Kerronpa teille

Että mulla on vissiin alapäässä karvatupen tulehdus/sisäänkasvanu karva ja sinne tuli semmonen patti josta kasvo kamala karvakaksikko ja oli älyttömän kipee.. :x
En saanu ite pois niitä karvoja.Pyysin miestä nyppään ne pois pinseteillä.Ne oli siis tuolla oikeen römpsän tienoilla,ei tossa ulkonapäin.Kun mies nyppäs ne pois niin hyi hitto siellä niiden karvojen juuret oli valkoset ja varmaan 2 kertaa pidemmät kun ite karva.. :eek:
Ei tässä muuten mitään ihmeellistä mutta ihmettelin kun mies suostu niitä pois ronkkimaan ja että kehtasin kysyä häntä apuun enkä tuntenut oloani ollenkaan vaivaantuneeksi. :whistle:
En siis piere enkä röyhtäile ukon aikana enkä oikein anna kattella mun alapäätänikään..Hei,mä oon vissiin vapautununeempi.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Et anna katella alapäätä? EIkö se kuulu joka miehen perusoikeuksiin? :eek:
Voin sanoo että mun alapäässä ei oo miehen kasvojen alueen erinäiset liikkuvat märät osat käyneet sitten pahimpien teinivuosien.. :D
Emmä tiä,pelkään vaan aina että haisen pahalle vaikka oisin just käyny suihkussa ja että mulla on ruma löysähuulinen alapää. :x
 
kitu
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Et anna katella alapäätä? EIkö se kuulu joka miehen perusoikeuksiin? :eek:
Voin sanoo että mun alapäässä ei oo miehen kasvojen alueen erinäiset liikkuvat märät osat käyneet sitten pahimpien teinivuosien.. :D
Emmä tiä,pelkään vaan aina että haisen pahalle vaikka oisin just käyny suihkussa ja että mulla on ruma löysähuulinen alapää. :x
Mä en välitä! Mä annan katsoa, ärsyttää vaan että ukko haluaa moista aina kun on tuhannen humalassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
No en mäkään kauheen mielelläni anna miehen katella alapäätäni... Mutta röyhtäillä ja piereskellä voin ihan tosta vaan.
Siis tätä mä en ymmärrä..Kaikki kaveritkin on ihan rennosti päästelemässä ilmoja miehen aikana tai käy vessassa kun mies vaikka pesee hampaita vieressä.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
No en mäkään kauheen mielelläni anna miehen katella alapäätäni... Mutta röyhtäillä ja piereskellä voin ihan tosta vaan.
Siis tätä mä en ymmärrä..Kaikki kaveritkin on ihan rennosti päästelemässä ilmoja miehen aikana tai käy vessassa kun mies vaikka pesee hampaita vieressä.. :eek:
En minäkään päästele vaikka olenkin kuullut että olisi jotain muutakin vilppiä jos pierua pidättelee :D Ei vaan ole minun juttu rupsutella mieheni kuullen. Tai kenenkään muunkaan kuullen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
No en mäkään kauheen mielelläni anna miehen katella alapäätäni... Mutta röyhtäillä ja piereskellä voin ihan tosta vaan.
niin määki,siis pieren ja röyhtäilen

:D
en todellakaa ala piättelee rupsui miehen takii,niin sekin päästelee :D
Näin on rupsut! :LOL: Kyllä me naisetkin piereskellään siinä missä miehetkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
No en mäkään kauheen mielelläni anna miehen katella alapäätäni... Mutta röyhtäillä ja piereskellä voin ihan tosta vaan.
niin määki,siis pieren ja röyhtäilen

:D
en todellakaa ala piättelee rupsui miehen takii,niin sekin päästelee :D
Näin on rupsut! :LOL: Kyllä me naisetkin piereskellään siinä missä miehetkin!
mäkin ilmottaudun tähän vapautuneiden naisten pieru-clubiin :D
ihan huippu "prinsessa kakkailija" oli mun kaveri, joka ei ukkonsa läsnä ollessa voinut käydä kotonaan pjaskalla.matkausti sit muutaman pysäkin junalla mutsilleen huussiin :LOL:
 

Yhteistyössä