kerroin erostani teille aikasemmin jo

nyt on tilanne se että mies muuttaa pois ensikuun alussa,,piinaa jatkuu vaan,,ei jätä mua rauhaan,eilen olin töissä 15h ja siitäkin keksi syyn riitaan.
kuinka jaksan nämä viikot? tuuppii ja haastaa,,en lähde mukaan moiseen,pysyttelen taka alalla,,


niin ja niille jotka sivutti tämän asian niin elän narsistisen ihmisen kanssa, ja nyt olen saannut yhteisen elämän, päätökseen vasta viiden vuoden pitkällisen piinan jälkeen.
 
vieras22
Meillä meni nuo eron loppuvaiheet niin hankalaksi että lähdin lasten kanssa turvakotiin viimeisiksi viikoiksi ennenku päästii uuteen asuntoon. Voimia ja jaksamista.
 
vieras22
Ja meillä oli kanssa tollasta et riitaa haasto aiheesta ku aiheesta ja ärsytti ja tuuppi ja ja sitte tuntu et pää hajoo ja lapset olis siinä ni pakko oli vaan lähtee :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika pitkät viikot tiedossa.eikö ole paikkaa mihin mennä siksi aikaa?eikö miestä saa aikaisemmin pois?
mulla alkaa loma vasta ensi viikolla,ja olis paikkoja mihin mennä mutta en uskalla uhmata tota ihmistä enempää,,tää eropäätös oli jo hengellä leikkimistä,,voisin lähteä vaikka kainuuseen äitini kotipaikkaan piiloon mutta,mutta,,kyssäri takasin,,tiedätkö mikä on narsistinen ihminen? eikä millään pahalla toi kyssäri :)
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika pitkät viikot tiedossa.eikö ole paikkaa mihin mennä siksi aikaa?eikö miestä saa aikaisemmin pois?
mulla alkaa loma vasta ensi viikolla,ja olis paikkoja mihin mennä mutta en uskalla uhmata tota ihmistä enempää,,tää eropäätös oli jo hengellä leikkimistä,,voisin lähteä vaikka kainuuseen äitini kotipaikkaan piiloon mutta,mutta,,kyssäri takasin,,tiedätkö mikä on narsistinen ihminen? eikä millään pahalla toi kyssäri :)
Juu kyllä ja syy miksi erosin :/ löytyy siitä. Henki on onneksi vielä tallella. Ja vuosi sitte erottu känny piippaa tossa edelleen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika pitkät viikot tiedossa.eikö ole paikkaa mihin mennä siksi aikaa?eikö miestä saa aikaisemmin pois?
mulla alkaa loma vasta ensi viikolla,ja olis paikkoja mihin mennä mutta en uskalla uhmata tota ihmistä enempää,,tää eropäätös oli jo hengellä leikkimistä,,voisin lähteä vaikka kainuuseen äitini kotipaikkaan piiloon mutta,mutta,,kyssäri takasin,,tiedätkö mikä on narsistinen ihminen? eikä millään pahalla toi kyssäri :)
Juu kyllä ja syy miksi erosin :/ löytyy siitä. Henki on onneksi vielä tallella. Ja vuosi sitte erottu känny piippaa tossa edelleen :/
sitä piinaa pelkään että millon jättää rauhaan :| mutta onneks voin kadota lapsien kanssa kun siltä tuntuu,,toivon asioden olevan niin sillon kun hätä on suuri,,,isäni on luvannut auttaa vaikka maanpakon
 
,,,
please asettaa lapset aina etusijalle. Etkä epäröi lähteä jos siltä tuntuu. ettei vaan satu mitään kauheaa. Onnea uudelle elämälle toivonmukaan kaikki menee hyvin. Olet tehnyt todella ison päätöksen ja pidä siitä kiinni!
 

Yhteistyössä