Kenen päähän näistä olisi jännintä kurkata? (4 henkilöä joista kaikilla 3 eri häiriötä)

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
HENKILÖ YKKÖSELLÄ ON:
• sosiaalisten tilanteiden pelko
• skitsofrenia
• alkoholismi

HENKILÖ KAKKOSELLA ON:
• kaksisuuntainen mielialahäiriö
• narsistinen persoonallisuushäiriö
• pyromania

HENKILÖ KOLMOSELLA ON:
• huomionhakuinen persoonallisuushäiriö
• ADHD
• peliriippuvuus

HENKILÖ NELOSELLA ON:
• Aspergerin syndrooma
• skitsoidinen (eristäytyvä) persoonallisuushäiriö
• kleptomania



Kuka olisi henkilönä kiehtovin?
 
"vieras"
Monet skitsofreenikot ovat älykkäitä (myös sosiaallisesti) ja kun lääkitys on kunnossa niin pystyvät elämään normaalia elämää. Ja ihminen on muutenkin muuta kuin joku diagnoosi. Joten nuo sun yleistykset on aika naurettavia.
 
määää
Voi ei mua kiinnosta. Osaa olen itse, jotain on varmaan asiantuntijat mun kohdalla epäilleet, ja kai mulla joku harhaluuloisuusdg onkin, miesystävä on selvästi kans parin yhdistelmä, ja loput olen tavannut hullujenhuoneella, ja utelias kun olen, niin yrittänyt paneutua ajatusmaailmaansa. Juu niin ja äitinikin selvästi oli pari noista.
 
"vieras"
Minusta persoonallisuushäiriöt ovat kiinnostavia. Toisaalta taas ihmiset, joilla on(vaikea) personallisuushäiriö, ovat usein rasittavia. Mutta häiriön psykodynamiikka ja em. ihmisten elämänhistoria kiinnostaa.

Olen töissä mt-alalla ja tapaan monenlaisista häiriöistä kärsiviä ihmisiä, joten sinänsä päänsisäinen elämä ei siinä mielessä ole varsinaisessa merkityksessään mystistä tai kiehtovaa.
 
Että mitä?
Voi jessus. Tämmöisiä on tullut omassa elämässäkin vastaan, joten ei kiinnoistaisi niin pätkääkään kurkata kenenkään pään sisään. Omassa ammatissa kohtaan ja hoidan niin monenlaisia ihmisiä, samoin omassa arjessa selviytyminen on välillä niin haastavaa, että ei kiinnosta muiden päät ei.
 
"minä vaan"
Mua kiinnostaisi noita enemmän kurkata oikean uskovaisen päähän. Siellä sitä harhaisuutta olisikin. Olisi todella mielenkiintoista kokea, miltä se tuntuu jokapäiväisessä elämässä.
 

Yhteistyössä