Kertoisitko kaikille jos olisit VASTA 6viikolla paksuna

  • Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Eikös se suurin riski km menoon ole aina 12viikkoon asti ja sen jälkeen voi kertoa, tosin sen jälkeenkin on mahdollista tulla km mutta suuremmalla todennäköisyydellä se tulee alle 12viikoilla.
Ei siinä, toki kaikkea hyvää ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin mutta hiukan pisti hymyilyttämään,
raskaus 6 viikolla ja kaikki sujunut tähän asti hyvin :D
Ihan kuin kovastikin tuota kokemusta :D Ottaako ne edes ensimmäiseen neuvolaankaan noin pinillä viikoilla olevaa äitiä? Minä en ainakaan kokaan ole ennen 9viikkoa edes päässyt neuvolan tädin juttusille vaikka olisin soittanut heti ensimmäisten menkkojen ja plus testin jälkeen.

Jani Wickholmista is
 
No, jokainen tekee tavallaan. Ymmärrän kyllä sen innostuksen ja ettei malteta odottaa kertomisen suhteen :) Mutta itse en tuossa vaiheessa vielä kertoisi, kaikkea voi sattua tai joutua miettimään vaikka raskauden jatkamista jos ultrissa näkyykin jotain erikoisempaa.. voikin olla ikävää kertoa ne ikävät uutiset sitten samalla tavalla koko Suomelle..
 
Kyllä me kerroimme sillä jouduin juoksemaan ultrassa joka toinen päivä kun oli kohdunulkoinen raskaus. Tosin pian löytyi sikiöpussi myös kohdusta ja kohdun ulkoinen alkoi supistua pois. Niin kyllä kaikki läheiset tiesivät, että miksi siellä ultrassa käytiin.
 
"vieras"
Mun oli pakko kertoa rv 14 kun alkoi liikkua.villejä huhja että odotin kaksosia ja abortoin toinen ym. En olis halunnut kertoa, kun takana 3 keskenmenoa, tosin jo rv 5-6. Muuten en olis kertonut ollenkaan.

Julkkiksenakin salaisin loppuun asti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26735077]Mun oli pakko kertoa rv 14 kun alkoi liikkua.villejä huhja että odotin kaksosia ja abortoin toinen ym. En olis halunnut kertoa, kun takana 3 keskenmenoa, tosin jo rv 5-6. Muuten en olis kertonut ollenkaan.

Julkkiksenakin salaisin loppuun asti.[/QUOTE]

Kauheesti taas kirjoitusvirheitä! :( Kirjoitan vauva sylissä. :D
 
Minä kerroin 4 raskaudessa ihan alusta saakka, 1 aioin odottaa pitkään (2. raskaus), mutta sain keskenmenon 13.viikolla. Se oli hirveää, ja helpompaa olisi ollut jos ihmiset olisivat tienneet raskaudesta. siksi myöhemmistä kerroinkin heti alussa, juuri siksi jos menee kesken, ei tarvitse olotilaa selitellä, kyllä ihmiset ymmärtää.
 
"heh"
jokainen tietty kertoo minkä parhaakseen katsoo mutta jotenkin itse vierastan noilla viikoilla julkista huutelua (vaikka 4lasta onkin ja vain yksi keskenmeno joka tuli ns.kolmannesta raskaudesta viikolla 13)
Itselläni on niin paljon kaveripiirissä tapahtunut näitä että on juuri ja juuri plussattu ja seuraavana päivänä tulee keskenmeno
 
Olen tainnut kertoakin, ainakin melkein kaikille, ja peräti kolmesti :). Mitä sitä turhaan salailemaan.

Viimeisimmästä odotuksesta lähetin samantien sähköpostia opettajalleni, keskellä yötä, raskausviikkoja 5+jotain :xmas: (mutku oli pakko).
 

Yhteistyössä