Kertokaa oma rakkaustarinanne

Mistä löysit kumppanin?

  • Baarista

    Ääniä: 1 5,9%
  • Kesäterassilta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Uimarannalta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Markkinoilta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Festareilta

    Ääniä: 1 5,9%
  • Työn merkeissä

    Ääniä: 5 29,4%
  • Koulusta

    Ääniä: 3 17,6%
  • Netistä

    Ääniä: 6 35,3%
  • Lehti-/teksti-tv-ilmoituksesta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Seurakunnan kautta

    Ääniä: 1 5,9%
  • Rippileiriltä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sukujuhlista

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ystävien kautta

    Ääniä: 3 17,6%
  • Lomamatkalta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Muualta, mistä?

    Ääniä: 4 23,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    17
  • Kysely suljettu .
Olisi ihana kuulla, miten tosi elämässä voi rakkaus yllättää :kiss: Kertokaa pliis näin kesän kunniaksi!

Niin kuin joku sanokin, että on kokeillut/löytänyt kumppanin kaikista äänestysvaihtoehtoista niin nyt yrittäkää valkata niistä kuitenkin sellanen a) josta viimeksi löysitte pitempi aikaisimman kumppanin TAI b) mistä olette kaikkien aikojen elämänne rakkautenne joskus bonganneet
 
Viimeksi muokattu:
Oltiin molemmat ekaa päivää töissä seiskalehdessä....rakastuttiin saman tien. Valitettavasti molempien elämäntilanne oli sellainen ettei suhdetta voinut aloittaa joten pysyimme ystävinä. Kaksi vuotta myöhemmin oli tilanne toinen ja treffasimme....vajaa kaksi viikkoa myöhemmin meidät vihittiin.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Tää on kuultu ennenkin mut kerrotaan taas.. :)

Eli näin mieheni ensimmäisen kerran mun kämpällä kun tuli yhen tutun kanssa siellä pyörähtää, ei mitään sen kummempaa, katoin vaan et onpa omituisen näköinen hiippari.. :D

Meni kuukaus ja se bongas mun deitti ilmon netistä ja laittoi viestiä et täällähän on tuttuja, siinä yö juteltiin ja aamuyöllä se pyys mut kahville ennen töihin menoa, menin..Menin sinne töiden jälkeenkin ja siitä eteenpäin jokaikinen päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Tää on kuultu ennenkin mut kerrotaan taas.. :)

Eli näin mieheni ensimmäisen kerran mun kämpällä kun tuli yhen tutun kanssa siellä pyörähtää, ei mitään sen kummempaa, katoin vaan et onpa omituisen näköinen hiippari.. :D

Meni kuukaus ja se bongas mun deitti ilmon netistä ja laittoi viestiä et täällähän on tuttuja, siinä yö juteltiin ja aamuyöllä se pyys mut kahville ennen töihin menoa, menin..Menin sinne töiden jälkeenkin ja siitä eteenpäin jokaikinen päivä.
ihana, arkiromantiikkaa :heart:
 
Häistä, toiselle oli sulhanen tuttu ja toiselle morsian. Eli periaatteessa nuo mulle oli sukujuhlat mut miehelle ei :D

Menin tupakille ja pyysin mieheltä tulta, siinä ko se sytytti mulle tupakkia livautin sen toisen käden minun menkon alle lanteelle (olin kesälle uskollisena ilman pikkareita, juu-u, vaikka olinki häissä) ja siitä sitte mentiinki panemaan vessaan. Ei lemmenhuumassa hoksattu nimiä kysellä tahi ees puhelinnumeroita, tavattiin myöhemmin syksyllä taas ja siitä alko epämääränen ystävyyssuhe jossa harrastettiin seksiä, ja paljon :LOL: Mie olin vielä niin rikki exän jäljiltä etten suostunu seurustelemaan vakavasti tai mittään, mut niin vaan mies sai minut talven kuluessa lämmitettyä ja seuraavana vuonna tanssittiin omia häitä.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
JONSERED Karhunkantaja
Kaveri järjesti sokkotreffit, kun ei hyväksynyt (?) sen hetkistä järjestelyäni. :saint: Toisilla treffeillä äijä taisi roudata työkassinsa kämppääni ja jäädä itsekin asumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"omena"
Tavattiin baarissa, mä olin 18 mies 19. Alkuillasta mies tuli kysymään, lähdenkö hänen kanssaan tanssimaan hitaita sitten, kun niitä tulee. Lupasin lähteä. Parin tunnin kuluttua etsin miehen käsiini, mentiin tanssimaan ja vietettiin loppuilta yhdessä. Mies oli mut bongannut samasta baarista pari viikkoa aikaisemmin ja ajatelut silloin, että seuraavalla kerralla tulee juttusille, jos olen siellä. Onneksi olin :)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Käytiin samaa koulua ja ihastuneita toisiimme molemmat, melkoisen ujoja vain. Eräänä viikonloppuna olin hieman nauttineena kavereiden kanssa kaupungilla. Meininki siellä oli sen verran tylsä, että lähdettiin meille päin kävelemään ja bongasin tutun auton ajavan ohi. Siinä vähän heiluttelin käsiä, mies kääntyikin takaisin ja kinusin meille kyydin kotiin. Mies viihtyi meillä aamuyöhön asti ja siitä hetkestä ollaankin yhdessä pyöritty. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
Tutustuttiin netissä, juteltiin pääasiassa yhteisestä harrastuksesta ja tutustuttiin sitä kautta ystävinä ensin, eli ei etsitty alunperin mitään seittiseuraa toisistamme :).
 
Nojuu, tämä tarina on kyllä romantiikan huippu, mutta laitan silti:

Olin 17. Oli uudenvuoden aatto ja menin kaverin luo juhlimaan. Kaverin ukolla oli omia kavereitaan -sinkkuja kaikki- siellä samassa paikassa bilettämässä.. Illan aikana nautittiin ehkä muutama liikaa, seurasi kamalaa kähmimistä ja nuoleskelua: syyllisinä minä ja yksi näistä paikalla olleista sinkkumiehistä (yleensä en sellaista kännissä harrasta/harrastanut, mutta silloin jostain syystä tuli tehtyä poikkeus.. vissiin olin sit ottanut enemmänkin kuin muutaman liikaa..:D)

Tie vei baariin (juu, mie alaikäisenä ei olut eka eikä vika kerta.. Olin paljon ikäistäni vanhemman näköinen) ja siellä vaihdettiin numeroita tämän kännikähmintäkaverin kanssa... Seuraavana aamuna tekstailtiin, parin päivän päästä mentiin kaffille ja siitä se sitten lähti.. Ny on viis ja puoli vuotta oltu kimpassa ja pieni poikaki saatu aikaseksi..:D
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä