nää itsekkäät minäminä-vanhemmta, jotka huutaa oikeuksien puolesta, mutta vastuusta viis! Eiks sillä naisella oo jo oikeus siihe aborttiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Suhteen kariutumisella on suurikin merkitys asiaan.
Kun se suhde lapseen ei välttämättä mene siksi että mies ei halua enää lapsia tavata vaan siksi että nainen sen estää.
tai ihan siksi ettei kiinnosta itseään. miten moni täälläkin on kertonut sen ettei isää kiinnosta oma lapsensa..

Niin ja noita asioita ja seurauksia kun on joutunut "hoitamaan" muiden ihmisten kanssa on tullut ilmi että valitettavan usein että tosiaan siitä miehestä on tehty peikko jota se ei ole.
Mun tyttäreni isä ei juurikaan ole välittänyt jälkikasvustaan vaan uusi huomattavasti tärkeämpi.Siltikään tuomitse jokaista erillään lapsesta olevaa isää hylkääjäksi.
eihän nyt herran jestas erillään asuva isä ole hylkääjä kuin silloin ettei tosiaan halua nähdä lastaan, kuulla lapsestaan jne. tiedätkö miten paljon ne miehet joita ei lasten tapaaminen kiinnosta voivat vedota siihen et äiti ei anna tavata.. näin saa syyn pois omasta niskastaan. valitettavan usein myös naisesta tehdään pirttihirmu mitä hän ei ole.


Kuten äiti voi väittää ettei isää lapsi kiinnosta.Kuitenkin asianlaita voi olla muuta.
Se kun ei mikään ole niin yksinkertaista.
ei olekaan. na asiat ovat valitettavan yleisiä puolin ja toisin, mut kun yleistää ei oikein voi. jokainen tapaus on erilainen.
 

Yhteistyössä