Kerrostalo asukas, kuljetko ns takaoven kautta

  • Viestiketjun aloittaja kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti
vieraskin.
Minusta se koputtelu on ärsyttävää. Jotkut lapset tekee sitä ja en minä sellaista naputusta kuule. JOskus kuulee sitten jotain harhakoputuksia eikä kukaan ole oven takana. Kyllä se kello on sitä varten että sitä soitetaan ja jos siitä ei isäntäväki tykkää niin ottakoon kellon pois.
 
"vihreä"
Ei täällä kuulu edes koputtelu mihinkään. Ovikelloakin saa rivauttaa melko railakkaasti että huomaan (postinkantajilla on yleensä hyvä ote soittaa). Kait mä olen tavallista kuurompi sitten.

Kuljen sekä että muuten. Etuovesta jos en tarvitse pyörää tai auto tai vie roskia, ja jos tarvitsen jotain näistä edellä mainituista niin takaovesta. En mä edes tajua kyllä alkaa ihmetellä miksi kukakin kulkee mistäkin ovesta.
 
Koputtaminen on kohteliasta ja sivistyneempää kuin ovikellon rimputtaminen
Ihan yhtä sivistyneesti jätän sitten koputtelijoille oven avaamatta. En millään voi kuulla / kiinnittää huomiota koko asunnon läpi ääneen, joka voisi yhtä hyvin kuulua naapurin vasaroinnistakin. Ja sen takia en vapaa-aikaani ala viettämään eteisessä. Ovikelloa asiallisesti soittavat päästetään sisälle.
 

Yhteistyössä