Kertokaa mihkä saan lapset hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
Hammasta särkeny jo kolmatta päivää. Ku tilaan ajan hammaslääkärille ne antaa seuraavan vapaan ajan, eli tunnissa pitäs yleensä olla jo lääkärissä. Mihin hittoon mä pusken nuo lapset siks aikaa? Ei oo ketään täs lähellä joka vois tulla lyhyellä varotusajalla katsoon lapsia. Tilasin jo aikasemmin ajan hammaslääkärille, mut ku ei sillon ollu akuuttia tarvetta niin antoivat ajan heinäkuulle, sinnesaakka en kyl selviä tuon kipeän hampaan kans!
 
Minkä ikäisiä lapsia? Pakon edessä otat ne mukaan. Näin mullakin kerran oli, hiukan reilu 1v ja kuukauden ikänen ja molemmat huusi kärryissä suoraa huutoo koko käynnin ajan, mut ei mahtanu mitään. Jos lapset taas isompia, ota jotain pientä puuhasteltavaa mukaan. Ja jos jo sen ikäsiä, et ymmärtävät hyvin, niin lahjo vaikka, lupaa joku nami tai joku muu kaupasta, jos ovat kiltisti. :D Hätä ei lue lakia, hammassärkyä ei kyllä kestä jos se kunnolla särkee! :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Minkä ikäisiä lapsia? Pakon edessä otat ne mukaan. Näin mullakin kerran oli, hiukan reilu 1v ja kuukauden ikänen ja molemmat huusi kärryissä suoraa huutoo koko käynnin ajan, mut ei mahtanu mitään. Jos lapset taas isompia, ota jotain pientä puuhasteltavaa mukaan. Ja jos jo sen ikäsiä, et ymmärtävät hyvin, niin lahjo vaikka, lupaa joku nami tai joku muu kaupasta, jos ovat kiltisti. :D Hätä ei lue lakia, hammassärkyä ei kyllä kestä jos se kunnolla särkee! :/
reilu 3v ja kohta 2v. miten hitossa ne saan pysyyn aisoissa, isompi ehkä oliski mut peinempi menee minne haluaa eikä sille lahjomiset vielä auta. ja ku itse suu täynnä ties mitä ei pysty komentaan välillä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Minkä ikäisiä lapsia? Pakon edessä otat ne mukaan. Näin mullakin kerran oli, hiukan reilu 1v ja kuukauden ikänen ja molemmat huusi kärryissä suoraa huutoo koko käynnin ajan, mut ei mahtanu mitään. Jos lapset taas isompia, ota jotain pientä puuhasteltavaa mukaan. Ja jos jo sen ikäsiä, et ymmärtävät hyvin, niin lahjo vaikka, lupaa joku nami tai joku muu kaupasta, jos ovat kiltisti. :D Hätä ei lue lakia, hammassärkyä ei kyllä kestä jos se kunnolla särkee! :/
reilu 3v ja kohta 2v. miten hitossa ne saan pysyyn aisoissa, isompi ehkä oliski mut peinempi menee minne haluaa eikä sille lahjomiset vielä auta. ja ku itse suu täynnä ties mitä ei pysty komentaan välillä!
Vastaanoton ovi lukkoon ettei pääse karkaamaan käytäville, ja tosiaan jotain pientä lelua mukaan.
Voivat olla hyvinkin nätisti, kun on vieras paikka ja äiti joutuu siihen makaamaan, ehkä se ihmetyttää lapsiakin ja katselevat kun sua hoidetaan... Ja paikasta riippuen, ehkäpä siihen voi jostakin löytyä joku täti lapsia hiukan silmällä pitämään. Onko mahdollista ottaa mukaan rattaita, joihin laittasit sen 2v vaikka niillä kärryn vöillä kii?
 
ap
mä tiedän et tääl keskustassa sellanen paikka johon voi jättää lapset tarvittaessa hoitoon. mut ku en muista nimeä enkä tiedä missä se paikka on, eikä täälläkään kukaan tienny siitä ku kyselin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Minkä ikäisiä lapsia? Pakon edessä otat ne mukaan. Näin mullakin kerran oli, hiukan reilu 1v ja kuukauden ikänen ja molemmat huusi kärryissä suoraa huutoo koko käynnin ajan, mut ei mahtanu mitään. Jos lapset taas isompia, ota jotain pientä puuhasteltavaa mukaan. Ja jos jo sen ikäsiä, et ymmärtävät hyvin, niin lahjo vaikka, lupaa joku nami tai joku muu kaupasta, jos ovat kiltisti. :D Hätä ei lue lakia, hammassärkyä ei kyllä kestä jos se kunnolla särkee! :/
reilu 3v ja kohta 2v. miten hitossa ne saan pysyyn aisoissa, isompi ehkä oliski mut peinempi menee minne haluaa eikä sille lahjomiset vielä auta. ja ku itse suu täynnä ties mitä ei pysty komentaan välillä!
Onko kärrejä? Mulla oli vasta lekurissa mukana 1v villikko ja isutin kärryssä vastaanoton ajan. Autoon en kyllä jättäs jos en sais hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On rattaat johon saa köytettyä kiinni. Hitto ku ei sit tiedä mimmosia lääkäreitä sattuu oleen, jos ne menettää totaalisesti hermot!
Otat sitte kärryt mukaan. Voihan se sun 2v siitä tilanteesta hiljetä kuten mun.
Odotustilassa piti ääntä mutta huoneessa keskitty katteleen tavaroita ja mitä mulle tapahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On rattaat johon saa köytettyä kiinni. Hitto ku ei sit tiedä mimmosia lääkäreitä sattuu oleen, jos ne menettää totaalisesti hermot!

No se on sit ihan sen heikkohermosen lääkärin moka, jos hermonsa menettää. Jos ei tajua, ettei lapsille saa hoitopaikkaa tunnissa, niin voi voi sitten vaan. Pääasia kun saat hampaas kuntoon. Ja toisaalta, operaatio ei kestä kauaa, kun vissiin vaan vähän poraavat reikää auki ja laittavat väliaikasen lääkepaikan siihen, ei ne sitä kunnolla siellä yleensä ala paikkaamaan.
 
Mulla oli mukana 4v ja 2v ja hyvin pysyivät paikoillaan vaikka reilu puol tuntia meni. Olivat siel samassa huoneessa ja kattelivat kun mun purukalustoa hoidettiin. Ja noi on kans sellasii ikiliikkujia et etukäteen pelkäsin koko hoitolan menevän remppaan, mut tais olla sen verran jännä paikka ettei tajunneet alkaa riehumaan...=)
 

Yhteistyössä