kerron tarinan

  • Viestiketjun aloittaja vanha
  • Ensimmäinen viesti
äitiäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 13:21 Leppäkerttu kirjoitti:
Se riippuu ihmisestä itsestään, ei iästä. Just ne kolmi-nelikymppiset mammat täyttää baareja.... Eihän nuoret äidit edes baariin pääse =)

Miksi täällä käy jotain 30-kymppisiä katkeria ämmiä kiusaamassa nuoria äitejä, ihan niin kuin meitä ei kiusattaisi jo muuallakin? Kuvitteleeko ne että kun on harmaa tukka on hyvä äiti?

Jos nelikymppinen äiti polttaa, kukaan ei sano mitään, mutta jos parikymppinen äiti polttaa, on hän heti huono äiti =(
Mä oon yli 30 ja tein ekan 18v:na ja olen siitä hyvilläni. Nuorempana jaksoi hoitaa lapsia ja kotia ihan eri tavalla kun nyt. Odotan kahdeksatta ja esikoinen tulee syksyllä 15v. Tietty sitä vanhetessa viisastuu, mutta ihan yhtä laadukkaasti nuori äiti hoitaa lapsia...kokemus tuo varmuutta,ei ikä. Tunnen äitejä, jotka ovat hankkineet ekan lapsen yli 30v:na ja ovat epävarmoja. Nuorena kun on rohkea ja uskaltaa kysellä ja honaa asiat helpommin. Jos tyttöni saa nuorena lapsia, aion olla tukena ja auttaa...mulla kun ei ole ollut lapsenhoitoapuja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 16:22 vieras kirjoitti:
Ihan selvä provo!! :kieh: joo täytyy sit keksii tommosta ku ei osaa asiaa puhua.. ja mäkin tiedän yhen 30vee muijan jonka 2lasta otettu huostaan...syytä en kerro mutta..ja mun äiti on siivooja!!! ja yksinhuoltaja ja mulla on 2sisarrusta että kyllä nostan hattua hälle ja nyt itekki raskaana ja oon 19..ollaan mieheni kanssa maailman onnellisia!!! :heart: :heart:
siis mikä ihmeen juttu toi on et siistijät ja siivoojat aina lasketaan sinne alempaan kastiin?teen itse työkseni koti,muutto ja remppasiivouksia.sillä elää hyvin loisteliaasti.on rahaa ruokaan ja vuokraan.mistään en tukia saa ja mulla on 3 vuotias poika miehen lisäksi.mitä tapahtuis kun siivoojat menis lakkoon?killuisivat kakitsossa!ammatti sekin on muiden joukossa vaikka muiden paskoja luuttuaakin!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 23:00 jassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 16:22 vieras kirjoitti:
Ihan selvä provo!! :kieh: joo täytyy sit keksii tommosta ku ei osaa asiaa puhua.. ja mäkin tiedän yhen 30vee muijan jonka 2lasta otettu huostaan...syytä en kerro mutta..ja mun äiti on siivooja!!! ja yksinhuoltaja ja mulla on 2sisarrusta että kyllä nostan hattua hälle ja nyt itekki raskaana ja oon 19..ollaan mieheni kanssa maailman onnellisia!!! :heart: :heart:
siis mikä ihmeen juttu toi on et siistijät ja siivoojat aina lasketaan sinne alempaan kastiin?teen itse työkseni koti,muutto ja remppasiivouksia.sillä elää hyvin loisteliaasti.on rahaa ruokaan ja vuokraan.mistään en tukia saa ja mulla on 3 vuotias poika miehen lisäksi.mitä tapahtuis kun siivoojat menis lakkoon?killuisivat kakitsossa!ammatti sekin on muiden joukossa vaikka muiden paskoja luuttuaakin!!!!
en tarkottanu sua jolta tän jutun "lainasin" tähän.sähän puolustit meitä,vaan ihan yleisesti ottaen!
 
siistijä-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 20:08 vanha kirjoitti:
Mun luokalla oli yläasteella tyttö, joka synnytti vauvan. Oltiin ysiluokalla sillon, talvea tais olla kun syntyi, joten koulut jäi kesken. Nyt tää "vauva" on 8v v ja asuu isovanhemmillaan, koska äitiä rupes kiinnostaan miehet ja rällästäminen. Työkseen siivoo kai jotain vessoja, koska ei riitä taidot muuhun.
saisinko ihan uteliaisuuttani kysyä että minkä alan edustaja arvostaa näin vähän siivoojan ammattia?
 
Niin, kyllä minäki tiedän tytön, joka sai lapsen 15-vuotiaana, valehteli miehelle ikänsä(myös tytön äiti ja sisko valehteli), miehelle selvis vasta synnärillä että tyttö on 15, sillä oli tietty paperit ja kaikki että on 18. No, eipä ollu lapsi vuottakaan, ku tyttö lähti omille teilleen, ja poika, nyt 8v, asuu isällään. Mutta näin olis ihan hyvin voinu käydä muunkin ikäiselle, eniten päihdeongelmaisia äitejähän on 30-vuotiaissa äideissä.
 
Rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 22:35 haisu kirjoitti:
Niin, kyllä minäki tiedän tytön, joka sai lapsen 15-vuotiaana, valehteli miehelle ikänsä(myös tytön äiti ja sisko valehteli), miehelle selvis vasta synnärillä että tyttö on 15, sillä oli tietty paperit ja kaikki että on 18. No, eipä ollu lapsi vuottakaan, ku tyttö lähti omille teilleen, ja poika, nyt 8v, asuu isällään. Mutta näin olis ihan hyvin voinu käydä muunkin ikäiselle, eniten päihdeongelmaisia äitejähän on 30-vuotiaissa äideissä.
taidan tietää tyypin,siis tän isän..asuuko keminmaassa ja nimi alkaa v:llä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 22:54 Rita18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 22:35 haisu kirjoitti:
Niin, kyllä minäki tiedän tytön, joka sai lapsen 15-vuotiaana, valehteli miehelle ikänsä(myös tytön äiti ja sisko valehteli), miehelle selvis vasta synnärillä että tyttö on 15, sillä oli tietty paperit ja kaikki että on 18. No, eipä ollu lapsi vuottakaan, ku tyttö lähti omille teilleen, ja poika, nyt 8v, asuu isällään. Mutta näin olis ihan hyvin voinu käydä muunkin ikäiselle, eniten päihdeongelmaisia äitejähän on 30-vuotiaissa äideissä.
taidan tietää tyypin,siis tän isän..asuuko keminmaassa ja nimi alkaa v:llä?
Noup. Kemissä, mies on lähempänä 40.Siis oman mieheni veli.Ja alkaa e:llä
 
Rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2005 klo 08:34 haisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 22:54 Rita18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 22:35 haisu kirjoitti:
Niin, kyllä minäki tiedän tytön, joka sai lapsen 15-vuotiaana, valehteli miehelle ikänsä(myös tytön äiti ja sisko valehteli), miehelle selvis vasta synnärillä että tyttö on 15, sillä oli tietty paperit ja kaikki että on 18. No, eipä ollu lapsi vuottakaan, ku tyttö lähti omille teilleen, ja poika, nyt 8v, asuu isällään. Mutta näin olis ihan hyvin voinu käydä muunkin ikäiselle, eniten päihdeongelmaisia äitejähän on 30-vuotiaissa äideissä.
taidan tietää tyypin,siis tän isän..asuuko keminmaassa ja nimi alkaa v:llä?
Noup. Kemissä, mies on lähempänä 40.Siis oman mieheni veli.Ja alkaa e:llä
ai,no ei me sitte samasta puhuta,tää tyyppi jonka mä tiiän on jotain päälle 20wee,jäi yksin lapsen kans ku äitiä ei enään kiinnostanukkaan,lapsi sillon puoli vuotias,nyt 4wee..
 
jokainen ihminen on erilainen eikä pidä yleistää..mut kai täällä saa kirjoittaa omii tuntemuksii ja kuulemisii.. jokainen saa kertoo mitä on tapahtunut eikä se tarkota et nuori äiti olis huono, vaan et sellastakin sattuu..
 
Mibu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 23:00 jassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 16:22 vieras kirjoitti:
Ihan selvä provo!! :kieh: joo täytyy sit keksii tommosta ku ei osaa asiaa puhua.. ja mäkin tiedän yhen 30vee muijan jonka 2lasta otettu huostaan...syytä en kerro mutta..ja mun äiti on siivooja!!! ja yksinhuoltaja ja mulla on 2sisarrusta että kyllä nostan hattua hälle ja nyt itekki raskaana ja oon 19..ollaan mieheni kanssa maailman onnellisia!!! :heart: :heart:
siis mikä ihmeen juttu toi on et siistijät ja siivoojat aina lasketaan sinne alempaan kastiin?teen itse työkseni koti,muutto ja remppasiivouksia.sillä elää hyvin loisteliaasti.on rahaa ruokaan ja vuokraan.mistään en tukia saa ja mulla on 3 vuotias poika miehen lisäksi.mitä tapahtuis kun siivoojat menis lakkoon?killuisivat kakitsossa!ammatti sekin on muiden joukossa vaikka muiden paskoja luuttuaakin!!!!
Olen samaa mieltä!!!Itse tehnyt joskus keikkahommina.Mukavaa hommaa.Tuleepahan taitoa siivota sit kotonakin!!
 
anne-68
kolmekymppiset jo ovat toisten mielestä "ämmiä" ja" harmaahiuksia"?Voi hyvänen aika... :eek: Mitäs me lähemmäs 4-kymppiset sit ollaan?Toinen jalka haudassa vai?Ajatella,ja vielä uskalsin vauvan tehdä vaikka kuolema odottaa joka nurkan takana!Olenpas itsekäs!Sain ensimmäiseni 20v,toisen 26v ja viimeiseni 36v;voin käsi sydämellä kertoa että tämän vauvan hoitaminen on parempaa kuin ikinä ennen!Ja ihan vaan sen takia että nuoruuden vouhotukset ja virheet on tehty,on miljoona kertaa enemmän annettavaa vauvalle kuin nuorempana.En vaihtaisi nuoruuteen takaisin.
 

Yhteistyössä