kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

satun tietämään että mun ystävän mies on pettäny tätä mun kamua tän mun kaverin siskon kanssa. Aikaa tästä on jo monia vuosia ja tää pariskunta on mennyt naimisiinkin ja saaneet lapsen sen jälkeen..oon ajatellu olla sekaantumatta asiaan mutta onko se väärin jos en kerro asiasta? Tää on vaivannu mua monta vuotta mutta en usko että koskaan pystyn asiaa ottaa puheeksi.
 
"vieras"
Et tietystikään. Satunnaisesta pettämisestä ei ylipäätään kannata itsekään kertoa puolisolle, jos siitä pääsee yli. Elämä on elämää. Ei kannata jeesustella varsinkaan kun kyse on toisten asioista.
 
suu suppuun
[QUOTE="vieras";24239307]Vanhentunut "rikos". Jos osapuolet pystyvät elämään tuon kanssa, niin turha kertoa.[/QUOTE]
No siis luultavastihan vaimo ei tässä tiedä asiasta.

Ja jos nyt saisi tietää, se pahimmillaan rikkoisi koko perheen ja vanhempien mielenterveyden. Ei ole sen väärtiä kertoa.
 
"vieras"
Kiva kun palstalta löytyy kunnon kavereita! Olisin kertonut heti tapahtuman jälkeen. Jos on aito ystävä kyseessä, en olisi voinut olla valehtelematta asiasta noin montaa vuotta. Puolitutun asioihin en puuttuisi. Jos nyt kerrot, voit varautua olemaan entinen ystävä. Kyllä se luottamus on kaikki kaikessa.
 
[QUOTE="Vieras";24239324]En varmaan kertoisi, mutta juttelisin tuon pettäjän kanssa asiasta.[/QUOTE]

siis kumman,kaverin miehen vai sen siskon kanssa? ongelma on se että kumpikaan niistä ei tiedä että mä tiedän asiasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24239307]Vanhentunut "rikos". Jos osapuolet pystyvät elämään tuon kanssa, niin turha kertoa.[/QUOTE]

Mistä kukaan tietää, ettei näillä kahdella jatku juttu edelleen. Voihan heillä olla jatkuva suhde.
 
pohjantähdenalla
Itse olisin kertonut jo silloin kun asia oli juuri tapahtunut. Näin vuosien päästä jos menet kertomaan saattaa ystäväsi suuttua ja loukkaantua,kun et ole asiasta ennemmin kertonut.
Helposti kertominen pilaa ystävyyssuhteen.
 
No mitä sitä vanhoja kaivelemaan. Ja eihän tässä tapauksessa voi tietää, vaikka tämä petetty olisikin kuullut asiasta ja päättänyt antaa anteeksi ja unohtaa. Kiva sitten jos joku päättää kaivaa vanhan asian ylös vain keventääkseen omaatuntoaan.
 
[QUOTE="vieras";24239335]Kiva kun palstalta löytyy kunnon kavereita! Olisin kertonut heti tapahtuman jälkeen. Jos on aito ystävä kyseessä, en olisi voinut olla valehtelematta asiasta noin montaa vuotta. Puolitutun asioihin en puuttuisi. Jos nyt kerrot, voit varautua olemaan entinen ystävä. Kyllä se luottamus on kaikki kaikessa.[/QUOTE]

tää ystävä ei ole niin älyttömän läheinen mulle koskaan ollutkaan,tunnetaan ja ollaan "ystävystytty" vähän niinkuin pakonomaisesti,tyyppi on aina ollut ihan eri aaltopituudella mun kanssa.
 
*/*
[QUOTE="Vieras";24239324]En varmaan kertoisi, mutta juttelisin tuon pettäjän kanssa asiasta.[/QUOTE]

Miks? Tahotko itte jormaa samalta jormalta.? Musta se edes kuulu sulle...olitko itte näkemässä kyseisen nainnin? Sitte et voi tietää onko mitää edes tapahtunu. Tässä maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluu pilata ehdoin tahdoin toisten liitot...tai oman maineensa, kun sua ei kukaan kumminkaan edes usko.
 
"vieras"
siis kumman,kaverin miehen vai sen siskon kanssa? ongelma on se että kumpikaan niistä ei tiedä että mä tiedän asiasta.
Ei se ole ongelma. Kerrot niin jopa tietävät. Sitten saavat olla kusi sukassa. Mutta se nyt olisi ihan oikein heille. Joten kerro että tiedät. Kerro se vielä suht. viileästi, he eivät voi kun arvailla kerrotko kaverillesi. Ehkä he jopa anelevat ettet kerro.
 
[QUOTE="vieras";24239354]Mistä kukaan tietää, ettei näillä kahdella jatku juttu edelleen. Voihan heillä olla jatkuva suhde.[/QUOTE]

no älä muuta sano,kyläilevät puolin ja toisin tosi usein. ja mikä kamalinta silloin kun tää pettäminen näiden välillä on tapahtunut nää pariskunnat on ollu saman katon alla,aika riskialtista touhua mutta kännisillä ihmisillä ei aina oikein toi ajatus kulje..
 

Yhteistyössä