Kerro vankka mielipiteesi!

Rosikko
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Ei pitäisi muita haitata, jos " taapero-imettää "... :attn:
Mun mielestä äidin pitää pystyä irrottautumaan imetyksestä eikä oman läheisyyden tarpeen ja itsensä tärkeämmäksi tekemisen takia jatkaa vielä kun lapsi ei enää saa maidosta sen enempää kuin purkkimaidostakaan. Lapselle läheisyyttä voi antaa muutenkin kuin tunkemalla tissin suuhun ja muutahan taaperoikäinen ei siitä enää saa.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Tähän saa kertoa vankan mielipiteen ihan mistä tahansa aiheesta. Kun vain pystyt seisomaan sanojesi takana. Kommentointikin on sallittua.

Koirille ja kissoille ei saisi antaa ihmisten nimiä. Vaikka omasta mielestä Paavo olisi huippunimi lemmikillenne, ei se naapurin Paavosta välttämättä ole. Mitä jos joku laittais lemmikilleen sinun lapsesi nimen?

Meille kävi niin, että yhdellä tuttun lemmikillä on meidän lapsen nimi ja minun anopin lemmikillä taas on heidän lapsen nimi :) Hassua, mutta ei haittaa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rosikko:
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
mä olen sitä mieltä että vauva ei mene "pilalle" jos hän saa maistaa lusikallisen hilloa/kidius jugurttia tms.
Eikä mene pilalle vaikka vauvaa hoitaa joskus joku muukin kuin omat vanhemmat. Eikä mene pilalle vaikka on yökylässä satunnaisesti jo pienenä.
Olen sitä mieltä että on tyhmää antaa lapselle muuta ruokaa kuin mitä hänen elimistönsä on valmis käsittelemään.

Mielestäni vanhempien pitäis malttaa pysyä kotona vauvan kanssa.
Mä olen sitä mieltä että ei voi mennä suoralta kädeltä tuomitsemaan jos lapsi on pienenä jätetty hoitoon. Taustalla voi olla monia syitä. Ja lapsia ei voi joka paikaan viedä,ei edes vauvaa.
 
Kotiäitiyttä ei arvosteta eikä tueta yhtään, kotihoidontuki voisi olla puolet isompi, kuin se nyt on, nyt se on naurettavan pieni! Ja meidän molemmilla koirilla on ihmisten nimet, eikä se ketään ole tähänkään asti haitannut ja jos haittaa, niin voi voi... :whistle:
 
Meillä on kaikilla elukoilla ihmisten nimet, mitään Musteja ja Miukuja ei meille tule, koska ihminen on äärettömän mielikuvitukseton ja tylsä antaessaan koiralle nimeksi Rekku :LOL:

Minusta raskaana olevien neiaten ei tarvitsisi muuttua millään tavalla "äidillisemmiksi" vaan sen takia, että yhteiskunnan mielestä tuleva äiti-pyhimys ei saa enää ikinä puhuakaan viinasta, tupakasta, rivosta seksistä tai musita paheista :LOL:

Minä puhun p*rkele rivoja, jos haluan UGH!!!
 
Lapsille ei saa koko ajan ostaa leluja, lapset turhautuu eikä mikään tunnu miltään. Synttärit, nimpparit ja joulu on ne ajat jolloin saa leluja.

Kissannimistä sen verran et mä annoin lapselleni serkkuni kissan nimen B) . Tosin se on ihan oikee ihmisenkin nimi.
 
Ihmisten tapoihin ja mielipiteisiin pitäisi osata suhtautua avarakatseisemmin kuin mitä moni suhtautuu. Jokaisella on oma tapansa toimia ja oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta se oma tapa tai ajatus ei aina ole se AINOA OIKEA VAIHTOEHTO!
 
Joidenkin pitaisi tajuta, ettei se oma tapa ole se ainoa oikea tapa. Erittain mustavalkoista ajatella noin. Hyvana esimerkkina se, etta laitetaanko lapsi hoitoon vai hoidetaanko kotona mahdollisimman pitkaan. Jokainen tekee itse tuollaiset ja muut vastaavat paatokset eika ne kuulu p*skan vertaa muille.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitä enemmän rajoja auotaan ja ihmismassoja yhdistellään, sitä enemmän myös vihaamme toisia rotuja ja kulttuureja.
Ja täähän ei pidä yhtään paikkaansa. Jos rasistiset puusilmät joutuu tekemisiin muualta tulevien kanssa, niin sehän voi auttaa heitä jopa huomaamaan, että kappas, nekin on ihmisiä. Ja ihan samanlaisia kuin mekin, silmät, korvat, nenä ja suu...
Ja minusta tuli rasisti sen JÄLKEEN, kun olin kohdannut muita kulttuureja täällä Suomessa ja muualla...
 
Täysimetystä pitäisi tukea enemmän, koska se on tutkitusti vauvalle parempaa ravintoa kuin korvikkeet.

Vauvalle EI tarvitse antaa kahvia, pullaa, perunoita, hilloa tai yleensäkkää mitään parin kolmen neljän kuukauden iässä.
 

Yhteistyössä