Kenet palstalaisen olet tavannut livenä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Bootyn näin poikansa kanssa Turussa. Huumiksen olen nähyt myös :)x) ja Riepu käppäili kerran kävelykadulla vastaan. Hänellä on muuten söpö poika :)

Turkilmasin näin kerran laivalla.
 
[QUOTE="vieras";28873060]Bootyn näin poikansa kanssa Turussa. Huumiksen olen nähyt myös :)x) ja Riepu käppäili kerran kävelykadulla vastaan. Hänellä on muuten söpö poika :)

Turkilmasin näin kerran laivalla.[/QUOTE]

Kumman pojan?
 
Peyote
[QUOTE="aloittaja";28873091]Sinä olet surkea! Mahdotontahan se tietysti on tunnistaa niitä palstalaisia, jotka syytävät kuviaan joka halvatun kuvaketjuun (Turkilmas ei enää tee sitä)!![/QUOTE]

Miten noin ihan oikeesti sulla on sun psyyken laita? Ootko saanut oikeesti mitään apua tohon sun tilaas?
 
"vieras"
Aikoinaan tavannut useita useita, en osaa sanoa palstaileeko heistä kukaan enää tai ainakaan nimimerkillä. Itse käyn harvoin enää täällä ja silloinkin yleensä vieraana joten en enää kiinnitä nimerkkeihin juurikaan huomiota.
 
"aloittaja"
[QUOTE="harmaana";28873277]Yksi on ollut asiakkaanani (olen sosiaalityöntekijä). Tunnistin jutusta jonka kertoi lapsestaan. Nikkiä en kerro.[/QUOTE]
Aavistelen tietäväni, kenestä on kyse...
 
"vieras"
[QUOTE="harmaana";28873277]Yksi on ollut asiakkaanani (olen sosiaalityöntekijä). Tunnistin jutusta jonka kertoi lapsestaan. Nikkiä en kerro.[/QUOTE]

Vaaransit työpakkasi vain jotta pääsit jakamaan tämän tiedon? Ei mene läpi.
 
"harmaana"
[QUOTE="aloittaja";28873290]Aavistelen tietäväni, kenestä on kyse...[/QUOTE]

No et varmaan tiedä :D Ei ole mikään näkyvä palstalainen, eli jos joku tulee mieleen, varmasti menee metsään.
 

Yhteistyössä