Kertokaas tähän asiakkaiden 'möläytyksiä' :D

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
grillari kanssa
mua huvittaa ne (anteeksi jo valmiiksi ilmaisuni) suuret matamitantat jotka tilaa kaikista suurimman ja rasvaisimman aterian koko grillissä ja kun kysyy juomaa niin tokaisee, että onko mitään lightia kun oon laihiksella :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Asiakas tönäisee kunnolla minua ja kauhistuen kääntyy pyytämään anteeksi mutta eipä sitten pyydäkään vaan toteaa helpottuneena: ai se olikin vaan myyjä...
No kerran ihan itse myyjä törttöili ja käveli lapseni ostoskärryihin pahki. Meinas käydä pahastikkin. Kyllä olin saada selkää siltä myyjältä. Mut se oli ihan hänen omaa syytänsä. Joka kerta ko näkee niin sateelee puukkoja silmistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
pitääkin kertoa tästä aamusta, meinasin vetää herneet nenään :snotty:

työaika alkaa 5:00 mut olin töissä jo 4:15 ku maanantaisin on niin paljon hommia ja tykkään kun ei oo ihan niin kiire..

keitin itselleni kahvia, pistin kananmunat kiehumaan, kiisseliä varten mehun kiehumaan, pesin 10 ruukkusalaattia, pilkoin tomaatit ja kurkut, otin munat kiehumasta, suurstin kiisselin, lisäsin marjat sinne, pistin nuudeleita kiehumaan, otin herne-maissi-paprikaa sulamaan salaattin, purin leipomon kuorman (15 laatikkoa ) ja laitoin vitriinit kuntoon, avasin ovet, aloin tekemään sämpylöitä, 5 eri täytteellä yhteensä 30kpl, palvelin asiakkaita, keitin lisää kahvia, pistin nuudelit valumaan, laitoin parsakaalia kiehumaan, kuorin munat, täytin 5 ruisleipää, 5 croisanttia, 10 karjalanpiirakkaa, tarkistin tilatut sämpylät, oli 70kpl niinkuin pitikin..

kello oli siinä vaiheessa 4 min yli 6 ja taas yksi asiakas tuli ja katseli vitriiniin ja kysyi, eikö kanapatonkeja oo yhtään vielä valmiina |O

laskin mielessäni pikaisesti sataan, hymyilin asiakkalle ja sanoin et jos ootat 5 minuuttia ni saat kanapatonkia..

:D

Tää on niin tuttua. Vaikka mä en myykkään mut teen just nuita patonki ja sämpylä hässäköitä ja paljon muuta kans. Jos ei ole tiettyä juttua tai on loppu niin kyllä kuuluu naukumista.
Miksi ei voi vaan kysyä nätisti et onko täytettyjä juustosämpylöitä. Jos ei ole niin kerkeetkö tekemään et mä voin vähän odotella...
 
Meillä on duunissa monta ruokalajia tarjolla, ja joka päivä kuulee kysymyksen mikä ois hyvää. Ja kaikkia pitää näyttää. Miltä se makkarakeitto näyttää :headwall: Yks eukko syö yleensä keittoaterian joka on sitten vähän edullisempi kuin normiateria. Yks päivä siinä keitossa oli pähkinää, niin sille ois pitäny sitten antaa normiruoka keiton hinnalla, kun hän yleensä sen syö mutta kun ei voi tuota pähkinää syödä :eek: Yks äijä mesos että onks teillä kosher ruokaa. Kaikenlaisia tuolla näkee, kunkäy höpsähtäneitä vanhuksia ja mielenterveyspotilaita ruokailemassa. Ja asiakaspalautteet hupia vasta tarjoovatkin :D
 
vieras
"Päivä jona aivotoiminta pysähtyi"
29/7/2009

Asiakas kävelee sisään videovuokraamoon ja tulee suoraan kassalle edes vilkaisematta elokuvia.

A: "Moi, hei mikä toi leffa on minkä mainoksessa lukee 'Päivä jona maailma pysähtyi'?"

M: "???? 'Päivä jona maailma pysähtyi'."

A: "Ei, vaan mikä sen leffan NIMI on?"

M: "No, 'Päivä jona maailma pysähtyi'!"

*hiljaisuus*

A: "Aaa, siis sen leffan nimi on 'Päivä jona maailma pysähtyi'?"

(Tapahtuuko tällaista edes?) :D

M: "!?!? Kyllä?"

T: Varmasti vartisssa


...ja tämän ja lisää löydät täältä: http://www.aasiakas.net/
 
No minähän olen ollut monessa paikassa duunissa ja aina jaksaa ihmetyttää että jos se ketä kysytään puhelimessa on esim palaverissa, lounaalla tai puhuu toista puhelua, niin minun tulisi tietää minuutin tarkkuudella milloin kyseinen ihminen on tavoitettavissa.

Sama että jos ihminen on vanha ja puhuu epäselvästi puhelimessa, närkästytään kun ei heti saa sönkötyksestä selvää.

Minusta on myös kerran tehty valitus, kun en päästäny kännisiä ihmisiä katsomaan morsiusparin huonetta joka oli siis varattu viikon päähän. Olisi kuulema pitänyt päästää että olisivat kaverit nähneet millaiseen huoneeseen pari on menossa. Tottavitussa sitä vastaanotosta voi hypätä kerroksille huonetta näyttämään, eihän se haittaa että keskus jää valvomatta, täynnä oleva aulabaari ilman tarjoilijaa yms.

 
vieras
no mun mielestä te kaikki olette surkeita asiakaspalvelijoita, koska noi kaikki jutut on kaikille tuttuja ja täällä ne esitetään kun törkeyksien huippuina vaikka ihmiset vaan on ostoksilla ja kuvittlee olevansa ystävällisiä vaikka ne vitun hinnat puuttuu tavaroista. Mä olen aina sanonut iloisesti ettei se ilmainen ole, vaan ei ole vielä ehditty, hinta kyllä löytyy. Tai sitten jotain muuta mukavaa, menkää norsunvitut jonnekin muualle duuniin.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mun mielestä te kaikki olette surkeita asiakaspalvelijoita, koska noi kaikki jutut on kaikille tuttuja ja täällä ne esitetään kun törkeyksien huippuina vaikka ihmiset vaan on ostoksilla ja kuvittlee olevansa ystävällisiä vaikka ne vitun hinnat puuttuu tavaroista. Mä olen aina sanonut iloisesti ettei se ilmainen ole, vaan ei ole vielä ehditty, hinta kyllä löytyy. Tai sitten jotain muuta mukavaa, menkää norsunvitut jonnekin muualle duuniin.
Ja sinä päättelet, että me sanotaan asiakkaalle just se mitä ajatellaan, koska..?

Joku raja nyt sentään. Olen aina yhtenä hymynä puhelimessa ja vielä suuremmassa sen jälkeen kun nauran duunikaverin kanssa, että jo oli taas tämäkin tapaus. Sitten vaan uutta asiakasta linjalle ja edellinen on jo unhoittunut.
 
monesti naurettu asiakkaille :D
Kyllä ottaa päähän kun asiakas tilaa pienen juoman ... no joo ei siinä mitään mutta sanois nyt saatana sen että haluaako se colalla vai fantalla :headwall: kysyt sitten sen miljoona kertaa päivässä että jaa minkälaisen ja toinen vaan siihen että no pienen?!?! Ja kun kysyt että niin colaa vai fanttaa vai vettäkö laitetaan niin ollaan ihan äimänä että niin juu colaa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kun lukija ei heti huoli enaria, "se on varmaan ilmainen".
Heh heh, joo niinpäs onkin. Naurattaa pirusti kun kuulee sadannen kerran.
Joo tää on just tää :headwall:
ja muutama lisää..

grillillä kun myyjä kysyy "tuleeko kaikki mausteet", vastaus on "eiku jätä vähä muillekki" TOSI HAUSKAA!

pussi yritetään kaupassa "muka vaivihkaa" ottaa sieltä kassan alakautta ettei myyjä nää tai ainakaa ota siitä hintaa!! :headwall: :headwall: ei se oo ku 20snt! :eek:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja monesti naurettu asiakkaille :D:
Kyllä ottaa päähän kun asiakas tilaa pienen juoman ... no joo ei siinä mitään mutta sanois nyt saatana sen että haluaako se colalla vai fantalla :headwall: kysyt sitten sen miljoona kertaa päivässä että jaa minkälaisen ja toinen vaan siihen että no pienen?!?! Ja kun kysyt että niin colaa vai fanttaa vai vettäkö laitetaan niin ollaan ihan äimänä että niin juu colaa :eek:
Tää kuuluu tähän samaan kategoriaan:

A: ottaisin älämmän.
M: jaaha, no mitäs väriä laitetaan, vihreä, punainen, sininen..?
A: no punainen tietysti

lykkään asiakkaalle käteen normaalikokoisen punainen L&M askin

A: no ei tätä, kun toi iso tietenkin

Okei... mistä olisin voinut tietää? Tai asiakas on ostamassa Colttia. Oolrait, lykkään sytkärin, oliskin pitänyt olla tupakka-aski tai toisinpäin...
 
Mulla on reilu 10 vuoden asiakaspalvelu-urani aikana tullut vastaan jos jonkin moista aasiakasta :D

Vanhempi rouva tulee kauppaan ja on kovin vihainen kun meillä ei nyt ole sitä puna/valkoista villalankaa. Se kun loppui kesken ja sukat olisi saatava jouluksi valmiiksi. No minkäs teet, kun tiedät ettei meillä koskaan ole sellaista ollut edes myynnissä ja asiakas kiven kovaan väitää ostaneensa sen meiltä.

Täytän hevi osastoa ja asiakas tulee ystävällisesti kysymään että miksi meillä ei ole Suomalaisia banaaneja myynnissä? Niin miksiköhän?

Ja sehän on tietenkin minun vikani että 10min. sitten tulleissa maidoissa on liian lyhyt myyntiaika (viikko).

 
pässinpää
Kaikkein rasittavinta on kun osastolla asiakas tulee lähes tulkoon anteeksi kumarellen sanomaan että anteeksi että häiritsen, mutta kysyisin jne... Tai saanko häiritä...
No et tietenkään saa kun en täällä ainakaan asiakkaita varten ole!!!!
 
Lääkäri kysyi huonokuuloiselta mummolta, että "onko teillä hengenahdistusta?". Kysyi moneen kertaan, kun hän ei kuullut..

Mummo katsoi minuun ja sanoi. voi herran jestas, ei ole henkivakuutusta, mites minun nyt käy?

Luuli siis tohtorin kysyvän onko henkivakuutusta :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja monesti naurettu asiakkaille :D:
Kyllä ottaa päähän kun asiakas tilaa pienen juoman ... no joo ei siinä mitään mutta sanois nyt saatana sen että haluaako se colalla vai fantalla :headwall: kysyt sitten sen miljoona kertaa päivässä että jaa minkälaisen ja toinen vaan siihen että no pienen?!?! Ja kun kysyt että niin colaa vai fanttaa vai vettäkö laitetaan niin ollaan ihan äimänä että niin juu colaa :eek:
Meille kävi kaverin kanssa Marokossa aina siten, että saatiin cokista vaikka tilattiin vettä. Ne jotenkin oletti, että kaikki länsimaalaiset juo aina cokista. Vesi ei mennyt jakeluun ollenkaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kun lukija ei heti huoli enaria, "se on varmaan ilmainen".
Heh heh, joo niinpäs onkin. Naurattaa pirusti kun kuulee sadannen kerran.
Tää on pahin, luulisin.
Toinen on
M: Haluatko kuitin?
A: Ei se kelpaa verotukseen kuitenkaan
Eho eho hehehee.

Kerran istuskelin rauhassa kassalla kun ovesta tulee sisään mies paperilapun kanssa
A. Onks tässä näkynyt muovikassia?
M: Ei ole tietääkseni
hetki katsellaan kadonnutta kassia vaan ei löydy.
Mies katsoo lappuaan
A: Mulla oli siellä olutta, tupakkaa, makkaraa..
Katsoo mua kysyvästi
A: Niin et korvaattehan te ne, voinks käydä hakemassa jo?
Öh...

Toinen on toisessa kaupassa kassalla, alaikäiset koittaa ostaa tupakkaa.
M: oisko henkkareita näyttää?
A: Ei ole mukana
M: No sitten en valitettavasti voi myydä
A: Mut sä tunnet mut!
M: No ei kyl heti tule mieleen
A: Sun mies tuntee mut!
M: Aha, no se ei kyl tätä asiaa auta!
A: Tai mä tiedän sen sun miehen, se on XXX XXX
M:Just.
 
Lalla
[quote="sipuli]

Kerran istuskelin rauhassa kassalla kun ovesta tulee sisään mies paperilapun kanssa
A. Onks tässä näkynyt muovikassia?
M: Ei ole tietääkseni
hetki katsellaan kadonnutta kassia vaan ei löydy.
Mies katsoo lappuaan
A: Mulla oli siellä olutta, tupakkaa, makkaraa..
Katsoo mua kysyvästi
A: Niin et korvaattehan te ne, voinks käydä hakemassa jo?
Öh...

Toinen on toisessa kaupassa kassalla, alaikäiset koittaa ostaa tupakkaa.
M: oisko henkkareita näyttää?
A: Ei ole mukana
M: No sitten en valitettavasti voi myydä
A: Mut sä tunnet mut!
M: No ei kyl heti tule mieleen
A: Sun mies tuntee mut!
M: Aha, no se ei kyl tätä asiaa auta!
A: Tai mä tiedän sen sun miehen, se on XXX XXX
M:Just.[/quote]

Yrittänyttä ei laiteta :D

 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
pitääkin kertoa tästä aamusta, meinasin vetää herneet nenään :snotty:

työaika alkaa 5:00 mut olin töissä jo 4:15 ku maanantaisin on niin paljon hommia ja tykkään kun ei oo ihan niin kiire..

keitin itselleni kahvia, pistin kananmunat kiehumaan, kiisseliä varten mehun kiehumaan, pesin 10 ruukkusalaattia, pilkoin tomaatit ja kurkut, otin munat kiehumasta, suurstin kiisselin, lisäsin marjat sinne, pistin nuudeleita kiehumaan, otin herne-maissi-paprikaa sulamaan salaattin, purin leipomon kuorman (15 laatikkoa ) ja laitoin vitriinit kuntoon, avasin ovet, aloin tekemään sämpylöitä, 5 eri täytteellä yhteensä 30kpl, palvelin asiakkaita, keitin lisää kahvia, pistin nuudelit valumaan, laitoin parsakaalia kiehumaan, kuorin munat, täytin 5 ruisleipää, 5 croisanttia, 10 karjalanpiirakkaa, tarkistin tilatut sämpylät, oli 70kpl niinkuin pitikin..

kello oli siinä vaiheessa 4 min yli 6 ja taas yksi asiakas tuli ja katseli vitriiniin ja kysyi, eikö kanapatonkeja oo yhtään vielä valmiina |O

laskin mielessäni pikaisesti sataan, hymyilin asiakkalle ja sanoin et jos ootat 5 minuuttia ni saat kanapatonkia..

:D
No mitä V.ttua, jos sieltä on saatavissa sitä kanapatonkia ni kai asiakkaalla on oikeus sitä kysyä?
 
dayla
Eniten raivostuttaa asiakkaat jotka alkaa huutelemaan kassajonossa isoon ääneen ja syyttämään myyjää jostain virheestä vaikka itse on mokannut!

Esim. Sanon asiakkaalle tuotteen hinnan, vaikka 10,50e jonka jälkeen alkaa hirveä älämölö että "teillä on väärät hinnat hyllyssä, siellä luki että 8,50e, meneppäs tyttö kuule tarkistamaan!"
No, soitan toiselle myyjälle joka käy tarkistamassa hinnan joka on hyllyssä ihan oikein eli 10,50e ja asiakas on ihan itse katsonut väärin.

Asiakas ei tietenkään suostu myöntämään omaa virhettään vaan jatkaa mesoamista "Ei se toinen myyjä edes missään hyllyllä käynyt katsomassa, aina teillä on väärät hinnat täällä hyllyissä" Ja kun ehdotan ystävällisesti että mies voi halutessaan itse käydä sen toisen myyjän kanssa tarkistamassa sen hinnan hyllystä, niin taas huudetaan "ei minulla ole aikaa täällä juosta ympäri taloa teidän virheiden takia"

Tollanen käytös saa mun verenpaineen aina nousemaan kun vika on asiakkaassa itsessään mutta sitten huudellaan isoon ääneen että muutkin asiakkaat varmasti kuulee ja annetaan myyjästä ihan tyhmä vaikutelma vaikka myyjä ei ole tehnyt mitään virhettä. Ja kyllä osaan virheeni myöntää ja korjata jos sellaisen teen mutta ottaa päähän ku musta tehdään idiootti muiden silmissä vaikken ole tehny mitään väärin.
 
Hoitaja
Terveydenhuollossa olen töissä ja niin useasti törmää asikkaisiin, jotka tilaa meiltä palveluita kuin kaupanhyllyltä. Eli haluan ajan ensi viikon keskiviikolla aamupäivälle. Kun tällöin ei ole aikaa antaa, niin sitten tullaan silmille, kun ei osata mitään tehdä oikein, vaikka palveluammatissa olemme. Kun ehdotan toista aikaa, niin eihän se tietenkään sovi, kun on tuolloin manikyyri/parturi/risteily tai jotain muuta tärkeää menoa... Blääh, ei aina jaksaisi hymyillä ja ottaa niitä valituksia vastaan, vaan otettava ne vaan on.
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja pässinpää:
Kaikkein rasittavinta on kun osastolla asiakas tulee lähes tulkoon anteeksi kumarellen sanomaan että anteeksi että häiritsen, mutta kysyisin jne... Tai saanko häiritä....
johtuisko vaikka siitä miten myyjät yleensä kattoo ku halpaa makkaraa jos yrittää jotain kysyä.
 

Yhteistyössä