Kertokaas mulle mitä tarkottaa UNTUVATYYNY?

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no pitäis olla vesilinnun perseitä sisällä.
sut on huijattu! :whistle:
Mää arvasin |O
Se niistä perseistä :kieh:
juu. mulla on tommonen persetyyny ja niitä perseitä näkyy kankaan läpi. ja pistelee muuten inhottavasti. IKEAsta ostin. oikee iso ja muhkee. monta böördii joutunu luopuu omista perseistä.. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no pitäis olla vesilinnun perseitä sisällä.
sut on huijattu! :whistle:
Mää arvasin |O
Se niistä perseistä :kieh:
juu. mulla on tommonen persetyyny ja niitä perseitä näkyy kankaan läpi. ja pistelee muuten inhottavasti. IKEAsta ostin. oikee iso ja muhkee. monta böördii joutunu luopuu omista perseistä.. :heart:
Mä muistan, että meen mummulla oli noita höyhentyynyjä joista tuli ne läpi ja pisteli pirusti.
Aattelin, että eiköhän ne oo kehittyny ja kun tyyny suhisiki sillai ihmeellisesti, niin aattelin et siel on joku suoja kerros. :snotty:
ja kattia kanssa, ne muovit sielä suhisi :kieh:

Ei mulla oo enää sitä kuittiika ja oon ostanu noi muistaakseni elokuussa, et voikohan niistä mitään reklamaatioo tehä..?
Enkä sit tiä, et onko pakkauksessa ollu jotain pientä pränttiä, jossa todetaan, että tuntuu ihan untuvatyynyltä tms :kieh:
 
no niin, sieltä se löyty!!! Siis Googlesta..

"Dunella® -kuidusta tehdyissä tuotteissa yhdistyvät untuvan tuntu ja luksus sekä polyesterin edut ja helppohoitoisuus. Dunella®-kuidulla on erinomainen kyky palautua alkuperäiseen muotoonsa, joten tyyny säilyttää muotonsa pitkänkin käytön ja useiden pesujen jälkeen."

Tyynyn nimi on Delux Dunella. Jännää vaan, että jotenki niin se on ollu pakkauksessa muotoiltuna, että oon tähän päivään asti luullu ostaneeni untuvatyynyt |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
no niin, sieltä se löyty!!! Siis Googlesta..

"Dunella® -kuidusta tehdyissä tuotteissa yhdistyvät untuvan tuntu ja luksus sekä polyesterin edut ja helppohoitoisuus. Dunella®-kuidulla on erinomainen kyky palautua alkuperäiseen muotoonsa, joten tyyny säilyttää muotonsa pitkänkin käytön ja useiden pesujen jälkeen."

Tyynyn nimi on Delux Dunella. Jännää vaan, että jotenki niin se on ollu pakkauksessa muotoiltuna, että oon tähän päivään asti luullu ostaneeni untuvatyynyt |O
:LOL:

Onko ihan hyvä tyyny kuitenkin? :D
 

Yhteistyössä