kerron tarinan

  • Viestiketjun aloittaja vanha
  • Ensimmäinen viesti
vanha
Mun luokalla oli yläasteella tyttö, joka synnytti vauvan. Oltiin ysiluokalla sillon, talvea tais olla kun syntyi, joten koulut jäi kesken. Nyt tää "vauva" on 8v v ja asuu isovanhemmillaan, koska äitiä rupes kiinnostaan miehet ja rällästäminen. Työkseen siivoo kai jotain vessoja, koska ei riitä taidot muuhun.

 
tohon "siivoo kai vessoja".niin tiedät itsekin kyllä että sitä tekevät monet aivan ammatiltaan.ja,itse tein sivutyönä pari tuntia viikossa.työtä kuitenkin.no,sä voisit vaikka ottaa siihen yhteyttä ja kysellä kuulumisia siltä tytöltä itseltään,tietäisit ainakin etkä kirjoittelisi kai tekee sitä ja tätä.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 20:08 vanha kirjoitti:
Mun luokalla oli yläasteella tyttö, joka synnytti vauvan. Oltiin ysiluokalla sillon, talvea tais olla kun syntyi, joten koulut jäi kesken. Nyt tää "vauva" on 8v v ja asuu isovanhemmillaan, koska äitiä rupes kiinnostaan miehet ja rällästäminen. Työkseen siivoo kai jotain vessoja, koska ei riitä taidot muuhun.
olipas hieno tarina, keksitkö ihan ite :kieh: :kieh:
 
joohan
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :kieh: Niiden joita asia ei oikeasti kosketa tai liikauta suuntaan tai toiseen, on hyvin helppo olla provosoitumatta kyseisistä kommenteista, niin se vain on! Eli mitä tästä voimme päätellä...??
 
heidi h
Ja minä tiedän 30-vuotiaan naisen, jonka lapsi otettiin huostaan neljän vanhana.. rupes ilmeisesti viina maistuun tällekki naiselle!! Että eipä se kai iästä oo kiinni, ehkä ennemmin ihmisestä itsestään..
 
sirius
Mulla itellä oli nuoret vanhemmat, äitini oli 17 kun sai siskoni ja 19 kun sai mut. Meiät otettiin huostaan kun olin 6-vuotias, vanhemmilleni kun maistui viina ja villi elämä, lapset unohtui. Äitini kanssa en halua olla missään tekemisissä, isäni on jo kuollut juomiseen. Olen asunut tätini luona, mummoni luona ja yksikseni muutin 16 vuotiaana. Ei oo ollu helppo elämä mulla, ja pitkän aikaa aattelin, etten halua lapsia tähän julmaan maailmaan ollenkaan.
Nyt kolmekymppisenä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti.
 
Ihan selvä provo!! :kieh: joo täytyy sit keksii tommosta ku ei osaa asiaa puhua.. ja mäkin tiedän yhen 30vee muijan jonka 2lasta otettu huostaan...syytä en kerro mutta..ja mun äiti on siivooja!!! ja yksinhuoltaja ja mulla on 2sisarrusta että kyllä nostan hattua hälle ja nyt itekki raskaana ja oon 19..ollaan mieheni kanssa maailman onnellisia!!! :heart: :heart:
 
äiti mallia 44 v
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 20:08 vanha kirjoitti:
Mun luokalla oli yläasteella tyttö, joka synnytti vauvan. Oltiin ysiluokalla sillon, talvea tais olla kun syntyi, joten koulut jäi kesken. Nyt tää "vauva" on 8v v ja asuu isovanhemmillaan, koska äitiä rupes kiinnostaan miehet ja rällästäminen. Työkseen siivoo kai jotain vessoja, koska ei riitä taidot muuhun.
Vessojen siivous voi jossakin vaiheessa tympiä ja opiskelu kiinnostaa.
Tiedän tarinan jossa äiti sai lapsen 16v ja ja tekee tällähetkellä väitöskirjaansa. Hänkin teki Servisystemsille siivouskeikkoja rahoittaakseen opintonsa.
 
Leppäkerttu
Se riippuu ihmisestä itsestään, ei iästä. Just ne kolmi-nelikymppiset mammat täyttää baareja.... Eihän nuoret äidit edes baariin pääse =)

Miksi täällä käy jotain 30-kymppisiä katkeria ämmiä kiusaamassa nuoria äitejä, ihan niin kuin meitä ei kiusattaisi jo muuallakin? Kuvitteleeko ne että kun on harmaa tukka on hyvä äiti?

Jos nelikymppinen äiti polttaa, kukaan ei sano mitään, mutta jos parikymppinen äiti polttaa, on hän heti huono äiti =(
 
et arvaa, mä tiedän kans yhden tapauksen jossa äidiltä vietiin 4 lasta, koska sitä kiinnosti enemmän miehet ja viina. :eek: tää äiti ei sitten ollut mikään teini, ihan aikuinen ihminen. että löytyy niitä joka paikasta samanlaisia tapauksia, nääs. ;)
 
eli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 11:16 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:20 minä kirjoitti:
Provo? Ehkä, ehkä ei. Mä tiän kyllä kans yhen joka sai yläasteaikana vauvan ja tämä vauva päätyi isovanhempien hoivaan...
no hän ei ehkä sittenkään ollut valmis äidiksi..
eli tuha täällä väittää että on
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 17:22 eli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 11:16 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:20 minä kirjoitti:
Provo? Ehkä, ehkä ei. Mä tiän kyllä kans yhen joka sai yläasteaikana vauvan ja tämä vauva päätyi isovanhempien hoivaan...
no hän ei ehkä sittenkään ollut valmis äidiksi..
eli tuha täällä väittää että on
siis mitä tarkoitat?
 
ötökkä puoliunessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 12:51 ötökkä kirjoitti:
itsekkin tiedän yhden yli 30 vuotiaan jolta on 3 lasta otettu huostaan...ja minkäs muunkaan takia kun rällästämisen!!!!!eli ihan se on ihmisestä itsestään kiinni
niin ja tähän vielä laitan sen että nykysin se äiti on paiholassa sen takia kun yritti itsemurhaa :( :(
 

Yhteistyössä