Kertokaas, Lady Gagan Alejandro musiikki video

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kyselee
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä kyselee
Miksi se on vähän jotenki outo? Tai sellanen.. :D
Oon huono englannissa niin mitä siinä edes lauletaan tai mistä se kertoo? Ja onko sillä siinä yhessä vaiheessa siinä vaatteessa risti väärinpäin? jos on niin miksi? ja miksi siinä on niin paljo seksiin liittyvää + :D
 
Biisi kuulemma kertoo siitä, miten Gaga pitää homoystäviään tosi seksikkäinä ja haluis niitä mutta koska ovat homoja niin siitä ei tule mitään :xmas:

Seksiä nyt on jokasessa videossa jota tänä päivänä julkastaan. Ristiä on väärtepäin, sen lisäks se syö ruokousnauhaa ja on pukeutunu lateksiseen nunnan asuun. En oo ihan varma mihin nää uskonnolliset viittaukset liittyy.

Bad Romance ja Just Dance oli mun mielestä tosi hyviä, löysin niistä kivoja juonia ja tarinoitakin, muita sen juttuja en ihan tajuu :D
 
regna
mun mielestä mun päässäni :) laulu kertoo siitä alejandrosta, se on ollut sen mies siis gagan ja se ikävöi sitä, ja mitkään muut miehet roberdot ym. ei ole samanlaisia kuin alejandro. ja se kaipaa sitä paljon, ja uskon että se mies on kuollut, sen takia uskon et siinon ristiä aika paljon...
 

Yhteistyössä