Kenen taloyhtiössä on joulusauna aattona ILLALLA?

Mä arvasin että joku tulee sanomaan että köyhä eikö sulla ole omaa saunaa :) Juu, omistusasunto meillä, ei ole omaa saunaa eikä oikeastaan ikinä kaupungissa olla sitä kaivattukaan (edellisessä asunnossa meillä oli saunavuoro ja se riittii). Mökillä saunotaan paljon.

Mutta musta olisi ollut kiva jutella naapureiden kanssa joulusaunassa, äidin luona ollaan käyty aina joulusaunassa taloyhtiön saunassa vaikka siellä on omakin sauna. Nyt ei siis pääse saunaan, ellei ajele johonkin tutulle aamupäivällä saunomaan.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27751159:
Mä arvasin että joku tulee sanomaan että köyhä eikö sulla ole omaa saunaa :) Juu, omistusasunto meillä, ei ole omaa saunaa eikä oikeastaan ikinä kaupungissa olla sitä kaivattukaan (edellisessä asunnossa meillä oli saunavuoro ja se riittii). Mökillä saunotaan paljon.

Mutta musta olisi ollut kiva jutella naapureiden kanssa joulusaunassa, äidin luona ollaan käyty aina joulusaunassa taloyhtiön saunassa vaikka siellä on omakin sauna. Nyt ei siis pääse saunaan, ellei ajele johonkin tutulle aamupäivällä saunomaan.
mä en ainakaan oo sanonut ketään köyhäkis, mutta vaikka mulla olis omistusasunto, maksaiisn siitä enemmän että saan oman saunan.
Sen veran haluan luxusta elämäni. myöskän taloyhtiön saunasa ei voi ola kuin tunnin, jos mulla on saunavieraita, se tunti ei riitä.
 
whats thÖ problem?? Syötte aikasemmin herrantähden jos kerta himassa lusitte :)
No lasten kanssa on kiva katsella niitä avattuja lahjoja, lapset pieniä ja menevät ysiin mennessä nukkumaan. Enkä jaksa enää noin myöhään ruuan päälle saunoa ja sitten meikata tai vaihtoehtoisesti olla loppuiltaa jossain kalsarihousuissa.

Musta aaton ohjelma pitäisi olla:
Ulkoilua
Sauna
Puuro
Päiväunet (tähän väliin voisi toki laittaa saunankin, mutta silloin vain aikuiset menisivät kun lapset unilla)
Hengailua ja pukin odottelua
Pukki
Lahjojen avaaminen
Ruoka

:)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";27751171]Meillä miesten- ja naisten saunavuorot. Ei tulis kuuloonkaan, että menisin talon akkojen kanssa yhteissaunaan. En tosin käy siellä muutenkaan.[/QUOTE]

Mä just haluaisin mennä niiden akkojen kanssa :) Ei niiden kanssa ole ikinä tossa pihalla aikaa jutella kun kaikki ovat tulossa ja menossa. Olisi ollut kiva saunoa kaikessa rauhassa ja höpistä. Olisi voinut vaikka vähän tutustua naapureihin.
 
kfkfkf
Meillä lahjat avataan heti aamulla, sitten on aikaa niitä kokeilla ja ihmetellä, sitten tulee ruoka ja vasta illalla mennään saunaan.

Ruoka siis joskus 12 maissa ja iltapäivällä uusiks jos jaksetaan :)

Ja ihan keskenämme ollaan kotona 9v ja 12v lasten kanssa.
 
"majava"
Vuokralla asuu vaan köyhiä. En toivo lapsilleni moista kohtaloa.

Taloyhtiön joulusauna on sellainen sosiaalinen tilaisuus että sinne voisi mennä vaikka oma hikikoppi olisikin.
 
markku55
[QUOTE="majava";27751208]Vuokralla asuu vaan köyhiä. En toivo lapsilleni moista kohtaloa.

Taloyhtiön joulusauna on sellainen sosiaalinen tilaisuus että sinne voisi mennä vaikka oma hikikoppi olisikin.[/QUOTE]

Näin juuri. Tykkään.
 

Yhteistyössä